willonic
Legacy Member
Dus ehmm... Waneer gaan wij er is aan beginnen?
Misschien voor een finale van een bepaalde event? GSL/ MLG?
Een plaats waar we da kunnen doen is Outpost. Nu het moet ni altijd Antwerpen zijn, maar ik weet wel dat er hier een bigass flatscreen is.
Voor de mensen die nieuw zijn voor het concept, laat me het even uitleggen. Barcraft is me de mannen naar een café gaan om dan samen starcraft te checken.
Snaptet nog ni? Vervang starcraft door voetbal.
*wacht op helder moment*
Dus da maar dan me starcraft. Als er nog andere plaatsen zijn die jullie kennen waar we mogelijk een barcraftje zouden kunnen houden. This is the topic.
Misschien voor een finale van een bepaalde event? GSL/ MLG?
Een plaats waar we da kunnen doen is Outpost. Nu het moet ni altijd Antwerpen zijn, maar ik weet wel dat er hier een bigass flatscreen is.
Voor de mensen die nieuw zijn voor het concept, laat me het even uitleggen. Barcraft is me de mannen naar een café gaan om dan samen starcraft te checken.
Snaptet nog ni? Vervang starcraft door voetbal.
*wacht op helder moment*
Dus da maar dan me starcraft. Als er nog andere plaatsen zijn die jullie kennen waar we mogelijk een barcraftje zouden kunnen houden. This is the topic.


