Archief - Barcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
Dus ehmm... Waneer gaan wij er is aan beginnen?
Misschien voor een finale van een bepaalde event? GSL/ MLG?
Een plaats waar we da kunnen doen is Outpost. Nu het moet ni altijd Antwerpen zijn, maar ik weet wel dat er hier een bigass flatscreen is.

Voor de mensen die nieuw zijn voor het concept, laat me het even uitleggen. Barcraft is me de mannen naar een café gaan om dan samen starcraft te checken.
Snaptet nog ni? Vervang starcraft door voetbal.
*wacht op helder moment*
Dus da maar dan me starcraft. Als er nog andere plaatsen zijn die jullie kennen waar we mogelijk een barcraftje zouden kunnen houden. This is the topic. :)

the_master_M

Legacy Member
Moest het eens in gent zijn kom ik ook wel eens af, ma trein is te duur imo :)

butcherken

Legacy Member
tis vooral spijtig dat die uren altijd zo shit zijn, GSL finales zijn om 8u smorgens ofzo terwijl die van MLG ten vroegste om 1u snachts gehouden worden :(

Esan

Legacy Member
Ik wou net eens vragen wat de interesse hiervoor was in de streek van Gent, mss dat het in de outpost kan voor Championship sunday van MLG orlando?

steve shit

Legacy Member
precies nog veel volk van gent hier, waaronder ik. Maar ik zou in gent ook niet weten waar ze zich daaraan zouden wagen...

mig el pig

Legacy Member
Kan eens polsen bij OP gent ofze dat zien zitten, andere optie is iemand die cafe baas "kent" waar hij eens kan polsen.

maartendq

Legacy Member
butcherken zei:
MLG ten vroegste om 1u snachts gehouden worden :(
Be a man and party all night long! Toekomen om 22-23u, wa gamen, finale kijken, pintje pakken, weer naar huis bij het ochtendgloren!

Anoniem17

Legacy Member
maartendq zei:
Be a man and party all night long! Toekomen om 22-23u, wa gamen, finale kijken, pintje pakken, weer naar huis bij het ochtendgloren!

Das tenminste gesproken lijk nen echten man :applause:

jerre555

Legacy Member
Volgende mlg is in orlando van 14 tot 16 october, we zouden een barcraft kunnen houden op championship sunday of de zaterdag. Ook orlando is aan de east coast USA, dus het zal voor ons wat vroeger starten dan mlg anaheim maar meer rond de uren van mlg raleigh wat maar +6u is ongeveer.

Ik ben alvast geinteresseerd, en heb een mlg silver account voor HD streaming indien nodig. :)

Esan

Legacy Member
Als gij da kunt regelen da het zou mogen in het zaaltje boven in OPG, kan ik mss wel een beamer fixen :) grote muren daarboven :p

mig el pig

Legacy Member
Moet daar zondag passeren.

Als er nog vragen zijn of dingen diek zeker moet checken post hier iets.

Op 15 en 16 october zijn er gelijk nog geen grote events dus normaal gezien zijn de ruimtes beschikbaar.

Furywitch

Legacy Member
Just nieuw account gemaakt voor deze thread, browse de SC2 forums op 9lives al een tijdje maar nooit de moeite gedaan om me te registreren.

Kzen ook van Gent en een SC2 addict en kzou met plezier afkomen ^^

steve shit

Legacy Member
hehe, wist ni dat sc2 zo leefde in gent :). Eens de Gentse Gaces (ofzoiet) moet oprichten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan