Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nariwari

Legacy Member
Zalig spel imo, als er een vliegtuig boven uw hoofd zoemt, dat geluid. <3 Ik begrijp juist niet goed hoe het komt dat ik geen surround sound krijg. Kan enkel kiezen uit TV-sound, Hi-Fi en Home Cinema. Maar geen van allen geeft me surround.

Wel wat grafische gebreken, veel aliasing, pop-in... Maar een kniesoor die daar op let. Gameplay & Feel > Grfx. :)

Blackdevil

Legacy Member
Vind het ook een zalig spel. Ben er ook al redelijk goed in imo :p
Daarnet 1ste van de map :).

Quadreg

Legacy Member
Man man man, een maand zitten uitkijken naar dit spel.
Juist 15min kunnen spelen, en nu kan de PS3 niet meer opstarten... :(

chellesan

Legacy Member
Quadreg zei:
Man man man, een maand zitten uitkijken naar dit spel.
Juist 15min kunnen spelen, en nu kan de PS3 niet meer opstarten... :(

hopelijk is het ni echt spel da u ps3 heeft kapot gemaakt, anders download ik het wel ni

MegaMentor

Legacy Member
the_death zei:
ge kunt geen servers kiezen?? enkel quick join of spel maken met vrienden? pffff

Dat kon je ook niet in BF:BC, tegenwoordig is het toch allemaal lobbyloos geworden, kijk naar CoD onder andere.

FEW

Legacy Member
zagevent zei:
hopelijk is het ni echt spel da u ps3 heeft kapot gemaakt, anders download ik het wel ni
ja, games maken de PS3's stuk... denk toch is na :ironic:

the_death

Legacy Member
mentor0 zei:
Dat kon je ook niet in BF:BC, tegenwoordig is het toch allemaal lobbyloos geworden, kijk naar CoD onder andere.

nja hebt ge wel n punt... ma' k zou graag een map willen kiezen zonder dat ik zelf een spel moet opstarten eigelijk

Fir3wulf

Legacy Member
destructie is cool :)
Heb net een uurke of anderhalf uur aan een stuk doorgespeeld, erg leuk spel moet ik zegge :)
Ik ben redelijk goed me die rifle en iedereen maar me die machinegewere schiete :p
Daarstraks bij het capturen in een match waar toine79 ook in meespeelde 5 man achtereen geknifed :D
Van ver iemand afgeknald, een revenge EN headshot kill
Kwist eerst nie hoe ge de parachute opende, blijkt da dus gewoon 1x op x duwen te zijn als ge zijt uitgestapt. Ge kunt wel hoog vliegen :)
Ge kunt idd geen servers kiezen, maar wel een spel direct joinen van een vriend

Moloch

Legacy Member
we gaan hier toch wel eens een matchke houden met volk van op het forum é, als iedereen mekaar in zijn friendslist steekt, eventueel een uur afspreken? zou echt wijs zijn imo :)

TM-Worthless

Legacy Member
Moloch zei:
we gaan hier toch wel eens een matchke houden met volk van op het forum é, als iedereen mekaar in zijn friendslist steekt, eventueel een uur afspreken? zou echt wijs zijn imo :)

2nd :niceone:

Unpro

Legacy Member
Toch wel zalige game voor zo goedkoop te zijn, wel jammer van de weinige/eentonige maps. :p

Add mij ook maar wie es wilt spelen: Arnoo1

syndrom

Legacy Member
kheb gestort moloch, maar kga moeten wachten met downloaden voor een week of drie, heb nog maar 4 gig over voor van de maand hier thuis

Tuninboy

Legacy Member
wijs moeilijk spel als ge bf nie gewoon zet. ^^ ma this plezant:p

Moloch

Legacy Member
reavX zei:
kheb gestort moloch, maar kga moeten wachten met downloaden voor een week of drie, heb nog maar 4 gig over voor van de maand hier thuis

k np, spel (demo) is trouwens 530MB groot (full activation is 6KB), jus so you know :)

moet maar nen pm sturen als ge het wilt downloaden é
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan