Archief - Barcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaTa

Legacy Member
Die finals zijn normaal rond 1u zondagnacht, dus ik stel ook voor om het zaterdag te houden. De games beginnen dan redelijk vroeg in de avond, dus dan zijn we zeker dat we daadwerkelijk iets zullen zien.

BelgianTerror

Legacy Member
Mensen, als ge de groffe structuur hebt en alle benodigdheden geef me een seintje, dan plaats ik het eventueel op de front indien jullie dat wensen ;)

Esan

Legacy Member
Normaal begint het rond 17u CEST volgens Team Liquid, dus als zaterdag handiger is, is dat voor mij ook goed.Laat maar iets weten dan. (en BelgianTerror : Awesome.)

Edit : "Well, using last event at raleigh as a starting-point, you can expect matches to start at 17 or 18 CET on saturday. If the schedule follows the previous tournaments, they'll start out with a couple of rounds of open bracket matches before pool play starts up at around 19 or 20. Gl HF! =)"

maartendq

Legacy Member
Ik denk dat we best als volgt te werk gaan:

1) we peilen naar 'n evenement waarvoor de meeste interesse is
2) we peilen naar 'n mogelijke locatie (zal Outpost Gent of A'pen zijn, logischerwijs; beiden zijn zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer)
3) we gaan informeren bij de bevoegde zaken of het mogelijk is dat we daar zo'n evenement organiseren en of ze er de infrastructuur voor hebben). Indien we hiermee niet tevreden zijn moeten we terug naar puntje 2.
4) boeken van de locatie + verspreiden van info om zoveel mogelijk volk te trekken. Hoe meer volk, hoe meer inkomsten voor de zaak, hoe meer kans dat de eigenaars het zien zitten om dit nogmaals te organiseren.

Pirate!

Legacy Member
Als het in Gent is, kom ik zeker af. Ik heb wel een voorkeur voor 's avonds te kijken met een pintje, al zijn het dan replays van die middag in het geval van GSL. Hoe laat zijn MLG finals meestal?

butcherken

Legacy Member
MLG finals zijn altijd @ zondag en ten vroegste @ middernacht :)

jerre555

Legacy Member
De MLG van 14-16 october is in Orlando, dus zal wat vroeger zijn dan middernacht.
Major League Gaming: News - MLG Raleigh Full Broadcast Schedule
En orlando is -5, en wij op +1 dus 6u verschil, en stream start rond 10-11am wat lokaal 16-17u is. Da is dan voor de losers round, de finals zouden dan volgends die schedule rond 16-17u lokaal dus 12-01u belgische tijd. Wat eigenlijk enorm goed meevalt :)

Als die schedule hetzelfde gaat zijn is zondag nog een goede optie aangezien het niet te laat in de nacht is voor diegene die de dag daarop moeten werken.

EagleEye

Legacy Member
Doe maar in Antwerpen dan, dat ligt een beetje centraal. Gent ligt bijna in de zee!

BaNoRaC

Legacy Member
Ik zou hier wel naar toe komen, zelfs snachts als dat op een zaterdag is.

zondagnacht is niet echt mogelijk voor mensen die werken?

maartendq

Legacy Member
We zouden iemand in Gent en/of A'pen moeten hebben die eens met de eigenaars van de Outposts wil gaan praten/overleggen om te zien wat mogelijk is.

Nadat we een datum vastgelegd hebben, natuurlijk.

Edit: ik blijf telkens "barfcraft" lezen.. -.-"

willonic

Legacy Member
zucht... kzal in de loop van de week wel is horen bij Outpost Antwerpen, aangezien er niemand naar Outpost Gent is gegaan om concreet iets vast te kunnen leggen.

jerre555

Legacy Member
Ik dacht dat mig el pig al eens outpost gent gecontacteerd heeft.

Gaat dit er nu van komen of niet? Ik wil wel dit weekend eens passeren bij outpost gent om zoiets te bespreken, maar wie ziet dat nu echt zitten

En concreet gezien wat zou de planning van de avond zijn?
Plus welke avond zouden jullie dat willen doen??

maartendq

Legacy Member
Ik zou gewoon beginnen met de vraag of het concept überhaupt mogelijk is. Als de infrastructuur er niet is moeten we zelfs niet proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan