Archief - Barcraft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wireke

Legacy Member
Hoe zit het daar met parkeer mogelijkheden? Anders kan ik wel +3 man meenemen vanuit antwerpen. (Ik vermoed dat willonic sowieso meerijdt)

butcherken

Legacy Member
maartendq zei:
Be a man and party all night long! Toekomen om 22-23u, wa gamen, finale kijken, pintje pakken, weer naar huis bij het ochtendgloren!

moest ik nog student zijn, np :D

zie net dat dit in mn verlof valt, aanwezig! ^_^

t0tec

Legacy Member
Ik zit op kot in Gent, dusnog makkelijk voor mij :p. Mja weet wel nie of ik veel tijd ga hebben tijdens het jaar ma we'll see :)

steve shit

Legacy Member
denk dat ondergronds parkeren op sint-pietersplein het makkelijkste is. Is dan nog 5 min stappen ofzo.

Robbynho

Legacy Member
Hier ook uit het Gentse... Niet dat ik zo een sc2 topper ben, maar het boeit me wel af en toe! :)

Gonfa

Legacy Member
Jups ik ben ook wel voor gent, nog lekker centraal gelegen. En MLG lijkt me eigenlijk een perfect toernooi, meestal goeie casting en twee streams, dus als de ene stil ligt kun je vaak nog even naar de andere zappen.

horste

Legacy Member
parkeermogelijkheden sint-pietersplein zijn ideaal. Is héél vlot te bereiken, en kost allesbehalve veel (2,5 euro voor een volledige dag). Ligt vlak aan de overpoort, als dat je meer zegt :D Het station is er ook niet echt ver van voor mensen die met de trein zouden komen. En mbt tot de tijdsverschillen, als we 1 iemand hebben met een gold account of een GSL season pass kunnen we in de downtime eventueel altijd een VOD opzetten, of iets in die aard. my 2 cents :)

Orph4nus

Legacy Member
horste zei:
parkeermogelijkheden sint-pietersplein zijn ideaal. Is héél vlot te bereiken, en kost allesbehalve veel (2,5 euro voor een volledige dag). Ligt vlak aan de overpoort, als dat je meer zegt :D Het station is er ook niet echt ver van voor mensen die met de trein zouden komen. En mbt tot de tijdsverschillen, als we 1 iemand hebben met een gold account of een GSL season pass kunnen we in de downtime eventueel altijd een VOD opzetten, of iets in die aard. my 2 cents :)

Der gaat zowiezo iemand ne season pass moeten hebben. Want Low Quality op een zo'n groot scherm gaat er niet echt uitzien.

Esan

Legacy Member
Iemand hier zei al dat hij / zij een silver pass had.

btw: add me : Esan ; 727

steve shit

Legacy Member
er kan altijd gesponsord worden he, als we met veel zijn

jerre555

Legacy Member
silver pass voor 3 maand is amar 10usd, dus daarvoor is al geen sponsor nodig :p
Maar moest de outpost afgehuurd worden, als we met 20-30 man zijn dan valt dat zeker te sponsoren zonder probleem :)

willonic

Legacy Member
Kzou zeggen, ga eerst is horen in outpost of het mogelijk is, anders kunne we blijve praten over financieren.

Orph4nus

Legacy Member
yeah en als dat dan uiteindelijk in outpost gent doorgaat. Zou het leuk zijn dat de mensen die van de kanten van antwerpen komen mss met 1 à 2 auto's gaan. Aangezien we dan kunnen samenleggen voor benzine & dat pak goedkoper zal zijn dan trein.

willonic

Legacy Member
wireke zei:
Hoe zit het daar met parkeer mogelijkheden? Anders kan ik wel +3 man meenemen vanuit antwerpen. (Ik vermoed dat willonic sowieso meerijdt)

Dag VRIEND, wireke mijn VRIEND! alles goed? He? VRIEND! :)) kzal is een zondag speciaal aan mijn VRIEND wireke toewijden, he? VRIEND. :))

jerre555

Legacy Member
Ik heb toch veel tijd vrij,
heeft er iemand al outpost gecontacteerd?

Anders ga ik morgen eventueel eens bellen, eens polsen wat mogelijk is en wat niet.

DaTa

Legacy Member
Indien er mensen vanuit Leuven met de auto zouden rijden (indien het natuurlijk ooit doorgaat), wil ik altijd wel meerijden :), anders zal ik de trein moeten pakken.
(ik heb de indruk dat er niet veel sc2 spelers zijn in de buurt van Leuven)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan