Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maartendq zei:Be a man and party all night long! Toekomen om 22-23u, wa gamen, finale kijken, pintje pakken, weer naar huis bij het ochtendgloren!

Het station is er ook niet echt ver van voor mensen die met de trein zouden komen. En mbt tot de tijdsverschillen, als we 1 iemand hebben met een gold account of een GSL season pass kunnen we in de downtime eventueel altijd een VOD opzetten, of iets in die aard. my 2 cents 
horste zei:parkeermogelijkheden sint-pietersplein zijn ideaal. Is héél vlot te bereiken, en kost allesbehalve veel (2,5 euro voor een volledige dag). Ligt vlak aan de overpoort, als dat je meer zegtHet station is er ook niet echt ver van voor mensen die met de trein zouden komen. En mbt tot de tijdsverschillen, als we 1 iemand hebben met een gold account of een GSL season pass kunnen we in de downtime eventueel altijd een VOD opzetten, of iets in die aard. my 2 cents
![]()
wireke zei:Hoe zit het daar met parkeer mogelijkheden? Anders kan ik wel +3 man meenemen vanuit antwerpen. (Ik vermoed dat willonic sowieso meerijdt)
) kzal is een zondag speciaal aan mijn VRIEND wireke toewijden, he? VRIEND.
)