SomeDude
Legacy Member
Pieter3770 zei:Realo plakt dat daarop door gebruik te maken van allerlei parameters.
En gebruiken vraagprijzen die op internet zijn tegengekomen.
Niet echt correct dus!
Dacht net hetzelfde

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pieter3770 zei:Realo plakt dat daarop door gebruik te maken van allerlei parameters.
En gebruiken vraagprijzen die op internet zijn tegengekomen.
Niet echt correct dus!

mac-bc zei:Waarom? Kun je niet tegen inhoudelijke discussies? Dan mijd je mij inderdaad misschien beter.
Waar je ook zit, ik reken dat elektrische wagens binnen een decennium de norm is en dus een stijging van de luchtkwaliteit. Belangrijker voor lucht- en levenskwaliteit is misschien de hoeveelheid bomen in de buurt.themummy123 zei:Zijn er mensen die bij een zoektocht naar een stuk grond, ook rekening houden met de luchtkwaliteit? Kwam een ideale stuk grond tegen, maar zit blijkbaar toch 200m tegen de R4 in Gent(wondelgem). Dat verklaart mss de relatief lage prijs 1153m² voor 250k. Maar volgens een website(vmm.be) zit héél wondelgem, stuk van Evergem en héél Gent-Zeehaven met een luchtkwaliteit van "middelmatig" kwaliteit terwijl de rest van Gent "vrij goed" tot "goed" is.
SomeDude zei:Dacht net hetzelfde![]()

Chickenlal zei:Hoe doet vloerverwarming het eigenlijk op dagen waar het zeer snel koud wordt? Bv de ene dag 10 graden en de dag erna vriest het, voel je dan binnen dat het frisser is?
Wij hebben ook vloerverwarming gelegd, maar twijfelden om nog een kacheltje te steken ofzo voor die dagen.
Chickenlal zei:Het huis is alleszins goed geisoleerd nu, pur onder de vloerverwarming, spouwisolatie en dan het dan ook met 18cm
Wij hebben vloerverwarming en een kachel, maar we gebruiken de kachel eigenlijk vrij weinig. Alleen in de winter voor de gezelligheidChickenlal zei:Hoe doet vloerverwarming het eigenlijk op dagen waar het zeer snel koud wordt? Bv de ene dag 10 graden en de dag erna vriest het, voel je dan binnen dat het frisser is?
Wij hebben ook vloerverwarming gelegd, maar twijfelden om nog een kacheltje te steken ofzo voor die dagen.

Chickenlal zei:Hoe doet vloerverwarming het eigenlijk op dagen waar het zeer snel koud wordt? Bv de ene dag 10 graden en de dag erna vriest het, voel je dan binnen dat het frisser is?
Wij hebben ook vloerverwarming gelegd, maar twijfelden om nog een kacheltje te steken ofzo voor die dagen.