Outpost gent zou niet zo'n probleem mogen zijn vanwege de uren.
GSL finals is meestal in de ochtend/voormiddag, en dan is er nog niet al te veel volk.
Het enige wat misschien ambetant kan zijn is dat er op die dag een MTG toernooi is.
Op de avonden (woensdag/weekend) zit het wel altijd overvol, maar zoals ik zei, de uren liggen toch anders.
Dusjah iemand zou eens moeten bellen om te vragen als dat mogelijk is, en ook eens zien welk scherm ze eventueel kunnen voorzien.
Afaik hangt er maar 1 lcd-scherm in het eerste gedeelte van de op gent, en aan die tafelkes zitten zal wss niet zo handig zijn om dat te spectaten (en die hebben ze ook nodig die tv voor dat stadspel filmke te tonen als een groep dat doet).
Dusjah, best eens bellen en zien, en gewoon 1 iemand zodat ze daar geen 3 verschillende telefoons krijgen ;D