Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fiezik

Legacy Member
Flare' zei:
Voor 3€ is het wel een leuke tussendoor :) Alleen graphics konden hier en daar wat meer gefinetuned worden, er is veel last van popup. En dat van auto server kiezen maakt mij niet zo, maar het feit dat je geen map kan kiezen stoort mij wel enorm.

een tussen door? dit zie ik als een volledige top game man, dees vind ik kwa gameplay stukken beter dan bf bc! cod waw en cod4 boeien me nu ook bijna niet meer.
BF :love:

Solid Q

Legacy Member
idd, ik kan ook niet meer spelen

Het is wel een leuk spel. Hier en daar wel glitches en enorm gekartelde lijnen.

maar gameplay ziet er veelbelovend uit, enkel het vliegtuig is wat wennen. Maar gelukkig is er een tutorial

voor 2.60 euro, zeker de moeite :)

Levicious

Legacy Member
- Bommen van vliegtuigen zijn volgens mij veelte zwak
- Kanon van tank is ook veelte zwak
- Alsde ne party start kan het zijn dade zelf ni bij elkaar in het team zit
- Maar 4 mensen per keer in een "party" of squad
- Als de ronde gedaan is kan het ook zijn dat hij niet meer bij u zit.
- Jammer dat de sniper meestal 2x hit is.
- Mitrailleur van de ene klas is niet zo sterk


Voorde rest wel fun om te spelen :D Heb er mij al goed mee bezig gehouden , nu liggen de servers plat :( zal dan maar vlug keer de haag verder gaan scheren inden tuin :D

ElGargamel

Legacy Member
nu wil ik niet bitchen he, maar had je in de originele BF geen medic class ofzo? Ik herinner mij toch dat je bandages had om iemand te genezen.

Teknohol1c

Legacy Member
ja er was medic, maar in de originele versie speelde je ook extra wapens vrij enzo door te levellen en die awards te halen ofzo. Wat hier dus ook niet geval is...
't is gewoon een extreem leuke tussendoor want echt full game kan je dit niet noemen he.
Maar ik zie mij er wel verschillend uurtjes in slijten :D

Ik geraak ook ni online vandaag... :sad:

hummel

Legacy Member
ik kan absoluut nie wennen aan dat vliegtuig
ik kan nie tegoei draaien daarmee :p

Teknohol1c

Legacy Member
jah kheb 't ook nog wat moeilijk, kheb wel al ontdekt dat het soms kan helpen om ff u gas te lossen bij het draaien of bij het aanvallen voor bommen te droppen. wel op tijd terug gas geven of je kan ni meer optrekken, met een kamikaze-duik tot gevolg :lol:

benpast

Legacy Member
Heeft er hier iemand die best squad trophy al?
Ik ben er vrij zeker van dat ik die al had moeten hebben.

Servers marcheren weer denk ik.

agentfox505

Legacy Member
ik heb demo gespeeld en zeker leuk, nu heb je wel maar 30 minuten play-time en dan moet je kopen ;-( dus ik mijn savedata gedelete maar nu kan ik niet meer spelen nu connectie die niet meer naar de EA server ;-( dus ben nu opnieuw aant downladen en dan ga ik kopen ;-)

Teknohol1c

Legacy Member
hmm, ik heb al een EA-account want heb die ni moeten aanmaken wanneer ik begon met spelen...
Maar wat waren die gegevens nou ook weer eh :doh:

toch al bedankt

Anima

Legacy Member
spel is inderdaad heel leuk, laat me terug denken aan toen ik bf1942 voor het eerst speelde ...

ikbenben

Legacy Member
stony_v zei:
hmm, ik heb al een EA-account want heb die ni moeten aanmaken wanneer ik begon met spelen...
Maar wat waren die gegevens nou ook weer eh :doh:

toch al bedankt

Normaal gezien is dat uw e-mailadres met een paswoord dat ge meer gebruikt ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan