Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deus ex Machina

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Neen , neen en nog eens neen .

Zoek eens op waarom men begin de 20e eeuw de meeste drugs verboden hebben in een strenge regulatie:
Dat heeft niets, maar dan ook niets te maken met gezondheid.

En wat dan nog absurder is: door de illegalisering zijn er net gevaarlijkere middelen op de markt gekomen, net omdat de overheid er geen controle meer over heeft.

Maar noem me gerust een drugsgebruikende brabbelende kerel; maar ik vind niet dat dit een goede zaak is.

Ik wou het nog even vermelden , want het is onzin dat de drugswet er gekomen zou zijn om ons tegen onszelf te beschermen...
(en om jullie een idee te geven; in de jaren 30 dachten ze dus dat cannabis erger was dan heroïne. - zelfs te zien in compleet belachelijke propaganda-filmpjes)

nja so?

leer parafraseren.

Bacon

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
nja so?

leer parafraseren.


LOL, beste reply ooit. En dan moet hij leren parafraseren? Weet je wel wat dat woord betekent? En wat gaat parafraseren veranderen aan zijn of jouw standpunt?

Nuja, ik zal er maar niet te diep op ingaan wat je had duidelijk niets nuttig te zeggen.

GTM

Legacy Member
Bacon zei:
Je kan natuurlijk ook altijd CNN nakijken als je de afmeting niet geloofd:

http://www.google.co.uk/url?sa=t&ct...JOJKoS0wgGViIGFAQ&sig2=FC8peUQxUTbGMuJ4SpXGow

Heel toevallig hé, net zoals hun dollarbriefje, of héél washington dat naar de hand gezet is van het occulte.

Nuja, het zal ALLEMAAL wel weer toeval zijn!

:rofl:

Heb je ooit gehoord van de Declaration of Independence? Die is (toevallig natuurlijk :ironic: ) ondertekend in 1776. Die 1776 slaat dus op de datum van oprichting van de USA, 4 juli 1776. Dat zegt u 'toevallig' niks?

Bacon

Legacy Member
GTM zei:
:rofl:

Heb je ooit gehoord van de Declaration of Independence? Die is (toevallig natuurlijk :ironic: ) ondertekend in 1776. Die 1776 slaat dus op de datum van oprichting van de USA, 4 juli 1776. Dat zegt u 'toevallig' niks?

Yep toevallig :)

*adds coincidence #983.322 to the list*

Natuurlijk weet ik niet waarom ze 1776 gebruiken, evenmin als jij, en ik weet ook dat het een aangepaste wiki-pagina was (het stond er bij in de originele thread). Maar het is altijd wel amusant om de reacties te zien. Precies een stel leeuwen dat 3 weken geen eten heeft gezien. Het moest zo eens een mogelijkheid zijn hé.

GTM

Legacy Member
Bacon zei:
Yep toevallig :)

*adds coincidence #983.322 to the list*

Natuurlijk weet ik niet waarom ze 1776 gebruiken, evenmin als jij, en ik weet ook dat het een aangepaste wiki-pagina was (het stond er bij in de originele thread). Maar het is altijd wel amusant om de reacties te zien. Precies een stel leeuwen dat 3 weken geen eten heeft gezien. Het moest zo eens een mogelijkheid zijn hé.

De reden van 1776 heb ik juist gezegd, staat in het wiki artikel, en in de officiële aankondiging van de Freedom Tower.
En jij postte die img natuurlijk alleen maar als grapje he. :ironic: Daarom dat je er niet uitdrukkelijk bij vermeldde dat het fake was.:lol:

Het Empire State Building is 1250 voet hoog. Waarschijnlijk een referentie naar het jaar 1250 toen de universiteit van Vallalodid opgericht werd (natuurlijk volledig gecontroleerd door de illuminati). :ironic:

Bacon

Legacy Member
GTM zei:
De reden van 1776 heb ik juist gezegd, staat in het wiki artikel, en in de officiële aankondiging van de Freedom Tower.
En jij postte die img natuurlijk alleen maar als grapje he. :ironic: Daarom dat je er niet uitdrukkelijk bij vermeldde dat het fake was.:lol:

Het Empire State Building is 1250 voet hoog. Waarschijnlijk een referentie naar het jaar 1250 toen de universiteit van Vallalodid opgericht werd (natuurlijk volledig gecontroleerd door de illuminati). :ironic:

Bedankt voor deze reply, exact wat ik nodig had om te bewijzen dat jij hier als enige de waarheid weet. Wij hebben ons vergist blijkbaar.

"Dé reden" lol

GTM

Legacy Member
Bacon zei:
Bedankt voor deze reply, exact wat ik nodig had om te bewijzen dat jij hier als enige de waarheid weet. Wij hebben ons vergist blijkbaar.

"Dé reden" lol

Ik zeg nergens dat ik als enige de waarheid weet.

Het is echter wel zo dat mijn reden toevallig (daar heb je dat woord weer) strookt met de officiële reden om de toren 1776 voet hoog te maken.

Terrorist_Hell

Legacy Member
GTM zei:
Ik zeg nergens dat ik als enige de waarheid weet.

Het is echter wel zo dat mijn reden toevallig (daar heb je dat woord weer) strookt met de officiële reden om de toren 1776 voet hoog te maken.

Eigenlijk bewijs je daar niks mee. De obelisk bv. in Parijs staat voor eender wat 't volk ervan gelooft, terwijl 't eigelijk 'n fallusverering is. De constructie van 't Louvre heeft ook z'n origines, maar niemand vraagt zich dat af. De vorm van 't Pentagon, does that ring a bell? Dat 1776 ft. wordt gelinkt aan de onafhankelijkheisverklaring klinkt logisch, maar is daarom niet de waarheid.

Freedom road - part 2

wikipedia zei:
The Bavarian Illuminati
A movement of freethinkers that were the most radical offshoot of The Enlightenment — whose adherents were given the name Illuminati (but who called themselves "Perfectibilists") — was founded on May 1, 1776 by Jesuit-taught Adam Weishaupt (d. 1830), who was the first lay professor of canon law. The group has also been called the Illuminati Order, the Order of the Illuminati, the Ancient Illuminated Seers of Bavaria, and the Bavarian Illuminati. In 1777, Karl Theodor, Elector of Palatinate, succeeded as ruler of Bavaria. He was a proponent of Enlightened Despotism and in 1784, his government banned all secret societies, including the Illuminati and the Freemasons.

Parnakra

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Eigenlijk bewijs je daar niks mee. De obelisk bv. in Parijs staat voor eender wat 't volk ervan gelooft, terwijl 't eigelijk 'n fallusverering is. De constructie van 't Louvre heeft ook z'n origines, maar niemand vraagt zich dat af. De vorm van 't Pentagon, does that ring a bell? Dat 1776 ft. wordt gelinkt aan de onafhankelijkheisverklaring klinkt logisch, maar is daarom niet de waarheid.

Freedom road - part 2

En dan gaat die nieuwgevormde groepering zomaar eventjes (op drie maanden tijd) de stichting van de VS gaan ensceneren?

Yep, dat klinkt véél aannemelijker. :sop:

Terrorist_Hell

Legacy Member
Parnakra zei:
En dan gaat die nieuwgevormde groepering zomaar eventjes (op drie maanden tijd) de stichting van de VS gaan ensceneren?

Yep, dat klinkt véél aannemelijker. :sop:

En de rest dan over dezelfde kam scheren? Makkelijk ze, gewoon zeggen 'het klopt niet'.... geef 'ns comments op de rest en 'kga content zijn :)

Yo-Han

Legacy Member
http://www.grahamhancock.com/phorum/read.php?f=2&i=1999&t=1959

lees die mens z'n bevindingen eens

Velen verwarren de 'bavarian illumunati' met vrijmetselaars..hun symboliek komt eigenlijk uit het oude Egypte,lang denktraject dat voortkwam uit het ontstaan van het christendom en de gnostici(christelijke vrije denkers),de orde van tempelier ridders etc ...

De vrijmetselaarscultus was waarschijnlijk gebaseerd op de tempeliers ..heilige strijders van de kerk die de machtigste financiele kracht werden tussen 1000 en 1200 nc..laat ons zeggen zij waren toen de wereldbank!!..afgunst heeft hen de das omgedaan en ze werden beschuldigt van ketterij om hun financiele macht omver te gooien..hun grote massa geld werd niet echt gevonden,dus denkt m'n dat er overlevenden waren die ermee vluchtten en de cultus verder zetten in het geheim

De tempelieren zijn uiteindelijk steeds meer en meer op hun eigen gaan opereren ,weg van de kerk maar toch nog in dienst van kerk en het geloof maar met een eigen vrijere visie,en dat deed hen de das om,is een mogelijke denkpiste,sommigen denken dat ze oude manuscripten vonden van gnostici en daarop zich baseerden....die gnostici beweerden dat je geen kerk en priesters nodig hebt om te geloven ,maar dat geloof in jezelf zit en de heilige glorie een vonk is in ieder van ons,spirituele vrijdenkers dus (het recent gevonden evengelie van Judas sluit hierbij aan,waar Judas geen gierige vrek verrader was)Enfin de lijn is soms terug te trekken tot Egypte en hun religie ,vooral de goden Isis en Osiris..tuurlijk zag de kerk dat niet zitten! Zou de huidige middeleeuwse machtsstructuur(lees kerk) omver gesmeten hebben...

Er is idd veel vrijmetselaars symboliek te zien in de US en bvb Parijs etc..haha tuurlijk..veel US presidenten behoorden tot die freemason(vrijmetselaars)cultus..napoleon was bvb geintrigeerd door oud Egypte en liet symbolen in Parijs zetten..de zuilen in Washington etc(scherpe hoge pyramideszuilen) , het symbool van de vrijmetselaars(driehoek) zijn zou geen klein beetje Egyptisch precies

Het hangt allemaal verdomt goed samen!

waar ik naarte wil..t'is dan idd makkelijk om te denken dat een geheim genootschap de wereld regeert..daar waar he grote geld zit, en de financiele economische belangen ,wordt idd veel beslist; en of ze nu samenklonteren in ilustere gezelschappen of niet..geld en macht regeert de wereld...

Funny,maybe history repeats..de tempeliers vochten de kruistochten om het heilige land (Israel) onwille van het geloof en nu gebeurd het opnieuw maar onwille van de nieuwe religie oil = money :D ? Misschien is die symboliek opzettelijk bij de 9/11 terreur betrokken om verwarring te zaaien? ...of zoals Bauval beweert:Een waarschuwing voor GWBush in verband met de Israelische(midden oosten bom) kwestie?Moei u niet met uw Westerse tempelierkes maw?
Het WTC is nu net zo een symbool van geld en macht en vrijheid.Terreur smeet het omver ,dus logisch als ze het heropbouwen dat ze hun statement willen vergroten met meer symboliek.De terroristen zetten het nog eens dik in de verf hiermee dat ze de Westerse vrij denken filsofie(allé de afgeweken US versie) aanvallen.The USA..de droom stuks gebaseerd op het vrij denken van de vrijmetselarij... democratie,een betere wereld ...de droom mooi in elkaar gezakt dus

Strange hé..3 docus op één dag op tv

canvas

docu van Bauval "Het geheim van Osiris"

national geo

"The knights templar"
"The gospel of Judas"

..de verbanden liepen mooi door de 3 docus heen, vooral de oud egyptische symboliek,de tempeliers en de gnostici en tempeliersorde

Het feit dat Judas slecht afgeschildert word in de 4 evangelien(en er zo'n pakweg 30 andere genegeerd werden,die geschreven door gnostici) word zelfs aanzien tot de waarschijnlijk grote vonk en aanzet naar het antisemitisme
Het christendom heeft zich uiteindelijk een weg moeten knokken in het begin om het dan te winnen van andere religieen(zoals bv van de Romeine en Joden)

Het uiteindelijk doel van de gnostici,tempelieren vrijmetselaars etc was een beter leven door wijsheid en vrij denken te creeren..hoe fout is het kunnen lopen hé..we zijn dan ook maar menselijk soms op zoek naar hogere dingen om het onverklarbare te proberen begrijpen,alhoewel de symboliek en verhaaltjes wel mooi zijn

Cudos voor de Egyptenaren zeg ik om zo vroeg een machtig rijk op te bouwen en een spritueel geloof dat dicht bij de de sterren/natuur hangt..ze beinvloedden meer machtige culturen deze dag dan een mens misschien ooit dacht,doch het kan altijd ten onder gaan,we zijn maar mensjes ..spijtig dat er soms vel kennis verloren gaat en er dan 'nieuwe wereldordes' ontstaan hé :unsure:

ps die boring feest-regendagen hé :unsure:

Parnakra

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
En de rest dan over dezelfde kam scheren? Makkelijk ze, gewoon zeggen 'het klopt niet'.... geef 'ns comments op de rest en 'kga content zijn :)

Ik heb nu al twee volledige video-interviews met David Icke uitgezien en een groot deel van één van z'n boeken gelezen.

Jammer genoeg moet ik de tijd die ik daarin gestoken heb als verloren tijd beschouwen want niets (maar dan ook niets) wat uit die man z'n mond/pen komt trekt in de verste verte op enige apenkloten.

Hij is een media-geile figuur die misbruikt maakt van de goedgelovigheid van sommige mensen (ik kijk naar niemand, natuurlijk) om z'n 15 minutes of fame te krijgen.

Ik eigen mij het recht toe om alles wat die man schrijft/zegt/voorstelt te verwerpen tot op het moment dat hij mij één zinnig iets kan voorschotelen.

Yo-Han

Legacy Member
ps ik baseer mij nie op dat fictie romanneke 'the davinci code' he voor alle duidelijkheid..Dan Brown heeft zich blijkbaar los op zulks ideeen geinspireerd en zo ook net als de matrix nen ganse hoop flutgelovers(in mijn ogen ,sorry hé ,niks persoonlijk) gecreeerd zekers

fictie en historische feiten niet door elkaar halen dus ;)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Parnakra zei:
Ik heb nu al twee volledige video-interviews met David Icke uitgezien en een groot deel van één van z'n boeken gelezen.

Jammer genoeg moet ik de tijd die ik daarin gestoken heb als verloren tijd beschouwen want niets (maar dan ook niets) wat uit die man z'n mond/pen komt trekt in de verste verte op enige apenkloten.

Hij is een media-geile figuur die misbruikt maakt van de goedgelovigheid van sommige mensen (ik kijk naar niemand, natuurlijk) om z'n 15 minutes of fame te krijgen.

Ik eigen mij het recht toe om alles wat die man schrijft/zegt/voorstelt te verwerpen tot op het moment dat hij mij één zinnig iets kan voorschotelen.

Welke video's en welk boek?

Niemand verplicht je ook om ook maar iets te geloven wat hij schrijft/zegt, en dat geeft hij zelf aan. Ben je tevreden met je leven en wil je geen alternatieve versie van de realiteit? Then bin the book. Je bent imho even goedgelovig om aan te nemen wat de media of zelfs de universiteiten je vertellen. Zij misbruiken ook JOUW tijd om op hun beurt HUN visie in te lepelen in jouw geest. Maar hoe dan ook, 't blijft je eigen leven é :)

Zoals 'n filmmaker zei: "He's a loner, and he doens't need any guidance by anyone."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan