Archief - Barcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mig el pig

Legacy Member
jerre555 zei:
Ik heb toch veel tijd vrij,
heeft er iemand al outpost gecontacteerd?

Anders ga ik morgen eventueel eens bellen, eens polsen wat mogelijk is en wat niet.

Moet daar zondag zelf zijn dus was van plan het rechtstreeks aan uitbater te vragen. Op hun planning staan nog geen andere evenementen op die datum (grootste probleem zou bv magic release zijn ofzoiets)

Orph4nus

Legacy Member
wireke zei:
Hoe zit het daar met parkeer mogelijkheden? Anders kan ik wel +3 man meenemen vanuit antwerpen. (Ik vermoed dat willonic sowieso meerijdt)

Ik zou dan ook wel willen meerijden ^^
Ik betaal dan wel mee voor de naft & parkeergeld ^^

Lethall

Legacy Member
Outpost gent zou niet zo'n probleem mogen zijn vanwege de uren.

GSL finals is meestal in de ochtend/voormiddag, en dan is er nog niet al te veel volk.
Het enige wat misschien ambetant kan zijn is dat er op die dag een MTG toernooi is.

Op de avonden (woensdag/weekend) zit het wel altijd overvol, maar zoals ik zei, de uren liggen toch anders.

Dusjah iemand zou eens moeten bellen om te vragen als dat mogelijk is, en ook eens zien welk scherm ze eventueel kunnen voorzien.
Afaik hangt er maar 1 lcd-scherm in het eerste gedeelte van de op gent, en aan die tafelkes zitten zal wss niet zo handig zijn om dat te spectaten (en die hebben ze ook nodig die tv voor dat stadspel filmke te tonen als een groep dat doet).

Dusjah, best eens bellen en zien, en gewoon 1 iemand zodat ze daar geen 3 verschillende telefoons krijgen ;D

CyCo

Legacy Member
Outpost is natuurlijk ook geen echte 'bar'. Maar om hetzelfde te doen in pakweg Overpoort Bowling zal niet evident zijn.

Qua parking; onder het Sint Pietersplein misschien (overpoort door, 400 meter ofzo), das 2.5 euro voor een ganse dag maar.

jerre555

Legacy Member
@Lethall

ik denk dat het best is om de outpost helemaal af te huren voor een namiddag/avond
dus namiddag wat starcraften en vanaf 7u ofzo kunnen we een mlg volgen.

Qua screens ebben we gewoon een grote witte muur nodig en als iemand dan een beemer kan fixen dan komt dat in orde, kdacht da iemand iets gepost had dat die da eventueel kon fixen.

@mig el pig
Ok dan kun jij dat eventueel eens bespreken met de uitbater wat mogelijk en niet mogelijk is

Esan

Legacy Member
Normaal kan je de zaal gratis krijgen op voorwaarde dat je daar consumpties drinkt, en ik zal beginnen rondkijken voor een beamer :) ik ben blij dat er zo veel reactie op komt <3 big hearts to u guys ^^

Ducino

Legacy Member
DaTa zei:
Indien er mensen vanuit Leuven met de auto zouden rijden (indien het natuurlijk ooit doorgaat), wil ik altijd wel meerijden :), anders zal ik de trein moeten pakken.
(ik heb de indruk dat er niet veel sc2 spelers zijn in de buurt van Leuven)

Als ik ga, kan je wsch wel mee ;)

Orph4nus

Legacy Member
Esan zei:
Normaal kan je de zaal gratis krijgen op voorwaarde dat je daar consumpties drinkt, en ik zal beginnen rondkijken voor een beamer :) ik ben blij dat er zo veel reactie op komt <3 big hearts to u guys ^^

No no. A big heart to you, sir! :applause:

willonic

Legacy Member
Dus mogen we? Is iemand dit al komen bevestigen? :) Het zou bangelijk zijn met een beamer. :D Dan enkel aansluiten op een computer/laptop met internet en een gold pas en we zijn vertrokken. :D

Esan

Legacy Member
ok lieverdjes, ik heb een beamer ^^ Moet ik eens binnenspringen in OPG of ging iemand anders dat doen? :p

jerre555

Legacy Member
check post #41 van mig el pig. Dus vanavond of morgen zullen we wel nieuws hebben zeker :)

mig el pig

Legacy Member
Ok, normaal gezien zijn er geen events op zaterdag 15 okt. Op zondag 16 okt is er gedurende de middag (dus tussen 14u en 19u) miniature wargaming maar die mannen kunnen eventueel beneden zitten (en ik kan ze zeker op tijd waarschuwen)

De zaal is gratis en OP is van 11u30 tot minimum 2u max 3u snachts open.

Er zijn 2 mogelijkheden voor te kijken normaal gezien. Flatscreen beneden maar dit vind ik persoonlijk niet zo aangenaam. We kunnen ons ook boven instaleren (er is internet verbinding) maar dan hebben we wel beamer en scherm nodig (de muren zijn bruin, daarnaast is er ook nog relatief veel licht aanval)

-De vraag is dus wanneer we de ruimte nodig hebben (zondagochtend/middag, zaterdagavond?)

-Beamer kon normaal gezien door iemand gefixed worden, eventueel toch backupvoorzien indien mogelijk. Maar we hebben ook nog een wit scherm nodig. (Het kan werkbaar zijn met gewoon wit doek, er staan pannelen die we tegen de muur kunnen zetten om het doek aan op te hangen. Moeten we het alleen nog deftig kunnen aanspannen.

@Jerre55:

Heb niet gevraagd voor ganse OP te huren (had uw post nog niet gezien)
Als er hiervoor interesse is kan ik zeker eens informeren.

Esan

Legacy Member
Ik heb al iemand gecontacteerd voor een beamer :) Een doek heb ik niet, dus als er daar iemand zou kunnen voor kijken :) een laptop kan ik wel meebrengen.

Voor de datum zou ik zeggen de dag van de finale en de latere matchen, dus mss best zondag(avond?).

Lethall

Legacy Member
De finale is deze week zondag (10sept) om 11:10 CET (wat dus onze tijd is).
Erna zijn er geen games meer normaal, dus gewoon de bo7 van de finals.

We kunnen natuurlijk altijd een andere dag/uur pakken, en het dan bekijken van de vods, enige nadeel is dan dat natuurlijk niemand naar de results mag kijken ;D

Dus zo te zien zal dat al lastig worden als het klopt dat de Op pas om 11u30 opengaat de zondag.

De ganse Op afhuren zou nogal raar zijn, aangezien de mannen van thunderbolts gelijk met veel meer zijn, de zondag zit de OP zowiezo heel vol, dus ik denk niet dat ze voor 10 man ofzo speciaal de zondag de Op gaan vrijhouden ;D
En dat lijkt me ook niet bepaald nodig als we boven kunnen zitten en de thunderbolts die dag terug eens beneden willen zitten.
Ik denk ook niet dat dat voor hen zo plezant zou zijn moesten ze door ons hun zondag moeten afzeggen, aangezien ze al genoeg last hebben om vaste plaats te krijgen in de outpost alhoewel ze daar iedere woensdag en zondag zitten.

Lethall

Legacy Member
Ow, negeer die post dan maar compleet, ik zat op de gsl site te kijken, en om een of andere reden op die hun kalendar staat zondag als eerste dag van de week, en ik had dat niet gezien :p

edit: negeer het maar helemaal, aangezien ik net doorheb dat het plan is voor mlg te zien en niet gsl ;D

yaniccccccckkk

Legacy Member
Zit ook in Gent op kot, op wandelafstand van Outpost. Moest dit aanslaan zal ik ook zeker eens binnenspringen (ben er nog nooit eerder geweest tbh)

mig el pig

Legacy Member
Om hoe laat beginnen MLG's normaal gezien. (tis 6uur tijdsverschil met Orlando)

En gaat voorkeur uit naar zaterdag of zondag?

Denk dat zaterdag makkelijkst is voor de werkende mensen maar zondag zijn het wel de finals.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan