Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
elitegroepen bestaan wel degelijk.
Er zijn clubjes waar je bepaalde startbedragen moet neertellen en er is een club voor de rijkste ondernemers e.d. van europa, die ook mooi hun invloed zullen hebben op de EU en dergelijke. Dat ontkennen is stom, zijn al genoeg boeken over verschenen.

Maar zeggen dat een oeroude groep alle touwtjes in handen heeft zonder dat we er iets van merken en weten of ze echt bestaan lijkt mij zeer ver gezocht

Dieleman_F

Legacy Member
En ik volg het voorbeeld van parnakra:
het enige dat je kon zeggen is geen waterdichte bewijzen, proberen te bewijzen, het zou kunnen dat er zou zijn ... BLABLABLA

Bacon

Legacy Member
killgore zei:
elitegroepen bestaan wel degelijk.
Er zijn clubjes waar je bepaalde startbedragen moet neertellen en er is een club voor de rijkste ondernemers e.d. van europa, die ook mooi hun invloed zullen hebben op de EU en dergelijke. Dat ontkennen is stom, zijn al genoeg boeken over verschenen.

Net zoals de illuminati een "algemeen" bekende club was, of de freemasons, bilderburgs, rothschilds, enz...


killgore zei:
Maar zeggen dat een oeroude groep alle touwtjes in handen heeft zonder dat we er iets van merken en weten of ze echt bestaan lijkt mij zeer ver gezocht

Zou het niet eerder vergezocht zijn dat alle geheime groeperingen zomaar in het niets zijn opgegaan?

democracy02

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Maar op de computer het internet afspeuren kan natuurlijk geen kwaad.
inderdaad, want als je op de pc zit je bewustzijn niet in meditatiemode en is het niet kwetsbaar voor "brainwashing" zoals ik het eerder heb uitgelegd.

en op de pc kies je nog altijd zelf waar je je mee bezig houd, tijdens ne film is't gewoon mond open en slikken.

killgore zei:
Maar zeggen dat een oeroude groep alle touwtjes in handen heeft zonder dat we er iets van merken en weten of ze echt bestaan lijkt mij zeer ver gezocht
moest je onze info serieus nemen de links eens doorzien zou je zien da er enorm veel aanwijzingen zijn da een oeroude groep al zo lang de richting stuurt waar deze maatschappij naartoe evolueert.

maar da heb je nog nie gedaan omdat je jezelf te veel voelt voor onze bronnen.

gij verwacht een videocasette waarin bush, blair & binladin onlangs thee zaten te drinken met daarop een handtekening van onze koning ter verificatie van het bewijsmateriaal. zo dom zijn ze ook niet.

Dieleman_F zei:
Buiten het feit dat mensen die heroine/coke... gebruiken het nu eenmaal niet zo lang uithouden.
vandaar dat illuminati de coke/heroine verkoop stimuleert & controleert! verdienen ze enorm veel geld mee en het maakt hersenloze slaafjes van de consumenten.


Cia Drugs Cia Cocaine
Cia heroin afghanistan

Van weed en psychedelische (geestverruimende) drugs moeten ze niet hebben omdat mensen slimmer zouden kunnen worden, dus voeren ze een kruistocht tegen die middelen en brengen ze schadelijke bespoten weed op de markt zodat ze een reden zouden hebben om het te kunnen illegaal maken.

(nee ik gebruik zelf niet meer)

Zie timeline op deze 2 paginas
http://www.erowid.org/plants/cannabis/
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml


en hoe ze drugs illegaliseerden vroeger.. het middel compleet demoniseren zodat ze maar een reden zouden hebben. bij cannabis bvb...
http://www.google.be/search?client=...&q=marijuana+madness&meta=&btnG=Google+zoeken
-jouw zoon werd een hopeloze junk van
-uw dochter werd een slet
-als je cannabis rookt wordt je bezeten

ivm psychedelische middelen zeiden ze dat je bvb na 3 X LSD te doen, je officieel gek wordt en nog enorm veel andere bullshit.

ivm MDMA verspreidden ze valse onderzoeksresultaten waar ze speed in enorm grote dosissen gebruiken op ratten, om aan te tonen dat mdma enorm schadelijk is. tot nog toe is er nog atlijd geen zwart op wit bewijs da mdma neurotoxisch is bij normaal verantwoord gebruik.

Ze maken de kutdrugs legaal (zeer ongezond, onnuttig = alcohol, tabak)
drugs waaruit mensen kunnen leren of gezonder worden maken ze illegaal (middelen zoals mdma, cannabis & psychedelische middelen)

Dan doen ze alsof nicotine & alcohol ok zijn, en geen drugs.. al de rest moet illegaal zijn. Terwijl ze achter de rug wel woekerwinsten maken door zelf harddrugs als cocaine/heroine te importeren!

warning: Cannabis, mdma & psychedelisch kunnen ook schadelijke gevolgen hebben en zijn niet altijd nuttig. Vooral niet als het excessief geconsumeerd wordt door iemand die totaal geen weet heeft over die middelen.

Maar iemand die niet kan omgaan met alcohol is ook een gevaar voor zichzelf. En als je te veel water drinkt kan je ook doodvallen... teveel van iets is nooit goed


Ze logen vroeger om te kunnen doen wat ze willen, en dat doen ze nog altijd. Alleen zijn de tijden veranderd (internet, evolutie van de maatschappij) dus ze moeten het gewoon iets subtieler aanpakken.


dieleman_F zei:
Wel grappig dat in deze thread heel de wetenschap zitten te verguizen (zonder bijkennis) om dan in een andere thread deze uitspraak van Einstein te quoten:

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school." Alhoewel ik denk dat je dit zal verwerpen.
Wat heeft die quote te maken met wetenschap buiten het feit dat een wetenschapper dat gezegd heeft?

Dit is gewoon het bewijs dat we gelijk hebben dat school bullshit is. Wiskunde is interessant, cava. Maar niet iedereen moet het kennen. Op school worden we allemaal gebrainwasht met 1001 zaken waar we niets mee zijn.

Kunnen ze nie gewoon chill doen, en basis kennis aanleren of nuttige kennis die je praktisch kan gebruiken in het leven?

Bvb. ons leren omgaan me onszelf & omgeving... they only feed us shit.

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
inderdaad, want als je op de pc zit je bewustzijn niet in meditatiemode en is het niet kwetsbaar voor "brainwashing" zoals ik het eerder heb uitgelegd.

en op de pc kies je nog altijd zelf waar je je mee bezig houd, tijdens ne film is't gewoon mond open en slikken..

ge beslitst toch nogaltijd waar ge naar kijkt.
de afstandsbediening weet je wel.
ik denk niet dat de halve finale van de championsleague zoooooo
'brainwashend' werkt :ironic:

democracy02 zei:
Van weed en psychedelische (geestverruimende) drugs moeten ze niet hebben omdat mensen slimmer zouden kunnen worden, dus voeren ze een kruistocht tegen die middelen en brengen ze schadelijke bespoten weed op de markt zodat ze een reden zouden hebben om het te kunnen illegaal maken.

en hoe ze drugs illegaliseerden vroeger.. het middel compleet demoniseren zodat ze maar een reden zouden hebben. bij cannabis bvb...
http://www.google.be/search?client=...&q=marijuana+madness&meta=&btnG=Google+zoeken
-jouw zoon werd een hopeloze junk van
-uw dochter werd een slet
-als je cannabis rookt wordt je bezeten

ivm psychedelische middelen zeiden ze dat je bvb na 3 X LSD te doen, je officieel gek wordt en nog enorm veel andere bullshit..

uit persoonlijke ervaringen weet ik da teveel weed smoren psychoses kan veroorzaken. heb er kweenie hoe neig van afgezien dus stfu over da onderwerp.
alsook heb ik een paar kennissen da in een 'trip' blijven hangen zijn.
sorry maar da is echt erg om te zien.

democracy02 zei:
warning: Cannabis, mdma & psychedelisch kunnen ook schadelijke gevolgen hebben en zijn niet altijd nuttig. Vooral niet als het excessief geconsumeerd wordt door iemand die totaal geen weet heeft over die middelen.

voila. hier zeg je dat het wel gevaarlijk is. begrijpe wie begrijpe kan.
en van 1 trip kun je al slechte gevolgen hebben. dus overdaad schaadt geldt niet in dit geval.

democracy02 zei:
Ze logen vroeger om te kunnen doen wat ze willen, en dat doen ze nog altijd. Alleen zijn de tijden veranderd (internet, evolutie van de maatschappij) dus ze moeten het gewoon iets subtieler aanpakken.
ge ziet hier aan dit voorbeeld hoe goed ze alles kunnen sturen he.



democracy02 zei:
Dit is gewoon het bewijs dat we gelijk hebben dat school bullshit is. Wiskunde is interessant, cava. Maar niet iedereen moet het kennen. Op school worden we allemaal gebrainwasht met 1001 zaken waar we niets mee zijn.

Kunnen ze nie gewoon chill doen, en basis kennis aanleren of nuttige kennis die je praktisch kan gebruiken in het leven?

Bvb. ons leren omgaan me onszelf & omgeving... they only feed us shit.

ok ik hoop hierbij niet tegen schenen te stoempen.
maar eerlijk gezegd. mijn ouders zeiden tegen mij altijd 'goed leren, en goed u best doen op school'
een wijze raad die me gegeven is.
en zie nu. ik heb een toffe uitdagende job. (een aantrekkelijk salaris ook)
maja veel verdienen en tegen u zin gaan werken is geen goede combinatie.
dus sta ik elke morgen met evenveel plezier op omdat ik men werk graag doe.
mijn mening wordt gevraagd en ik werk aan mega grote projecten. echt zo iets waar ge u tanden kunt in vastbijten.
wat was ik anders aan het doen. aan de band aan het werken.
heb nog een vriend. zit om de twee weken in noorwegen voor zijn werk en vertrekt dit jaar nog naar nieuw zeeland. 'waarom??' omdat hij gestudeerd heeft. en nu zijn grenzen kan verleggen, nieuwe mensen en culturen leren kennen (weliswaar allemaal bestuurd door de illuminatie)
dus... als jij en bacon je leven wilt vergooien omdat den domme kloot gelijk icke het zegt... mij niet gelaten. maar ergens vrees ik al dat het voor jullie een beetje te laat is.
wees een man en leer verantwoordelijk nemen ipv dit af te schuiven op een slechte maatschappelijke toestand. beter nog. 'de illuminatie'. (de verpersoonlijking van al het kwaad in de wereld) terwijl het gewoon verschillende factoren zijn die ervoor zorgen dat de wereld is wat hij nu is.
my² cents

Bontus

Legacy Member
Wat is er dan in Nederland foutgelopen?
zit daar een verhoogde concentratie aan verlichte mensen?

Deus ex Machina

Legacy Member
democracy02 zei:
inderdaad, want als je op de pc zit je bewustzijn niet in meditatiemode en is het niet kwetsbaar voor "brainwashing" zoals ik het eerder heb uitgelegd.

en op de pc kies je nog altijd zelf waar je je mee bezig houd, tijdens ne film is't gewoon mond open en slikken.

wat jullie doen is zomaar eender wat geloven op een inet site staat, en dan hang je er het excuus aan dat je toevallig op het inet niet gebrainwashed wordt. en je kan films ook opvatten zoals je zelf wil, als ik naar oude nazipropaganda kijk ga ik niet zomaar zitten ja-knikken en toch maar denken wat een schurken die joden nu werkelijk zijn.

Bacon

Legacy Member
allahmcbeal zei:
dus... als jij en bacon je leven wilt vergooien omdat den domme kloot gelijk icke het zegt... mij niet gelaten. maar ergens vrees ik al dat het voor jullie een beetje te laat is.
wees een man en leer verantwoordelijk nemen ipv dit af te schuiven op een slechte maatschappelijke toestand.

Achzo wij vergooien ons leven? Op welke manier? Heb ik u verteld hoe ik mijn leven leid of hoe ik over de maatschappij denk? Ik dacht het niet hé mr vooroordeel.
En dan nog een beetje uit de hoogte doen alsof ge met 1 of andere levensles komt.

:niceone:

Bacon

Legacy Member
Deus ex Machina zei:
wat jullie doen is zomaar eender wat geloven op een inet site staat, en dan hang je er het excuus aan dat je toevallig op het inet niet gebrainwashed wordt. en je kan films ook opvatten zoals je zelf wil, als ik naar oude nazipropaganda kijk ga ik niet zomaar zitten ja-knikken en toch maar denken wat een schurken die joden nu werkelijk zijn.

Uw veronderstelling klopt niet.

Anoniem0

Legacy Member
Bacon zei:
Achzo wij vergooien ons leven? Op welke manier? Heb ik u verteld hoe ik mijn leven leid of hoe ik over de maatschappij denk? Ik dacht het niet hé mr vooroordeel.
En dan nog een beetje uit de hoogte doen alsof ge met 1 of andere levensles komt.

:niceone:

alle :ironic: :ironic: en :niceone: :niceone: bijeen....
ge zit iedereen hier te veroordelen da ze blind zijn en da ze niet leven... en da ze gecontroleerd worden. gaat ergens anders de profeet uithangen.
en das geen levensles.
das bittere realiteit.

Hmgrwngd

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ok ik hoop hierbij niet tegen schenen te stoempen.
maar eerlijk gezegd. mijn ouders zeiden tegen mij altijd 'goed leren, en goed u best doen op school'
een wijze raad die me gegeven is.
en zie nu. ik heb een toffe uitdagende job. (een aantrekkelijk salaris ook)
maja veel verdienen en tegen u zin gaan werken is geen goede combinatie.
dus sta ik elke morgen met evenveel plezier op omdat ik men werk graag doe.
mijn mening wordt gevraagd en ik werk aan mega grote projecten. echt zo iets waar ge u tanden kunt in vastbijten.
wat was ik anders aan het doen. aan de band aan het werken.
heb nog een vriend. zit om de twee weken in noorwegen voor zijn werk en vertrekt dit jaar nog naar nieuw zeeland. 'waarom??' omdat hij gestudeerd heeft. en nu zijn grenzen kan verleggen, nieuwe mensen en culturen leren kennen (weliswaar allemaal bestuurd door de illuminatie)
dus... als jij en bacon je leven wilt vergooien omdat den domme kloot gelijk icke het zegt... mij niet gelaten. maar ergens vrees ik al dat het voor jullie een beetje te laat is.
wees een man en leer verantwoordelijk nemen ipv dit af te schuiven op een slechte maatschappelijke toestand. beter nog. 'de illuminatie'. (de verpersoonlijking van al het kwaad in de wereld) terwijl het gewoon verschillende factoren zijn die ervoor zorgen dat de wereld is wat hij nu is.
my² cents

Hetgeen jij zegt komt neer op:
We worden allemaal een onbekend product X aangeboden van bij de geboorte.
Andere mensen noemen het slecht omdat zij er veel problemen van hebben, jij noemt het goed omdat jij er net veel voordelen door hebt.
DUS is het product X goed ? ;)
(Hetgeen de mensen die er nadelen van ondervinden zeggen, is net dat je nooit keuze gehad hebt daarin, en dat dat verkeerd is. Maw hen gaat het om het onvermijdelijke aan "product X" (hier onderwijs, kan ook andere dingen zijn, daarom mijn symbool)

Hetgeen jij eigenlijk zegt is: "iedereen heeft een ander leven" .
En als argumentatie snap ik niet echt wat die uitleg hier staat te doen.

Heel grappig als je zegt: "wees een man" ... :rofl:
Wie ben jij eigenlijk om dat te zeggen?
Wat maakt jou een betere autoriteit dan hij ?
Je job, je geld, je vrienden ? ;)
Macht maakt mensen onverdraagzaam zeker ?

Anoniem0

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Hetgeen jij zegt komt neer op:
We worden allemaal een onbekend product X aangeboden van bij de geboorte.
Andere mensen noemen het slecht omdat zij er veel problemen van hebben, jij noemt het goed omdat jij er net veel voordelen door hebt.
DUS is het product X goed ? ;)
(Hetgeen de mensen die er nadelen van ondervinden zeggen, is net dat je nooit keuze gehad hebt daarin, en dat dat verkeerd is. Maw hen gaat het om het onvermijdelijke aan "product X" (hier onderwijs, kan ook andere dingen zijn, daarom mijn symbool)

Hetgeen jij eigenlijk zegt is: "iedereen heeft een ander leven" .
En als argumentatie snap ik niet echt wat die uitleg hier staat te doen.

Heel grappig als je zegt: "wees een man" ... :rofl:
Wie ben jij eigenlijk om dat te zeggen?
Wat maakt jou een betere autoriteit dan hij ?
Je job, je geld, je vrienden ? ;)
Macht maakt mensen onverdraagzaam zeker ?

ladies and gentlemen 'let the flaming begin!!!'
ik vind da een studiekeuze niet mag omschreven worden als produkt x
den enen is doktor den anderen lasser, ingenieur, architect, informaticus.
kunt ge al beginnen klappen van product A, B,C,D,....

en van wees een man...
ik steek me tenminste niet weg achter de illuminatie voor te zeggen da school slecht is.(goh ja wiskunde is wel interessant maar wat ben je daar toch in godsnaam mee????)alstufukinblief.... da ge niet naar tv moogt kijken.. da ge geen geld moogt verdienen...
dat de medische wetenschap een prul is.... en dat de wereld wordt bestuurd door reptielen zoals prins charles.. dat bob marley vermoordt wordt omdat hij populair is....? amaai charlie sheen gaat precies ook niet lang meer leven.
das gewoon ronduit ridicuul.
voortzelfde geld zitten ze wel allemaal om 5 uur naar de simpsons aan het zien en komen ze hier dan hun alternatieve levenswijsheden verkondigen.
wete. zet ullen pc af en gaat in den bos gaan wonen anders??
en ruilt paardebloempjes tegen god weet wat...

scientology anyone?

Hmgrwngd

Legacy Member
allahmcbeal zei:
alstufukinblief....

En dat mensen dan nog durven ontkennen dat TV ons leven sterk beïnvloedt... :D

Nuja, de rest van u post is 1verzameling aan provocerende 'steken' ...
En ik zie er de noodzaak niet van in om daarop verder te gaan.
Ik wou maar heel even zeggen dat uw mening eigenlijk echt de verkeerde richting opgaat;
Ipv een interessante discussie (bij voorkeur minder vaag en meer concreet) voer jij een strijd... (wat je ermee kunt winnen, weet ik niet.)

Anoniem0

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
En dat mensen dan nog durven ontkennen dat TV ons leven sterk beïnvloedt... :D

Nuja, de rest van u post is 1verzameling aan provocerende 'steken' ...
En ik zie er de noodzaak niet van in om daarop verder te gaan.
Ik wou maar heel even zeggen dat uw mening eigenlijk echt de verkeerde richting opgaat;
Ipv een interessante discussie (bij voorkeur minder vaag en meer concreet) voer jij een strijd... (wat je ermee kunt winnen, weet ik niet.)

wss een kick, ban, usernote zekrst??
ik kijk niet echt tv btw?
daarvoor werk ik te lang :)

Bontus

Legacy Member
Ik kijk ook zelden tv, nu ik weet nie in welke mate de Champions League brainwashend is. Moesten de illuminati daar ergens een verborgen boodschap doorgeven ik ben één en al oog.
Imo is het internet zowiezo gevaarlijker dan tv in termen van brainwashing omdat iedereen, werkelijk iedereen een site kan maken met de grootste crap. Als je er wat van kunt kan je het ook net zo officieel en echt laten lijken dan 'professionele' sites. En dan zwijg ik nog over photoshop en andere truken van de foor.

En @ 'product X':
De maatschappij is nu net het enige product waar je geen afkeer kan van hebben of zeggen, ik doe er niet aan mee. Voor alle andere producten kan je pro of anti zijn. Je kan niet zeggen, ik volg de wet niet, je kan niet zeggen dat ruilhandel terug bestaat en 1 kilo koffiebonen het zelfde als 5 euro is. Blijkbaar is er een selecte groep mensen die zich hierdoor tegen de borst gestoten voelt, een groep die graag uit de kudde denkt. Nuja imo maken ze het zichzelf moeilijk. Doe wat je wilt, maar de maatschappij is er om heel logisch redenen als je even nadenkt. De enige egotrippers zijn diegene die met excusen als illuminatie en brainwashing afkomen om hun eigen 'falen' in de maatschappij te verklaren, waarbij ze zichzelf breeddenkend en verlost noemen. Zelfs als er zoiets als een selecte groep is die de wereld stuurt, dan kan je toch perfect een marionet zijn in hun spel? Ik voel mezelf nergens tekort gedaan, bang, bestuurd, of whatever.
Als dit the matrix is, dan ... ignorance is bliss.

democracy02

Legacy Member
falen in de maatschappij big deal. de maatschappij is een kankergezwel op de aarde, die vrijheid en natuurlijke omgeving vernietigt. de maatschappij is het leven niet, de maatschappij is een machine dat massaal over produceert zoda mensen 5/7 - van 8 tot 5 bezig zouden zijn.

het leven is bestemd om geleeft te worden op een chille manier, in evenwicht zijn en tijd hebben voor jezelf. genieten van wat de natuur ons bied, en er zorg voor dragen. alleen op die manier kan er "goede" wereld zijn.

wat jullie leven noemen (de maatschappij); is onderdeel worden voor een machine die dag en nacht draait & niets nuttig doet... en de vrije tijd besteden met weglopen van het gat die de maatschappij heeft gecreëerd in jouw leven d.m.v. films te gapen en dergelijke.

zoals ik reeds zei, de enige reden waarom de mensen zo marginaal doen tov elkaar en alles verkeerd loopt is omdat de maatschappij zo is gevormd dankzij enorm machtige organisaties (secret societies/"illuminati"/...)

Als je een vogel zijn vrijheid afneemt dan zal die ook marginale trekjes krijgen. Dit soort marginale trekjes noemen jullie bij de mens "zijn natuur".. terwijl het gewoon een reactie is door verstoring van evenwicht.

en ik ben de persoon niet die de maatschappij zal veranderen, maar dat wil niet zeggen dat ik me er toe moet plooien of dat ik moet mijn mening verzwijgen tegenover mensen die wel nog in het sprookje geloven.

als je al heel je leven gebrainwasht bent en toegetakeld door het systeem, natuurlijk dat je dan denkt "wat moet je anders doen als je niet gaat werken hele dagen, jou vervelen? TV kijken komt je ook beu na een tijdje"

als je je niet kan amuseren zonder dat je hoef te werken of TV kijken of uitgaan of ... om de realiteit te vergeten, dan is dat toch een teken dat je je minder goed voelt in vel dan je jezelf wil voordoen imho.



je kan slagen in de maatschappij, maar wat ben je met een status/geld/toffe job? je wordt meer aanvaard en das al, maar hoe zou je aanvaard worden moest je geen status hebben/geld/... ? Dan zie je direct hoe echt jullie wereldje is.


allahmcbeal is een mooi voorbeeld van een geslaagde burger. iemand die het goed doet in de maatschappij en zogezegd beter af is dan de losers, maar direct de neiging voelt anderen aan te vallen als die zich niet gedragen of denken zoals het het best past in zijn wereldje. als je toch gelukkiger/beter af bent dan de losers, waarom zijn het dan altijd mensen als jou die vijandig doen tegen ons?




van naar het voetbal te zien zal je idd nie "gebrainwasht" worden, maar films/series kijken is zeker dangerous om vooroordelen te programmeren in de mind. En brainwashen is btw de verkeerde term, het is gewoon "gedachten-manipulatie".. iets dat automatisch gebeurd en waar iedereen kwetsbaar voor is als hij naar films/series enz kijkt.

Movies & thought control
Hollywood mind control
Mind control


retiep zei:
Als dit the matrix is, dan ... ignorance is bliss.
Als je graag de matrix verkiest, waar de elite bepaald wat je wel en niet mag doen/denken go ahead.

Ik verkies om vrij te zijn, in zoverre dit mogelijk is.


De beste "dingen" in het leven dat is wat da de Illuminati voor u verborgen houdt/verbied, ignorance is bliss das een typisch mind control implanted idee om de schapen in de rij te houden...


Op die manier mis je veel in je leven imo. We kunnen het alleen maar zeggen e. :)

't is nooit te laat om crazy icke's boek een kans te geven :p

Holy Paladin

Legacy Member
lol, op de vorige pagina werd ge finaal afgemaakt, en nu hopen dat iedereen het vergeten is :lol:

Bacon

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ge zit iedereen hier te veroordelen da ze blind zijn en da ze niet leven... en da ze gecontroleerd worden. gaat ergens anders de profeet uithangen. en das geen levensles. das bittere realiteit.


Ahzo, en waar heb ik dat ergens vermeld dat jullie blind zijn?

Als je m'n posts nog eens doorleest ipv voort te razen op uw vooringenomenheid dan zoude doorhebben dat ge't bij't verkeerde eind hebt.

Bacon

Legacy Member
Holy Paladin zei:
lol, op de vorige pagina werd ge finaal afgemaakt, en nu hopen dat iedereen het vergeten is :lol:

Zo typisch, "wijle tege zijle".

Ben trouwens eens gaan kijken een pagina terug, wat is het precies dat we daar moeten vinden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan