Archief - Alice: Madness Returns

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_alice2.jpg


officiële site

release: 17 juni 2011
genre: action-adventure, platformer
dev: Spicy Horse

>>> GameTrailers | Metacritic


American McGee's Alice 2 !

Eleven years ago a horrific fire took Alice’s family from her and left her terribly burned—and her mind terribly scarred. Afterwards she was confined to Rutledge Asylum, struggling to come to terms with her demons by slipping into her fantasy world of Wonderland. Now, after ten years, she has finally secured her release--yet she still bears the heavy psychological burden of that tragic event.

In Alice: Madness Returns, Alice is released from the asylum to a London psychiatrist’s care. As nightmarish hallucinations continue to haunt her and invade her reality, she seeks to understand her torment in order to recover herself. Her mind in tatters, she is unable to resolve the fear and neuroses prompted by her strange memories, dreams, and visions. Her relocation to London seems only to add to their number and intensity.

Perhaps she’ll do better in Wonderland. She always has. She travels there, seeking what the “real” world can’t provide: security, knowledge, and the truth about the past. But in her absence, Wonderland too has suffered. Something has gone horribly wrong, and now a great evil is descending upon what once was her beautiful refuge.

Can Alice save Wonderland—and herself—from the madness that consumes them both?

Bevat bovendien een code waarmee je ook het origineel (American McGee's Alice) gratis kan downloaden.

958268_20100719_screen002.jpg


image_alice_madness_returns-13734-1788_0001.jpg


image_alice_madness_returns-14983-1788_0004.jpg

Moloch

Legacy Member
ziet er geschift uit, hopelijk wordt het ook zo in het spel :D kga deze volgen :p

Gonzo

Legacy Member
Cool, heb vroeger op PC nog den eerste gespeeld. Dark en twisted, was fun :D
Ga 'k in het oog houden!

Strikeh

Legacy Member
idem, ook op pc gespeeld, was wel fun, ga deze ook zeker volgen :)

Nariwari

Legacy Member
Eerste game was wel cool. Beetje Tim Burton-style. Hou deze in de gaten. :)

prometheus03

Legacy Member
moeten we nu bijna gaan zeggen respect EA:p

tegenwoordig doen ze wel moeite voor orginele ip's gelijk, benieuwd

Viggo

Legacy Member
Dit is mss eentje om naar uit te kijken, met de eerste heb ik me rot geamuseerd op PC.

Cheshire Cat

Legacy Member
Deze ga ik zeker opvolgen; de eerste was zalig genoeg om me voor mijn huidige nickname te doen kiezen. :)

Cycloon

Legacy Member
Ik hoop stiekem dat dit een soort 2de Batman: AA wordt qua kwaliteit en originaliteit. De eerste screenshots tonen een mooie game, hopelijk valt de gameplay ook goed mee.

prometheus03

Legacy Member
lang geleden dat ik zo gekicked heb op enkel de art style en sfeer van een game. deze koop ik puur daarvoor al!

Ge0force

Legacy Member
De sfeer zit er precies terug in, wel jammer dat de resolutie van de textures zo laag ligt...

kimme1975

Legacy Member
Ge0force zei:
De sfeer zit er precies terug in, wel jammer dat de resolutie van de textures zo laag ligt...

Ja geen game om te spelen als mijn vriendin thuis is denk ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan