Orph4nus
Legacy Member
maartendq zei:Dat is niet eens zo ver, dacht ik!
Utrecht niet ver? oO
Das bijna den andere kant van holland
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maartendq zei:Dat is niet eens zo ver, dacht ik!

Raaf zei:Omdat de snelwegen al overvol zitten. Omdat brandstof hier 3x zo duur is. Omdat wij niet zo gefascineerd zijn door Parijs als hen.

willonic zei:Ik weet wel dat er op 17 oktober een barcraft is in utrecht.
BarCraft MLG Orlando Utrecht | Facebook
Als je meer wilt weten. :=)
Slaapplaats is dus ook al geregeld!Aveline zei:Das gelijk bij mijn ouderlijk huis om de hoek!
wireke zei:Maak daar maar 5x van en voila, de reden waarom wij hier niet zo een grote afstanden afleggen op een dienbladje.
Greth zei:Ik ben ook al een tijdje van plan om wat actiever te worden in het Belgische/vlaamse Starcraft milieu - toen ik besefte dat het bestond.
Rond de kanten van Antwerpen zou wel beter uitkomen voor mij.
EDIT:
BarCraft: Belgium
Er zijn blijkbaar nog mensen bezig met een gelijkaardig idee.


dus uiteindelijk is mij dat daar nie goedkoper dan hier uitgekomen hoor. tussen de 3.6 en 4 dollar per gallon en 1 gallon is bijna 4 liter. Mijn verbruik was 1 gallon per 20 mijl dus 4 liter per 30 km.
Greth zei:BarCraft: Belgium - Page 4
Hier zijn ze al begonnen met een Poll voor antwerpen. Mss hier in een nieuwe thread een globale poll maken?
