Fiezik
Legacy Member
Flare' zei:Voor 3€ is het wel een leuke tussendoorAlleen graphics konden hier en daar wat meer gefinetuned worden, er is veel last van popup. En dat van auto server kiezen maakt mij niet zo, maar het feit dat je geen map kan kiezen stoort mij wel enorm.
een tussen door? dit zie ik als een volledige top game man, dees vind ik kwa gameplay stukken beter dan bf bc! cod waw en cod4 boeien me nu ook bijna niet meer.
BF

Alleen graphics konden hier en daar wat meer gefinetuned worden, er is veel last van popup. En dat van auto server kiezen maakt mij niet zo, maar het feit dat je geen map kan kiezen stoort mij wel enorm.

Heb er mij al goed mee bezig gehouden , nu liggen de servers plat
ad:

