Anoniem0
Legacy Member
Bacon zei:
OMFG
dees is erg
tis erg geworden met deze tread
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bacon zei:
GTM zei:Hm, dat artikel ziet er al weer heel anders uit nu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Freedom_tower
Dus je hebt dat artikel snel aangepast en er een screen van genomen, wil je nu een medaille of zo? :ironic:

Hmgrwngd zei:Neen , neen en nog eens neen .
Zoek eens op waarom men begin de 20e eeuw de meeste drugs verboden hebben in een strenge regulatie:
Dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met gezondheid.
En wat dan nog absurder is: door de illegalisering zijn er net gevaarlijkere middelen op de markt gekomen, net omdat de overheid er geen controle meer over heeft.
Maar noem me gerust een drugsgebruikende brabbelende kerel; maar ik vind niet dat dit een goede zaak is.
Ik wou het nog even vermelden , want het is onzin dat de drugswet er gekomen zou zijn om ons tegen onszelf te beschermen...
(en om jullie een idee te geven; in de jaren 30 dachten ze dus dat cannabis erger was dan heroïne. - zelfs te zien in compleet belachelijke propaganda-filmpjes)
Deus ex Machina zei:nja so?
leer parafraseren.
Bacon zei:Je kan natuurlijk ook altijd CNN nakijken als je de afmeting niet geloofd:
http://www.google.co.uk/url?sa=t&ct...JOJKoS0wgGViIGFAQ&sig2=FC8peUQxUTbGMuJ4SpXGow
Heel toevallig hé, net zoals hun dollarbriefje, of héél washington dat naar de hand gezet is van het occulte.
Nuja, het zal ALLEMAAL wel weer toeval zijn!
GTM zei:![]()
Heb je ooit gehoord van de Declaration of Independence? Die is (toevallig natuurlijk :ironic: ) ondertekend in 1776. Die 1776 slaat dus op de datum van oprichting van de USA, 4 juli 1776. Dat zegt u 'toevallig' niks?

Bacon zei:Yep toevallig
*adds coincidence #983.322 to the list*
Natuurlijk weet ik niet waarom ze 1776 gebruiken, evenmin als jij, en ik weet ook dat het een aangepaste wiki-pagina was (het stond er bij in de originele thread). Maar het is altijd wel amusant om de reacties te zien. Precies een stel leeuwen dat 3 weken geen eten heeft gezien. Het moest zo eens een mogelijkheid zijn hé.
GTM zei:De reden van 1776 heb ik juist gezegd, staat in het wiki artikel, en in de officiële aankondiging van de Freedom Tower.
En jij postte die img natuurlijk alleen maar als grapje he. :ironic: Daarom dat je er niet uitdrukkelijk bij vermeldde dat het fake was.![]()
Het Empire State Building is 1250 voet hoog. Waarschijnlijk een referentie naar het jaar 1250 toen de universiteit van Vallalodid opgericht werd (natuurlijk volledig gecontroleerd door de illuminati). :ironic:
Bacon zei:Bedankt voor deze reply, exact wat ik nodig had om te bewijzen dat jij hier als enige de waarheid weet. Wij hebben ons vergist blijkbaar.
"Dé reden" lol
GTM zei:Ik zeg nergens dat ik als enige de waarheid weet.
Het is echter wel zo dat mijn reden toevallig (daar heb je dat woord weer) strookt met de officiële reden om de toren 1776 voet hoog te maken.
wikipedia zei:The Bavarian Illuminati
A movement of freethinkers that were the most radical offshoot of The Enlightenment — whose adherents were given the name Illuminati (but who called themselves "Perfectibilists") — was founded on May 1, 1776 by Jesuit-taught Adam Weishaupt (d. 1830), who was the first lay professor of canon law. The group has also been called the Illuminati Order, the Order of the Illuminati, the Ancient Illuminated Seers of Bavaria, and the Bavarian Illuminati. In 1777, Karl Theodor, Elector of Palatinate, succeeded as ruler of Bavaria. He was a proponent of Enlightened Despotism and in 1784, his government banned all secret societies, including the Illuminati and the Freemasons.
Terrorist_Hell zei:Eigenlijk bewijs je daar niks mee. De obelisk bv. in Parijs staat voor eender wat 't volk ervan gelooft, terwijl 't eigelijk 'n fallusverering is. De constructie van 't Louvre heeft ook z'n origines, maar niemand vraagt zich dat af. De vorm van 't Pentagon, does that ring a bell? Dat 1776 ft. wordt gelinkt aan de onafhankelijkheisverklaring klinkt logisch, maar is daarom niet de waarheid.
Freedom road - part 2

Parnakra zei:En dan gaat die nieuwgevormde groepering zomaar eventjes (op drie maanden tijd) de stichting van de VS gaan ensceneren?
Yep, dat klinkt véél aannemelijker.![]()

? Misschien is die symboliek opzettelijk bij de 9/11 terreur betrokken om verwarring te zaaien? ...of zoals Bauval beweert:Een waarschuwing voor GWBush in verband met de Israelische(midden oosten bom) kwestie?Moei u niet met uw Westerse tempelierkes maw?

Terrorist_Hell zei:En de rest dan over dezelfde kam scheren? Makkelijk ze, gewoon zeggen 'het klopt niet'.... geef 'ns comments op de rest en 'kga content zijn![]()
Deus ex Machina zei:nja so?
leer parafraseren.


Parnakra zei:Ik heb nu al twee volledige video-interviews met David Icke uitgezien en een groot deel van één van z'n boeken gelezen.
Jammer genoeg moet ik de tijd die ik daarin gestoken heb als verloren tijd beschouwen want niets (maar dan ook niets) wat uit die man z'n mond/pen komt trekt in de verste verte op enige apenkloten.
Hij is een media-geile figuur die misbruikt maakt van de goedgelovigheid van sommige mensen (ik kijk naar niemand, natuurlijk) om z'n 15 minutes of fame te krijgen.
Ik eigen mij het recht toe om alles wat die man schrijft/zegt/voorstelt te verwerpen tot op het moment dat hij mij één zinnig iets kan voorschotelen.
