Archief - Battlefield 1943

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

agentfox505

Legacy Member
thja ik haat die kerels op de grond die me uit de lucht halen:angry: lol

den zot

Legacy Member
kheb via store unlock full game gedaan en als ik wil spelen blijft het die trail plezant ze ...

agentfox505

Legacy Member
firewulf1 zei:
ik haal altijd vliegtuigen neer me da grondgeschut :p
Gistere zelfs een vliegtuig neergehaald met een tank :p

edit: Is nu iedereen alles kwijt? :s

denk het niet ik heb alles terug :p

EDIT: is er hier een topic of clan van bf 1943 waar ze soms in een speciale server spelen zo ja waar en welke dan kan ik aansluiten of is er een event dat de leden van 9 lives met het spel bf 1943 op een aparte server mogen gamen ??? want nu knal ik maar op mensen die ik nie ken :-)

Atrox

Legacy Member
metalmeniac zei:
Waw, plezant. Lekker spawn killen :s

Vanuit uw redenering zou ge dan enkel mogen aanvallen buiten de basissen dan? Tgaat over die inneembare plaatsen e, niet het moederschip ofzo.

hummel

Legacy Member
verslavend spelleke vind ik wel ;)
alleen moest ge op de een of andere manier kunnen upgraden da zou plezanter zijn
ander wapens ofzo
is wel altijd ffkes opjagen als ge begint op die boot en er staan maar 2 vliegers op
altijd rushen om ne vlieger te pakken te krijgen ,maar 9 van de 10 heb ik m nie :p
dan maar een stom bootje

metalmeniac

Legacy Member
Atrox zei:
Vanuit uw redenering zou ge dan enkel mogen aanvallen buiten de basissen dan? Tgaat over die inneembare plaatsen e, niet het moederschip ofzo.

Ik begrijp wat je bedoeld maar ik ben nog van de oude stempel :D speel al vanaf Medal of Honor online games en spawnkillen is voor onze oude garde, echt vergif van de hoogste plank :p

metalmeniac

Legacy Member
hummel zei:
verslavend spelleke vind ik wel ;)
alleen moest ge op de een of andere manier kunnen upgraden da zou plezanter zijn
ander wapens ofzo
is wel altijd ffkes opjagen als ge begint op die boot en er staan maar 2 vliegers op
altijd rushen om ne vlieger te pakken te krijgen ,maar 9 van de 10 heb ik m nie :pdan maar een stom bootje

Op den boot blijven wachten tot ze terugkomen. Zo doe ik het. Ondertussen met 't zware geschut op vliegers knallen :D

ElGargamel

Legacy Member
ik heb dus nog geen enkele keer in ne vlieger iets deftig kunnen doen, mr voorlopig amuseer ik mij nog té veel te voet en in tanks om me aan die vliegtuigen te wagen.

Solid Q

Legacy Member
gewoon direct op kruisje drukken, zonder u bezig te houden met uw class of dergelijke, dan zit je meestal sneller op de boot, mij lukt het vaak. Ben alvast blij dat ze meer op u wachten om samen op één bootje te zitten. Bij BF42 was het vaak der in en laat de rest maar stikken

Straks nog wat vliegeren, het geluid bij een dive-bombing is zaaaaaalig ! Net zoals het geluid bij een laagscherende zero als je als infanterie aan het spelen zijt.

btw: throphies zijn wel makkelijk, moet er nog maar drie (zoveel kills, matches, best squad)

Solid Q

Legacy Member
Nog een vraagje, ik heb de indruk dat mijn beeld slechter is dan bij de verschillende gameplay filmpjes ? (zo van die kartel-lijnen) Terwijl bij andere games ik daar geen last van heb?

Iemand een idee hoe ik dit kan verbeteren ?

den zot

Legacy Member
en kan iemand antwoord geven op mijn vraag?


ik zie alleen de kills die ik heb gemaakt en niet mijn deaths is dat zo de bedoeling of moet ik nog ergens anders kijke

ElGargamel

Legacy Member
ze mogen idd wel een paar unlockables insteken :)
betere smg, pistols, etc...
customization van character enzo.

TM-Worthless

Legacy Member
ElGargamel zei:
ze mogen idd wel een paar unlockables insteken :)
betere smg, pistols, etc...
customization van character enzo.

DLC zal wss wel volgen ("published by Electronic Arts";))

Toine79

Legacy Member
ben er ook zeker van dat er nog DLC volgt, mss zelf map of 2(zie poll op site van Battlefield), gezien het onverwachte succes.

ik vind het beetje jammer dat de Infantry klasse redelijk zwak is. SMG geeft weinig schade tov M1 Garand en die rocket moet je hoger mikken want zakt te snel.

ik ben al blij dat ik mijn kist in de lucht, kills lukken nog ni

hummel

Legacy Member
uw deaths ziet ge opt einde van de match als ge op vierkantje drukt
heel vanonder
ik speel altijd met de middelste klasse, die met zijn machinegeweer, vind ik de beste

en op die boot blijven wachten tot die vliegers terug komen... dan mist ge teveel ptn door vlaggen te pakken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan