Archief - Barcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

maartendq

Legacy Member
Ik was vergeten dat voor de gemiddelde Belg 80km al een grote afstand/hele onderneming is.. :P

ff opgezocht:
Brugge-Utrecht: 220km, 2,5u rijden
Antwerpen-Utrecht: 130, anderhalf uur rijden.

Valt behoorlijk mee, vind ik.

Ik heb al verhalen gehoord van Amerikanen die zich afvragen waarom wij, Belgen dus, niet naar Parijs uitgaan in 't weekend gezien het maar 3u rijden is.

Raaf

Legacy Member
Omdat de snelwegen al overvol zitten. Omdat brandstof hier 3x zo duur is. Omdat wij niet zo gefascineerd zijn door Parijs als hen.

wireke

Legacy Member
Raaf zei:
Omdat de snelwegen al overvol zitten. Omdat brandstof hier 3x zo duur is. Omdat wij niet zo gefascineerd zijn door Parijs als hen.

Maak daar maar 5x van en voila, de reden waarom wij hier niet zo een grote afstanden afleggen op een dienbladje.

DaTa

Legacy Member
Ik denk dat de meesten liever naar Antwerpen/Gent gaan i.p.v Utrecht.

maartendq

Legacy Member
wireke zei:
Maak daar maar 5x van en voila, de reden waarom wij hier niet zo een grote afstanden afleggen op een dienbladje.

In Frankrijk en Duitsland staat de benzine even duur als hier en draaien ze hun hand niet om voor een 150km.

Het is niet per se de prijs, maar het feit dat we gewoon zijn dat alles veel dichter is. België is een zeer klein en dichtbevolkt landje. Ik was dit jaar op reis in de Morvan (streek in de Bourgogne, Frankrijk). Het dichtstbijzijnde tankstation was 20 minuten rijden. De dichtstbijzijnde supermarkt 40 minuten. Als ik iets wilde doen zat ik ook algauw een half uur in de wagen. Kwestie van perceptie en gewoonte.

Bovendien valt de benzineprijs nog steeds reuze mee als iedereen die mee rijdt meebetaalt voor de benzine. De auto is nog steeds goedkoper dan de trein.

CyCo

Legacy Member
offtopic; ik dacht dat brandstof hier maar ongeveer dubbel zo duur als in USA meer is tegenwoordig...

Xanador

Legacy Member
Staat het nu vast voor zondag 16 oktober, barcraft in OP gent ? Iemand al een idee om hoe laat het gaat beginnen ?

En zijn er desnoods niet genoeg geïnteresseerden om dit te doen in OP antwerpen, denk dat ik zoiezo al 8 mensen heb voor Antwerpen (die heel de avond goed pintelieren, dus commerciel ook interessant ^^)

maartendq

Legacy Member
Greth zei:
Ik ben ook al een tijdje van plan om wat actiever te worden in het Belgische/vlaamse Starcraft milieu - toen ik besefte dat het bestond.
Rond de kanten van Antwerpen zou wel beter uitkomen voor mij.

EDIT:
BarCraft: Belgium

Er zijn blijkbaar nog mensen bezig met een gelijkaardig idee.

Ik ging dit juist ook posten. Als we onze Waalse vrienden erbij willen blijft alleen Bxl over.

Raaf

Legacy Member
Ik wil wel tot in BXL of A'pen komen. Gent is wat te ver voor mij.

Greth

Legacy Member
Allez gaste, laten we er nu weer geen weken over gaan eh.
Mss moet er een Poll gedaan worden. Gent, Brussel, Antwerpen, Luik, etc ... Dan kunnen we zien hoe de verhoudingen zijn.

[F6]Harvester

Legacy Member
afstand is relatief :)
Ik ga zelfs met den auto naar Dreamhack in Zweden, of binnen 2 weken naar TheReality in Nederland naast Groningen, das net iets verder dan Utrecht. Ben nog naar rotterdam gereden om tegen Grubby te spelen (warcraft 3) dus das ook 2 uur rijden voor 10 minuten spelen :P

Ik kom net van de US, benzine is daar de helft van de prijs van hier, mijn auto verbruikte daar wel dubbel zoveel dan mijn Vlaemsche voiture :P dus uiteindelijk is mij dat daar nie goedkoper dan hier uitgekomen hoor. tussen de 3.6 en 4 dollar per gallon en 1 gallon is bijna 4 liter. Mijn verbruik was 1 gallon per 20 mijl dus 4 liter per 30 km.

en als er genoeg volk is dan doet ge 2 barcrafts he, enen in gent en enen in antwerpen, tis allemaal zo moeilijk niet :)

Orph4nus

Legacy Member
Ik vind afstand geen probleem. Maar dan zou ik wel met iemand willen meerijden aangezien ik geen auto heb ;D

willonic

Legacy Member
Greth zei:
BarCraft: Belgium - Page 4

Hier zijn ze al begonnen met een Poll voor antwerpen. Mss hier in een nieuwe thread een globale poll maken?

Doen.!

Overigens, kzal zondag aanwezig zijn in Utrecht. Kgaan morgen een cam, mic en shizzle halen om serieuze filmkes te maken (van firstlook had ik ni gemaakt omdat ik heel het event op zoek was naar mijn Ipod...)
Probleem is dat ik er zielsalleen als enige belg zal zijn SAD TRIPPLE DOT. Da en het ga erg onhandig zijn om alles zelf te filmen en vast te houden -_-"

t511413

Legacy Member
juist op blizzcon gehoord over barcraft
kzou dit zkr eens willen doen
als het gecanceld word door lack of ppl
komt dit enkel maar door dat er te weinig mensen iets van weten
wie zou dit niet willen doen :o

just spread the word
kijk er wel naar uit om dit in de toekomst meer te zien gebeuren overal
zou wss zelfs goed gepast hebben samen met blizzcon atm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan