Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem0

Legacy Member
allahmcbeal zei:
wat ik me dan wel afvraag is dat landen zoals noord korea (volledig afgesloten communistische dictatuur) het zoveel slechter is dan hier.
media en zo wordt enorm gemanipuleerd.
mensen worden vermoord.
ge moogt niet naar video's kijken..(van buitelandse soaps e.d)
ze zeggen dat het in de rest van de wereld veel slechter is enzoverders..
illuminatie aan het werk???

wil hier iemand eens op antwoorden.
zet dit eens in ullen conspiracy theorie???
alsook hoe zit het met china?? worden die ook gecontroleerd?
rusland in tijd van de koude oorlog???

Bontus

Legacy Member
Stel nu: democracy studeert af als leerkracht.
Kan je dan je leerlingen niet wijsmaken dat ze door elke andere leerkracht gemanipuleerd worden.
Want wat jij zegt is dat de media, het onderwijs er allemaal voor iets tussen zit. Bij mijn weten hebde oneindig veel verschillende persoonlijkheden in het onderwijs, en ik heb vaak tegenstrijdige levensvisies gehoord (uiteraard van die leerkrachten die eens naast hun vak gingen). Of zit die manipulatie in de schoolvakken zelf ook?
Zoals de wiskunde, wat zit daar fout?

Bontus

Legacy Member
Bacon zei:
41 pages and still shooting the messenger :)
"But we're not close-minded!"
Feel free om een illumaniti hier te laten registreren, tot dan heb ik geen idee hoe we hier anders kunnen discussiëren.

Dieleman_F

Legacy Member
manmanman, jullie spelen met de gedachte dat zoiets zou kunnen, maar kunnen nooit harde bewijzen bovenhalen, en noemen ons dan close-minded
:rofl:

Hoe kan je nu de moderne wetenschap neerhalen als je er niets van weet? :wtf:

Bacon

Legacy Member
reteiP zei:
Feel free om een illumaniti hier te laten registreren, tot dan heb ik geen idee hoe we hier anders kunnen discussiëren.

Dus voor u is het de normale gang van zaken dat je een persoon afbreekt als je toch niets beter hebt om op voort te gaan? Er zijn hier al genoeg links voorbij gekomen om op zoek te gaan naar bewijzen, maar ge zit nog altijd met uw vingers te draaien en te wachten tot iemand ze op een schoteltje brengt.

Stop dan met discussiëren als ge er geen energie in wil steken maar probeer dan niet uw luiheid op een ander af te schrijven.

Parnakra

Legacy Member
Bacon zei:
Er zijn hier al genoeg links voorbij gekomen om op zoek te gaan naar bewijzen, maar ge zit nog altijd met uw vingers te draaien en te wachten tot iemand ze op een schoteltje brengt.

Er zijn gewoon geen bewijzen te vinden op die sites. Enkel wat paranoia-gebrabbel dat enkel licht tot zwaar labiele mensen als waar aanschouwen.

Bacon

Legacy Member
Parnakra zei:
Er zijn gewoon geen bewijzen te vinden op die sites. Enkel wat paranoia-gebrabbel dat enkel licht tot zwaar labiele mensen als waar aanschouwen.

lol, da is echt geestig het percentage posts dat hier gebruikt wordt om uw eigen ego wa te vergroten. Volgens mij beseffen jullie dat zelf niet meer.

En het grappige is dan dat ze in dezelfde post achter bewijzen komen vragen dat de wereld gemanipuleerd is om mensen eenzijdig te laten denken en waar minderheden of out-of-the-box thinking geviseerd wordt.

Goe bezig :niceone:

Parnakra

Legacy Member
Bacon zei:
En het grappige is dan dat ze in dezelfde post achter bewijzen komen vragen dat de wereld gemanipuleerd is om mensen eenzijdig te laten denken en waar minderheden of out-of-the-box thinking geviseerd wordt.

Nee, het grappige is dat jullie denken dat je dé ultieme waarheid gevonden hebt en dat die 'out-of-the-box' ligt, maar dat je dan wel de mogelijkheid uitsluit dat de waarheid eigenlijk 'in-the-box' ligt.

Nu kom je waarschijnlijk af met het argument dat wij dan jullie denkbeeld uitsluiten, maar als we even beide theorieën gaan vergelijken, zien we al snel dat die van jullie ver van falsifieerbaar is, en de onze niet alleen tastbaar, hoorbaar en smaakbaar is, maar ook nog eens recht voor onze neus ligt.

Moet je dan blindelings deze realiteit aanvaarden? Tuurlijk niet, als solipsist moedig ik iedereen zelfs aan om ze in vraag te stellen en alternatieven aan te bieden. Maar zorg er dan voor dat het godverdomme ietwat geloofwaardige alternatieven zijn. Niet één of andere theorie'tje (dat eigenlijk niet meer dan een afgekookte, ongeloofwaardige versie is van de allegorie van de grot van Plato) die een ex-sportcommentator (dobbel joe tie ef?) even uit z'n duim gezogen heeft om in de belangstelling te komen staan.

Bontus

Legacy Member
Bacon zei:
Stop dan met discussiëren als ge er geen energie in wil steken maar probeer dan niet uw luiheid op een ander af te schrijven.
Echt ik heb uw links al bekeken en hier veel meer energie in gestoken dan ik zelf voor mogelijk hield. Alleen ben ik verre van overtuigd ondertussen, integendeel.
Nu ja, gij verwachtte waarschijnlijk dat jullie hoopje conspiracy links iedereen ging bekeren.
Verwijt me aub niet van narrow-minded te zijn, dat ik over een onderwerp als dit al serieus discussieer vind ik al een prestatie.

Anoniem0

Legacy Member
allahmcbeal zei:
wat ik me dan wel afvraag is dat landen zoals noord korea (volledig afgesloten communistische dictatuur) het zoveel slechter is dan hier.
media en zo wordt enorm gemanipuleerd.
mensen worden vermoord.
ge moogt niet naar video's kijken..
ze zeggen dat het in de rest van de wereld veel slechter is enzoverders..
illuminatie aan het werk???

wil hier iemand eens op antwoorden.
zet dit eens in ullen conspiracy theorie???
alsook hoe zit het met china?? worden die ook gecontroleerd?
rusland in tijd van de koude oorlog???


allez bacon and democracy.
i mean u guys.
gelieve een mening hierop.

Elvis P

Legacy Member
Parnakra zei:
Nee, het grappige is dat jullie denken dat je dé ultieme waarheid gevonden hebt en dat die 'out-of-the-box' ligt, maar dat je dan wel de mogelijkheid uitsluit dat de waarheid eigenlijk 'in-the-box' ligt.

Nu kom je waarschijnlijk af met het argument dat wij dan jullie denkbeeld uitsluiten, maar als we even beide theorieën gaan vergelijken, zien we al snel dat die van jullie ver van falsifieerbaar is, en de onze niet alleen tastbaar, hoorbaar en smaakbaar is, maar ook nog eens recht voor onze neus ligt.

Moet je dan blindelings deze realiteit aanvaarden? Tuurlijk niet, als solipsist moedig ik iedereen zelfs aan om ze in vraag te stellen en alternatieven aan te bieden. Maar zorg er dan voor dat het godverdomme ietwat geloofwaardige alternatieven zijn. Niet één of andere theorie'tje (dat eigenlijk niet meer dan een afgekookte, ongeloofwaardige versie is van de allegorie van de grot van Plato) die een ex-sportcommentator (dobbel joe tie ef?) even uit z'n duim gezogen heeft om in de belangstelling te komen staan.
Hiermee is alles gezegd..
En Bacon de ego boost komt net jullie kant door te zeggen dat jullie de "echte waarheid" kennen/inzien en dat wij naïef en close-minded zijn en al die ""bewijzen"" gewoon laten voorbij gaan.

democracy02

Legacy Member
alliemcbeal zei:
wat ik me dan wel afvraag is dat landen zoals noord korea (volledig afgesloten communistische dictatuur) het zoveel slechter is dan hier.
media en zo wordt enorm gemanipuleerd.
mensen worden vermoord.
ge moogt niet naar video's kijken..
ze zeggen dat het in de rest van de wereld veel slechter is enzoverders..
illuminatie aan het werk???

wil hier iemand eens op antwoorden.
zet dit eens in ullen conspiracy theorie???
alsook hoe zit het met china?? worden die ook gecontroleerd?
rusland in tijd van de koude oorlog???
't is nie omda het daar slechter is dan hier, dat wij de goeie zijn en zij de slechte.

westen vs. alquaeda
westen vs. china/korea etc..

beide kanten denken da ze zelfstandig & de beste zijn, maar beide kanten staan onder manipulatie van een zelfde macht; zonder da ze het weten.

zo is het handig om verschillende landen tegen elkaar op te zetten.
oorlog = geld; oorlog = centralisering van macht.


net daarom hebben ze hitler ook gebruikt. hitler (als hij niet uit nature zo zot was) is gewoon gebrainwasht en dacht dat hij voor zichzelf en voor duitsland vocht, maar hij vocht eigenlijk voor de illuminati zonder dat hij het zelf wist.


mensen worden in het westen ook vermoord als ze te gevaarlijk beginnen worden voor Illuminati.. cfr de bekende personen die ik reeds heb opgesomd een paar posts geleden.

reteip zei:
Stel nu: democracy studeert af als leerkracht.
Kan je dan je leerlingen niet wijsmaken dat ze door elke andere leerkracht gemanipuleerd worden.
Want wat jij zegt is dat de media, het onderwijs er allemaal voor iets tussen zit. Bij mijn weten hebde oneindig veel verschillende persoonlijkheden in het onderwijs, en ik heb vaak tegenstrijdige levensvisies gehoord (uiteraard van die leerkrachten die eens naast hun vak gingen). Of zit die manipulatie in de schoolvakken zelf ook?
Zoals de wiskunde, wat zit daar fout?
het foute zit hem nie in de vakken als wiskunde en dergelijke. ook al haat ik het vak ik kan niet ontkennen dat het interessant is, maar waarom moet iedereen wiskunde leren?

wat is het nut da we fiscaliteit economie en al die bullshit moeten kennen. Hebben wij dit nodig om te kunnen leven? om te kunnen gelukkig zijn?

nee, het systeem is gewoon zo in elkaar gezet dat het onderwijs/de media/ etc een zichzelfinstandhouden brainwash middel is ten gunste van het systeem.

het probleem schuilt hem niet in de belgische overheid die 't onderwijs steunt, of de leerkrachten die gewoon hun job uitoefenen... they know nothing.

Ze zijn evenzeer slachtoffer van de wereld die de illuminati gecreeerd heeft, Waar mensen hun eigen ondergang tekenen om heel hun leven te dienen in de hel.

Want dat is wat dit systeem is, als je altijd moet denken aan bullshit en al je tijd moet investeren in een klote systeem... dan kan je nooit connecteren met het goddelijke injezelf, en genieten van de rijkdom die ons leven dit bied.



dingen waar mensen over denken als "paranormale zever", is de echte realiteit... die de illuminati voor ons verborgen houd. Wij mensen zijn eigelijk goddelijke wezens, maar we hebben er geen besef van omdat we hele dagen op school zitten te denken aan bullshit en daarna moeten werken...

en als we thuis komen zijn we gestresseerd en houden we ons bezig met crap als TV kijken/spelletjes spelen en andere bullshit.



we werden opgebracht met het geloof:
Dit is de wereld, dit is mogelijk dit is niet mogelijk....
dit is "god", geloof er in of niet... (met hun religies die ze zelf opgestart en of gepopulariseerd hebben)
Materiaal/geld = geluk :ironic:
Studeer of ga direct werken...
kies iets uit een waaier van mogelijkheden tot slavenarbeid....
kies een levensfilosofie (of stijl) binnen de realiteit die illuminati voor ons creëert...





The conspiracy is against god

Hoe mensen via films gebrainwasht worden

Has satan (illuminati) hi-jacked science?

Illuminati devil worshiperz

The who and what of the illuminati


And remember, you only think i'm crazy because you are being taught so! ;)

en het is nooit te laat om toe te geven dat je verkeerd kan zijn, en dit boek een kans te geven

Bacon

Legacy Member
reteiP zei:
Echt ik heb uw links al bekeken en hier veel meer energie in gestoken dan ik zelf voor mogelijk hield. Alleen ben ik verre van overtuigd ondertussen, integendeel.
Nu ja, gij verwachtte waarschijnlijk dat jullie hoopje conspiracy links iedereen ging bekeren.
Verwijt me aub niet van narrow-minded te zijn, dat ik over een onderwerp als dit al serieus discussieer vind ik al een prestatie.

Sjah, ge kunt nog wel 5 jaar op die conspiracy links kijken, daar gade nergens mee komen. Ik hecht weinig belang aan die sites, het is gewoon entertainment om iemand z'n ideëen te lezen. De waarheid zoek je nog altijd zelf en daar heb je echt geen Icke voor nodig.

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
't is nie omda het daar slechter is dan hier, dat wij de goeie zijn en zij de slechte.

westen vs. alquaeda
westen vs. china/korea etc..

beide kanten denken da ze zelfstandig & de beste zijn, maar beide kanten staan onder manipulatie van een zelfde macht; zonder da ze het weten.

zo is het handig om verschillende landen tegen elkaar op te zetten.
oorlog = geld; oorlog = centralisering van macht.


net daarom hebben ze hitler ook gebruikt. hitler (als hij niet uit nature zo zot was) is gewoon gebrainwasht en dacht dat hij voor zichzelf en voor duitsland vocht, maar hij vocht eigenlijk voor de illuminati zonder dat hij het zelf wist.


mensen worden in het westen ook vermoord als ze te gevaarlijk beginnen worden voor Illuminati.. cfr de bekende personen die ik reeds heb opgesomd een paar posts geleden.


het foute zit hem nie in de vakken als wiskunde en dergelijke. ook al haat ik het vak ik kan niet ontkennen dat het interessant is, maar waarom moet iedereen wiskunde leren?

wat is het nut da we fiscaliteit economie en al die bullshit moeten kennen. Hebben wij dit nodig om te kunnen leven? om te kunnen gelukkig zijn?

nee, het systeem is gewoon zo in elkaar gezet dat het onderwijs/de media/ etc een zichzelfinstandhouden brainwash middel is ten gunste van het systeem.

het probleem schuilt hem niet in de belgische overheid die 't onderwijs steunt, of de leerkrachten die gewoon hun job uitoefenen... they know nothing.

Ze zijn evenzeer slachtoffer van de wereld die de illuminati gecreeerd heeft, Waar mensen hun eigen ondergang tekenen om heel hun leven te dienen in de hel.

Want dat is wat dit systeem is, als je altijd moet denken aan bullshit en al je tijd moet investeren in een klote systeem... dan kan je nooit connecteren met het goddelijke injezelf, en genieten van de rijkdom die ons leven dit bied.



dingen waar mensen over denken als "paranormale zever", is de echte realiteit... die de illuminati voor ons verborgen houd. Wij mensen zijn eigelijk goddelijke wezens, maar we hebben er geen besef van omdat we hele dagen op school zitten te denken aan bullshit en daarna moeten werken...

en als we thuis komen zijn we gestresseerd en houden we ons bezig met crap als TV kijken/spelletjes spelen en andere bullshit.



we werden opgebracht met het geloof:
Dit is de wereld, dit is mogelijk dit is niet mogelijk....
dit is "god", geloof er in of niet... (met hun religies die ze zelf opgestart en of gepopulariseerd hebben)
Materiaal/geld = geluk :ironic:
Studeer of ga direct werken...
kies iets uit een waaier van mogelijkheden tot slavenarbeid....
kies een levensfilosofie (of stijl) binnen de realiteit die illuminati voor ons creëert...





The conspiracy is against god

Hoe mensen via films gebrainwasht worden

Has satan (illuminati) hi-jacked science?

Illuminati devil worshiperz

The who and what of the illuminati


And remember, you only think i'm crazy because you are being taught so! ;)

en het is nooit te laat om toe te geven dat je verkeerd kan zijn, en dit boek een kans te geven

maar feitelijk zijn de illuminatie gecontroleerd door konijnen. alleen weten ze het niet. ze zetten ze zo op dat ze oorlog voeren en zo denken ze dat ze geld kunnen verdienen. ma feitelijk is dit wel goed voor de wortelproductie.
:rofl:
allez sorry voor deze snedige post.

oorlog is business. en enron en al die bedrijven verdienen er zwaar geld aan.
net zoals in de pharmaceutische bedrijfswereld.
maar dit is niet illuminatie. snap je dat dan niet?????
dit is gewoon de wereld.

Parnakra

Legacy Member
Bacon zei:
Sjah, ge kunt nog wel 5 jaar op die conspiracy links kijken, daar gade nergens mee komen. Ik hecht weinig belang aan die sites, het is gewoon entertainment om iemand z'n ideëen te lezen. De waarheid zoek je nog altijd zelf en daar heb je echt geen Icke voor nodig.

Nochtans zijn die sites de enige dingen die hier al (meermaals) als 'harde' bewijzen op tafel gelegd zijn door de believers.

Elvis P

Legacy Member
democracy02 zei:
And remember, you only think i'm crazy because you are being taught so! ;)
uhu, alles da ook maar iets tegen u of de illuminatie theorie gezegd wordt, is ingeprent door de illuminatie zelf, vrij gemakkelijk op die manier natuurlijk :P

Bacon

Legacy Member
Nochtans zijn die sites de enige dingen die hier al (meermaals) als 'harde' bewijzen op tafel gelegd zijn door de believers.

Omdat dat het enige tastbare is om "rap rap" te beginnen zoeken.

Ik kan het ook omdraaien en vragen achter bewijzen dat het NIET zo is. Lijkt mij ook niet gemakkelijk te bewijzen...

democracy02

Legacy Member
Elvis P zei:
uhu, alles da ook maar iets tegen u of de illuminatie theorie gezegd wordt, is ingeprent door de illuminatie zelf, vrij gemakkelijk op die manier natuurlijk :P
en wat als het de waarheid is? heb je die link gelezen i.v.m. hoe films het beeld van mensen over realiteit beinvloeden?

onze realiteit wordt sinds da we naar school gaan gemanipuleerd door school.

Wat is er zo moeilijk om te geloven dat jullie allemaal gebrainwasht zijn? Ik was ook gebrainwasht, er is niets om je om te schamen als je gebrainwasht bent... en niets om je stoer te voelen omdat je niet meer gebrainwasht bent.

Het geluk stond aan onze zijde, en wij geven jullie de kanz iets bij te leren. Voor ons heeft dit niets te maken met ego. De reden waarom jullie ons hiervan beschuldigen is omdat jullie nog in de realiteit van ego leven, een reflectie van jezelf in de spiegel.

allahmcbeal zei:
oorlog is business. en enron en al die bedrijven verdienen er zwaar geld aan.
net zoals in de pharmaceutische bedrijfswereld.
maar dit is niet illuminatie. snap je dat dan niet?????
dit is gewoon de wereld.
je hebt nog nix gelezen over de illuminati.

gewoon omdat alles te gek klinkt, denk jij dat dit niet kan.

de reden waarom dat het te gek klinkt, is omdat je gebrainwasht bent dit te denken.

Uzelf bevrijden van uw Ego is een stap dichter, bij uzelf te bevrijden van de illuminati :p

Parnakra

Legacy Member
Bacon zei:
Omdat dat het enige tastbare is om "rap rap" te beginnen zoeken.

Ik kan het ook omdraaien en vragen achter bewijzen dat het NIET zo is. Lijkt mij ook niet gemakkelijk te bewijzen...

En door het om te draaien toon je natuurlijk dat je weinig tot geen degelijke bewijzen hebt.

En zolang jij (of iemand anders van de 'believers') niet afkomt met een deftige bewijsvoering beroep ik mij op het principe v/d conservativiteit.

Dieleman_F

Legacy Member
Die eigenlijk bijna altijd juist blijkt te zijn, even een voorbeeld.

Een paar eeuwen geleden merkten ze dat de verst gekende planeet niet bewoog zoals ze zou moeten doen volgens de natuurwetten. Dan kan je natuurlijk een paar mogelijkheden geven:
-er staat een reus achter die af en toe eens aan de planeet trekt.
-er is gewoon nog een planeet achter die zwaartekracht op degene ervoor uitoefent.
Geen enkel zinnig mens zou ook maar over die reus nadenken, en guess what, het was inderdaad het meest logische. Er is zelf een 'wet' die zegt als er meerdere mogelijkheden zijn, dat je datgene moet nemen die het minst nieuwe dingen introduceert, zolang een andere niet bewezen is.

Ewel, dat doen wij nu ook met jullie illuminatie gedoe. (waarom: omdat 99.9999%keer dat de juiste is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan