Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hannes_DW

Legacy Member
fearofthedark zei:
das toch godgeklaagd
staat dat net op
mag ps3 af want ze willen 1000 zonnen en garnalen zien
grrrr daar kan ik echt van ontploffe

liever dat dan dat de kerel met de visa foute gegevens doorgestuurd heeft? :unsure:

Blackdevil

Legacy Member
Niets gaat boven 1000 zonnen en garnalen :unsure:

OT: diegene die willen kunnen mij toevoegen: Elkay89

Totser

Legacy Member
fearofthedark zei:
das toch godgeklaagd
staat dat net op
mag ps3 af want ze willen 1000 zonnen en garnalen zien
grrrr daar kan ik echt van ontploffe

:rofl:

Mss is het tijd voor een eigen tv :p

the_death

Legacy Member
ik heb eerst de demo laten downloaden , vlak daarna die update, die was maar 6 kb dus die was direct klaar en ook geinstaleerd, demo moet nu nog 55 %, hopelijk geeft dat geen fouten of dergelijke

fearofthedark

Legacy Member
Totser zei:
:rofl:

Mss is het tijd voor een eigen tv :p

als mijn vader mijn kamer is zou afwerken na 1 jaar in een slaapkamer zonder behang enzo te slapen ja direct

maar zolang dat da een stoffig stort is niet:angry:

Quadreg

Legacy Member
fuck! mijn ps3 al 2keer gecrashed...

edit: oh no! wil nu zelf niet meer starten

CoBalT

Legacy Member
fearofthedark zei:
das toch godgeklaagd
staat dat net op
mag ps3 af want ze willen 1000 zonnen en garnalen zien
grrrr daar kan ik echt van ontploffe
zorgen voor tv op eige kamer eh:p

Greenie

Legacy Member
Hoe weet je of je nu het volledig spel hebt of de demo ?
want ik heb perongeluk eerst de game update gedownload, dan pas de demo

Teknohol1c

Legacy Member
dan komt da ook goed ze, khad ook eerst de full game update en erna pas demo

devil

Legacy Member
ik krijg altijd failed to connect to EA online , geraak er dus ni binnen.

gamerplayer

Legacy Member
heb het net gespeeld de trial,vind het goed spel steekt goed in mekaar enzo maar vind het soms wat raar,ik schiet met een tank naar vijand er zo goed als op en die is nog ni dood :s of met machine geweer beginnen op vijandelijk hoofd te schieten en toch doet die mij nog dood en blijft die leven :s

Totser

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met die visa kaart, wordt die aan je account gekoppeld? Of kan iemand 2 keer de game kopen en gewoon een code doorgeven ofzo

Web Wiper

Legacy Member
gamerplayer zei:
heb het net gespeeld de trial,vind het goed spel steekt goed in mekaar enzo maar vind het soms wat raar,ik schiet met een tank naar vijand er zo goed als op en die is nog ni dood :s of met machine geweer beginnen op vijandelijk hoofd te schieten en toch doet die mij nog dood en blijft die leven :s

Welkom in the wondere wereld van de "lag" :niceone:

apriliars50

Legacy Member
Lap, begint al ... Mensen die groep verlaten en alles loopt dan int honderd :(

Blackdevil

Legacy Member
Als je in het hoofdmenu friends kunt joinen en inviten in je squad heb je de full game.

Teknohol1c

Legacy Member
Als het enkel de demo is dan staat het bij het icoon vooraleer ge BF opstart alsk me ni vergis...
en anders vo de zekerheid die full game update nog is downen he. op die 6kb zal't ni aankomen he. Die vind je bij u accountbeheer, daar u downloadlist zoeke en zal er tussen staan


spijtig vo de mensen bij wie er zich volk uit de share terugtrekt, vooral wanneer het de aankoper is. Maar men kan hier zijn conclusies uittrekken op wie wel of niet te kunnen rekenen in de toekomst ;)

ytsejam

Legacy Member
Juist ff wa matchkes gespeeld. Int begin toch wa gevloekt aangezien ik constant met de killzonecontrols bezig was:p

the_death

Legacy Member
ge kunt geen servers kiezen?? enkel quick join of spel maken met vrienden? pffff
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan