Ik zie precies enkel verschil in de "brightness" van het spel... Ziet er alletwee even mooi uit alleen "anders", meh kgaan er toch geen x360 voor kopen iig.
Ik heb net nog effe den eerste Alice zitten spelen (op PC dan wel, was te lui om de nieuwe te gaan halen vandaag

) en man, dat spel kan zo frusterend zijn. Kzit aan de 4de of 5de level en kheb mijn keyboard al ver stukken vaneen gemept... I like
Bewijst echt wel dat games vroeger moeilijker waren, en ze laten je tenminste nog ZELF achter iets zoeken ipv "hey HIER MOETE ZIJN, PRESS X, NEENEE, HIER". Khoop dat dit bij den 2 ook nog zo is
