Archief - Alice: Madness Returns

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souldoubt

Legacy Member
Fieuw, was toch eventjes ongerust na het zien van de reviewscore van OPM.
De mijne is al een tijdje gepreordered, maar ik zag hem gisteren al liggen in de MediaMarkt in Oostakker € 52,90

memorexxx

Legacy Member
Fucking vet. Het is blijkbaar al uit? Straks direct gaan halen... hopelijk vind ik het ergens cheap... :p

Dennoman

Legacy Member
Hopelijk krijgen we bij de site waar ik schrijf een reviewcopy binnen, kan niet wachten om er mij aan te zetten, maar da's vooral omdat ik er een beetje een persoonlijke band mee heb :p Lead producer van deze game is een Belg, meer bepaald een maat die in Shanghai woont en in Spicy Horse werkt, de studio van American McGee. Ik ben er destijds naartoe mogen gaan om Grimm voor hen te playtesten :) Heb "the big man" niet ontmoet, maar heb er mij wel rot geamuseerd :)

Rain

Legacy Member
memorexxx zei:
Fucking vet. Het is blijkbaar al uit? Straks direct gaan halen... hopelijk vind ik het ergens cheap... :p
't Is inderdaad al uit... Net sms'je gekregen van GM.

memorexxx

Legacy Member
Wat ik mij wel afvraag. gaan jullie eerst de eerste spelen? Of direct aan den 2de beginnen?
Want ik heb den 1 een half jaar geleden al aan het spelen geweest (toch een paar uur) en kheb niet echt veel zin om da opnieuw te spelen...

souldoubt

Legacy Member
Ik heb de eerste nog niet gespeeld, denk wel dat ik daarmee ga beginnen.

Gonzo

Legacy Member
Gezien de crappy reviews heb ik mijne pre-order gecancelled, ik zal deze wel eens aanschaffen als hij goedkoper staat... :( Normaal laat ik mij daar niet veel door leiden, maar ik had al een beetje schrik dat deze erg matig ging zijn.

Gonzo

Legacy Member
^ Bah, ondanks de anti-aliasing die de PS3 heeft, ziet de X360 versie er pakken beter uit :sad:
PS3 versie is 1 grote, blurry, kleurloze zooi. En dat maakt bij dit soort games een pak verschil voor de sfeer.

Jonas89

Legacy Member
Gonzo zei:
^ Bah, ondanks de anti-aliasing die de PS3 heeft, ziet de X360 versie er pakken beter uit :sad:
PS3 versie is 1 grote, blurry, kleurloze zooi.

bij veel van de multi-platforms games ziet X360 altijd iets beter uit :( spijtig genoeg

FreakyJP

Legacy Member
Woa, die voorlaatste screen is echt véél verschil!
Begin het eigenlijk wel kotsbeu te worden dat die multiplatfrom games vaak ondermaats zijn voor de ps3! Vooral kleur en helderheid zijn hier een verschil tussen de twee.

memorexxx

Legacy Member
Ik zie precies enkel verschil in de "brightness" van het spel... Ziet er alletwee even mooi uit alleen "anders", meh kgaan er toch geen x360 voor kopen iig.

Ik heb net nog effe den eerste Alice zitten spelen (op PC dan wel, was te lui om de nieuwe te gaan halen vandaag :p) en man, dat spel kan zo frusterend zijn. Kzit aan de 4de of 5de level en kheb mijn keyboard al ver stukken vaneen gemept... I like :D

Bewijst echt wel dat games vroeger moeilijker waren, en ze laten je tenminste nog ZELF achter iets zoeken ipv "hey HIER MOETE ZIJN, PRESS X, NEENEE, HIER". Khoop dat dit bij den 2 ook nog zo is :)

hardstyle lover

Legacy Member
Heb hem gisterenavond opgehaald , al iemand met de originele alice begonnen?

Ik begin er straks mee ma ben aan het twijfelen of ik de eerste eerst ga spelen of madness returns eerst
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan