Archief - Alice: Madness Returns

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
soulgamer zei:
Ik zit nu op het einde van dat Japanse gedeelte. Ik hoop dat het nog een hele tijd duren mag.

Ja, duurt nog een tijdje. Nog 2 grote chapters. Chapter 6 is gewoon een
bossfight

NowItsMyTurn

Legacy Member
Goed spel idd. Verveeld wel bij wat langer spelen omdat er in principe niet zoveel variatie is. Ik neem de draad terug op na een tijdje wegens het leuke concept die me erg aanspreekt.

Het is een goede combo tussen hack- and slash / platform. Bayonetta en Ratchet and Clanck mengeling voor mij.

mvg.

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
NowItsMyTurn zei:
Goed spel idd. Verveeld wel bij wat langer spelen omdat er in principe niet zoveel variatie is.

Idd, maar "vervelend" zou ik het niet noemen, Ik vind het eerder deprimerend en redelijk zware kost als je het lang speelt (sicko gedachten, weirdo muziek, die memories...):p

Eindelijk een deftige (video)guide gevonden voor de collectibles
http://www.youtube.com/watch?v=3xZBA-5jfh4
Dit is de video voor Chapter 1, de andere chapters staan bij de gerelateerde videos (van dezelfde maker)

Goldrusher

Legacy Member
Long game is long. :eek:

(kost trouwens nog maar €15 op Amazon.co.uk, al is het tijdelijk uitverkocht...)
(klik op "24 new from £12.96" en klik daar naast Amazon.co.uk op "add to basket" )

Schwimm

Legacy Member
Goldrusher zei:
Long game is long. :eek:

(kost trouwens nog maar €15 op Amazon.co.uk, al is het tijdelijk uitverkocht...)
(klik op "24 new from £12.96" en klik daar naast Amazon.co.uk op "add to basket" )
Hoeveel uren al dan?

Ik ga vanavond Outland uitspelen en denk eraan om deze te openen als volgende game.
Ben zo iemand die elk hoekje van een spel gaat uitkammen. :p

TotallyZen

Legacy Member
Op Amazon kost het (met verzenden) alweer een kleine 24€.
Besteld op TheHut, met verzenden, voor 16,64€.

Goldrusher

Legacy Member
Dan heb jij een andere Amazon dan ik.

Hier staat het - inmiddels weer in stock trouwens - voor omgerekend €15,56.

TotallyZen

Legacy Member
Order Total: GBP 19.13
(Payment Total: EUR 23,70**)

Je moet verzendingskosten bij rekenen, is Standard Delivery Speed (geen Super Saver Delivery mogelijk).

*edit* een whopping 6.03£ verzendingskosten dus...

Goldrusher

Legacy Member
Onder de 25 pond heb je idd geen gratis verzending. Da's toch algemeen geweten ? :p
Geen andere game(s) nodig ? Of koop twee exemplaren en zet er ene op B&S voor 20 euro.

Schwimm

Legacy Member
Goldrusher zei:
Dan zul je er gegarandeerd minstens 20 uur mee bezig zijn.
Damn, da's inderdaad behoorlijk lang.
Wel een koopje dan voor mijn €15.

Misschien eerst iets korter spelen, zoals RDR:UN.

TotallyZen

Legacy Member
Indd, daar heb je gelijk, maar ik koop maar 1 game hé :)
Anyways...
Om het samen te vatten:
wil je Alice:MR + een andere game kopen = Amazon
wil je enkel Alice:MR kopen = TheHut

?;)?

hot stuff

Legacy Member
Heb deze game ook liggen, maar had er veel meer van verwacht! Ligt nu stof te vangen omdat ik nu bezig ben met: saints row 3, ac r, driver sf ....... En al die gratis playstation plus spellen

fearofthedark

Legacy Member
ale deze net cadeau gekregen van de vriendin... Straks eens uittesten se :D

fearofthedark

Legacy Member
en ondertussen het eerste uurtje in het spel opzitten. Wat een game, damm :)

Vanavond de 1 is proberen

Goldrusher

Legacy Member
Na 15 minuten is de game amper begonnen. Volgens mij zit je dan nog niet eens in Wonderland.

fearofthedark

Legacy Member
Goldrusher zei:
Na 15 minuten is de game amper begonnen. Volgens mij zit je dan nog niet eens in Wonderland.

dan heeft nog ineens niet ze knive gevonden moest killerke al in wonderlandzijn geraakt

Kiiilerke

Legacy Member
ik had zo een mes maar elke keer dat ik het spel aan het spelen was raakte ik het beu na 16 min.Echt een saai spel :p maar dat is mijn mening.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan