Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
Waren de illuminati geen buitenaardsen? ^^
*x-files muziekske*

Zoveel crap in deze thread, ni normaal.. :)

Terrorist_Hell

Legacy Member
Voor uitleg over die reptielentheorie: The Biggest Secret
Voor uitleg over 't in scène zetten van o.a. wereldoorlogen: And the truth shall set you free

Print ze uit en lees ze op 't gemak.

I am me, I am free en Infinite love is the only truth, everything else is an illusion handelen grotendeels over 't moraal, waarden, ... van de huidige samenleving. Dus veel termen, namen van personen, etc. hoef je niet te verwachten.

The Robot's Rebellion geeft dan weer duidelijke achtergrondinfo over de verschillende wereldgodsdiensten.

Het is moeilijk om boeken als deze samen te vatten, aangezien men toch zal verdere vragen stellen. Je weet gedeeltelijk waarover Icke 't zal hebben, so it's up to you now. Indien je geen boeken wenst te lezen, kun je nog altijd de lezingen van David Icke bekijken op Google Video.

Parnakra

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Voor uitleg over die reptielentheorie: The Biggest Secret
Voor uitleg over 't in scène zetten van o.a. wereldoorlogen: And the truth shall set you free

Print ze uit en lees ze op 't gemak.

I am me, I am free en Infinite love is the only truth, everything else is an illusion handelen grotendeels over 't moraal, waarden, ... van de huidige samenleving. Dus veel termen, namen van personen, etc. hoef je niet te verwachten.

The Robot's Rebellion geeft dan weer duidelijke achtergrondinfo over de verschillende wereldgodsdiensten.

Het is moeilijk om boeken als deze samen te vatten, aangezien men toch zal verdere vragen stellen. Je weet gedeeltelijk waarover Icke 't zal hebben, so it's up to you now. Indien je geen boeken wenst te lezen, kun je nog altijd de lezingen van David Icke bekijken op Google Video.

DIT is rond de pot draaien.

'het is niet samen te vatten, boohoo'

:ironic:

Terrorist_Hell

Legacy Member
Parnakra zei:
DIT is rond de pot draaien.

'het is niet samen te vatten, boohoo'

:ironic:

Zeg dan meteen welk boek je reeds hebt gelezen van Icke. Ik doe nog moeite om in wat kernwoorden op te sommen waarover de boeken handelen, en 't is niet goed genoeg blijkbaar. Ik ga geen samenvatting schrijven omdat in dit topic al lang gebleken is dat graag de spot wordt gedreven met eender wat ik zeg.

Parnakra

Legacy Member
Bacon zei:
Wat wil je dan eigenlijk?

Concrete voorbeelden over hoe de illuminati ons controleren. Concrete voorbeelden over hoe die controle een negatief effect op ons zou hebben.

Bewijzen met enige draagkracht die jullie theorie(ën) ondersteunen.

Terrorist_Hell zei:
Zeg dan meteen welk boek je reeds hebt gelezen van Icke. Ik doe nog moeite om in wat kernwoorden op te sommen waarover de boeken handelen, en 't is niet goed genoeg blijkbaar. Ik ga geen samenvatting schrijven omdat in dit topic al lang gebleken is dat graag de spot wordt gedreven met eender wat ik zeg.

I am me, I am free.

Die titel zag mij er nog het interessantst uit, maar het was een ontgoocheling van jewelste.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Parnakra zei:
Concrete voorbeelden over hoe de illuminati ons controleren. Concrete voorbeelden over hoe die controle een negatief effect op ons zou hebben.

Bewijzen met enige draagkracht die jullie theorie(ën) ondersteunen.

I am me, I am free.

Die titel zag mij er nog het interessantst uit, maar het was een ontgoocheling van jewelste.

Dat is één van z'n kortste boeken, en geeft weinig tot geen informatie over Illuminati. Maar dan wel weer boordevol info over hoe je je leven kunt leiden, hoe seks werkelijk is, etc. 't Enige wat nog serieus gehalte van info heeft (voor jou althans, je wilt zwart op wit bewijs), is 't verhaal van Cathy O'Brien. 't Boek zegt eigenlijk voortdurende dezelfde boodschap, met steeds 'n andere context. Ik vond tot nu toe The Robot's Rebellion de meest informatieve qua échte bewijzen (diegene die jij wilt). En nu is And The Truth aan de beurt, wat op zich z'n beste boek is qua échte bewijzen, en The Biggest Secret zeer dicht erop volgend.

Je had beter Robot's Rebellion gelezen, aangezien 't eerste grote stuk handelt over 'the dark side' o.a. Atlantis, de Annunaki, Egypte
& de wereldgodsdiensten, en 't tweede grote stuk 'the light' is quasi hetzelfde als I am me, I am free.

ng

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Dat is één van z'n kortste boeken, en geeft weinig tot geen informatie over Illuminati. Maar dan wel weer boordevol info over hoe je je leven kunt leiden, hoe seks werkelijk is, etc.

Het is dus infeite iemand die zen eigen sekte wilt starten?

Terrorist_Hell

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Het is dus infeite iemand die zen eigen sekte wilt starten?

:ironic: Eén letter lezen is teveel zeker... En zeker als hij duizend keren herhaalt dat je je eigen leven moet zien te maken, je eigen visie op de werkelijkheid moet bepalen... 'n Sekte legt je ten eerste dogma's op, ten tweede is er excommunicate, enz. allemaal zaken waarmee Icke zich niet bezighoudt.

Nog 'n gokje wagen?

killgore

Legacy Member
Nu moete mij nog steeds uitleggen, want ik snap het nog steeds niet:
Als maar 1 zeer beperkte groep alle echte kennis & macht heeft en de werkelijkheid weet.

Hoe kan icke dat dan allemaal weten? Dat er een paar dingen slippen: ok, ma die gast schrijft boeken vol :p.

Nog steeds 1 big scam imho en em verdient er waarschijnlijk nog eens goed aan ook.

Holy Paladin

Legacy Member
killgore zei:
Nu moete mij nog steeds uitleggen, want ik snap het nog steeds niet:
Als maar 1 zeer beperkte groep alle echte kennis & macht heeft en de werkelijkheid weet.

Hoe kan icke dat dan allemaal weten? Dat er een paar dingen slippen: ok, ma die gast schrijft boeken vol :p.

Nog steeds 1 big scam imho en em verdient er waarschijnlijk nog eens goed aan ook.
vreemd ook, dat hij zijn boeken effectief kan en mag verkopen !

ng

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
:ironic: Eén letter lezen is teveel zeker... En zeker als hij duizend keren herhaalt dat je je eigen leven moet zien te maken, je eigen visie op de werkelijkheid moet bepalen... 'n Sekte legt je ten eerste dogma's op, ten tweede is er excommunicate, enz. allemaal zaken waarmee Icke zich niet bezighoudt.

Nog 'n gokje wagen?

Dat je voor zo'n zaken al een boek nodig hebt...

Hoe seks werkelijk is?? :lol:
kzou zo zeggen test het zelf uit. Voor zo'n zaken boeken lezen is mij toch wel wa te belachelijk zenne.


En btw, gijle die beweert vrij te leven van de Illuminati. Awel eigenlijk leeft iedereen die daar geen weet van heeft der vrij van.
Wat niet weet niet deert, zeggen ze.

Kzou toch beginnen me u zoveel aan te trekken van zo'n theorietjes en gewoon wa leven zenne.
Ge bepaalt wel degelijk zelf wa ge doet zenne. Ik toch allesinds.

democracy02

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Kzou toch beginnen me u zoveel aan te trekken van zo'n theorietjes en gewoon wa leven zenne.
Ge bepaalt wel degelijk zelf wa ge doet zenne. Ik toch allesinds.
You don't seem to understand you are in prison. If you are to get out of prison, the first thing you must realize is: You are in prison

If you think you're free, you can't escape.



mss eerst eens de boekjes van terrorist hell lezen voor je zo'n statements maakt... of mss ook niet :crazy:

Terrorist_Hell

Legacy Member
Holy Paladin zei:
vreemd ook, dat hij zijn boeken effectief kan en mag verkopen !

Zeker als je weet dat hij z'n eigen uitgeverij oprichtte, Brigde of Love, omdat z'n vorige het te delicaat vond om namen vrij te geven o.a. in And The Truth. Dus richtte hij er zelf ene op, en ja hij verdient er geld mee. Z'n tekenaar en andere mensen dienen ook betaald te zijn.

Hij 'kan' & 'mag' boeken uitgeven omdat de Illuminati weet dat vele mensen hem 'n idioot zullen vinden, 'n oplichter, etc. Plus ook dat als ze zelf 'n woord erover zouden reppen, geeft dat enkel aan dat ze zullen verliezen en dat 't volk de waarheid zal te weten komen. Maar wat ze doen is veel slimmer: de media doet zelf z'n werk, de ADE wordt erbij gehaald (wegens anti-semitisme), verwijderen Icke op 'n boekenbeurs, weigeren hem te laten spreken op radiostations, etc. Wij, de gewone mens, verbieden Icke te laten spreken. Waarom? Omdat hij indruist tegen de 'ba ba' mentaliteit (sheep becomes the sheepdog). De Illuminati hoeft zelfs amper 'n poot uit te steken.

Vreemd ook dat mensen niet inzien dat de Illuminati werkt volgens 'n vast patroon: creeër 'n probleem - zoek 'n oplossing - los 't probleem op d.m.v. de 'oplossing'.

Hoe seks werkelijk is??
kzou zo zeggen test het zelf uit. Voor zo'n zaken boeken lezen is mij toch wel wa te belachelijk zenne.

Ik weet hoe seks is. Het gaat er 'm enkel om dat mensen teveel streven naar prestaties, en te weinig genieten van 't moment zelf. En dit geldt niet enkel voor seks. Hoeveel mensen leven er niet in de toekomst?

Mij niet gelaten als je je fixeert op 't klaarkomen. Als je toch geniet van elk moment, en niet alleen bij seks, zoveel te beter.

En btw, gijle die beweert vrij te leven van de Illuminati. Awel eigenlijk leeft iedereen die daar geen weet van heeft der vrij van.
Wat niet weet niet deert, zeggen ze.

Niet in dit geval. Voel jij je écht vrij? Ik denk het niet. Het hele systeem draait op één ding: geld. Als jij dat vrijheid noemt... als jij je wil laten meeslepen door je emoties, be my guest. Ons lichaam is niet meer dan 'n verpakking voor onze geest, omdat deze laatste de wereld fysiek zou kunnen ervaren. Maar hoeft dit zo 'n rotte wereld te zijn? Absoluut niet.

Hoe kan icke dat dan allemaal weten? Dat er een paar dingen slippen: ok, ma die gast schrijft boeken vol .

Nog steeds 1 big scam imho en em verdient er waarschijnlijk nog eens goed aan ook.

Icke doet aan onderzoek, i.t.t. tot wat jij doet. Heb 'k je al iets zien beargumenteren van wat in z'n boeken staat? Je zit dan wel op de unif, toch doe je niet meer dan na-aperij. Dé wetenschap zoals jij die kent, is niet de enige absolute waarheid.

De Illuminati had, en heeft nu nog steeds, niet over alles controle. Enkel de belangrijke grote evenementen waren/zijn voldoende om 't volk onder controle te houden.

Mja, waarom laten de Illuminati informatie schieten? Omdat niemand, ook de slechten, onfeilbaar is. Maar 't is ook hoe je bestaande informatie interpreteert of ermee omgaat. 't Grotendeel van 't volk weet niet wat de wetenschap enzo doet, en houdt 't dus maar bij via de media. Ook 't gros van de wetenschappers doen niet meer dan 't verder uitwerken van bestaande info, die op zich al fout is. Bv. HIV zou de oorzaak van AIDS zijn, of pyramiden in Egypte, de ziggurats in Bablyon of de beelden op de Paaseilanden. Zo zijn er nog tal van vbn. waarvan de oorsprong wel degelijk beschikbaar is, maar wetenschappers dat verkeerd interpreteren, omdat de meesten rederen volgens de 5 zintuigen en niet denken aan ET of wat dan ook.

't Lijkt 'n big scam inderdaad voor velen, maar is 't daarom niet.

Defkes

Legacy Member
Zwaar :offtopic: maar kent iemand de titel en uitvoerder van dat liedje in het begin?

Parnakra

Legacy Member
democracy02 zei:
If you think you're free, you can't escape.

M.a.w., jij kan niet ontsnappen.

Aangezien je denkt dat je je 'bevrijd' hebt van de maatschappij.

Bubbling Zombie

Legacy Member
ik. In m'n vrije tijd. (en als ik niets beter te doen heb natuurlijk)

Holy Paladin

Legacy Member
Vreemd ook dat mensen niet inzien dat de Illuminati werkt volgens 'n vast patroon: creeër 'n probleem - zoek 'n oplossing - los 't probleem op d.m.v. de 'oplossing'.
:rofl:

democracy02

Legacy Member
Parnakra zei:
M.a.w., jij kan niet ontsnappen.

Aangezien je denkt dat je je 'bevrijd' hebt van de maatschappij.
De gevangenis is niet de maatschappij, nice try though.

En ik heb nooit gezegd dat ik bevrijd ben uit de gevangenis. Ik ben me gewoon bewust dat er gevangenis is; en dat er tijden waren dat ik in een kleinere cel zat opgesloten als heden dage.

Soms mag ik zelfs buiten een wandeling maken :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan