't is nie omda het daar slechter is dan hier, dat wij de goeie zijn en zij de slechte.
westen vs. alquaeda
westen vs. china/korea etc..
beide kanten denken da ze zelfstandig & de beste zijn, maar beide kanten staan onder manipulatie van een zelfde macht; zonder da ze het weten.
zo is het handig om verschillende landen tegen elkaar op te zetten.
oorlog = geld; oorlog = centralisering van macht.
net daarom hebben ze hitler ook gebruikt. hitler (als hij niet uit nature zo zot was) is gewoon gebrainwasht en dacht dat hij voor zichzelf en voor duitsland vocht, maar hij vocht eigenlijk voor de illuminati zonder dat hij het zelf wist.
mensen worden in het westen ook vermoord als ze te gevaarlijk beginnen worden voor Illuminati.. cfr de bekende personen die ik reeds heb opgesomd een paar posts geleden.
het foute zit hem nie in de vakken als wiskunde en dergelijke. ook al haat ik het vak ik kan niet ontkennen dat het interessant is, maar waarom moet iedereen wiskunde leren?
wat is het nut da we fiscaliteit economie en al die bullshit moeten kennen. Hebben wij dit nodig om te kunnen leven? om te kunnen gelukkig zijn?
nee, het systeem is gewoon zo in elkaar gezet dat het onderwijs/de media/ etc een zichzelfinstandhouden brainwash middel is ten gunste van het systeem.
het probleem schuilt hem niet in de belgische overheid die 't onderwijs steunt, of de leerkrachten die gewoon hun job uitoefenen... they know nothing.
Ze zijn evenzeer slachtoffer van de wereld die de illuminati gecreeerd heeft, Waar mensen hun eigen ondergang tekenen om heel hun leven te dienen in de hel.
Want dat is wat dit systeem is, als je altijd moet denken aan bullshit en al je tijd moet investeren in een klote systeem... dan kan je nooit connecteren met het goddelijke injezelf, en genieten van de rijkdom die ons leven dit bied.
dingen waar mensen over denken als "paranormale zever", is de echte realiteit... die de illuminati voor ons verborgen houd. Wij mensen zijn eigelijk goddelijke wezens, maar we hebben er geen besef van omdat we hele dagen op school zitten te denken aan bullshit en daarna moeten werken...
en als we thuis komen zijn we gestresseerd en houden we ons bezig met crap als TV kijken/spelletjes spelen en andere bullshit.
we werden opgebracht met het geloof:
Dit is de wereld, dit is mogelijk dit is niet mogelijk....
dit is "god", geloof er in of niet... (met hun religies die ze zelf opgestart en of gepopulariseerd hebben)
Materiaal/geld = geluk :ironic:
Studeer of ga direct werken...
kies iets uit een waaier van mogelijkheden tot slavenarbeid....
kies een levensfilosofie (of stijl)
binnen de realiteit die illuminati voor ons creëert...
The conspiracy is against god
Hoe mensen via films gebrainwasht worden
Has satan (illuminati) hi-jacked science?
Illuminati devil worshiperz
The who and what of the illuminati
And remember, you only think i'm crazy because you are being taught so!
en het is nooit te laat om toe te geven dat je verkeerd kan zijn, en
dit boek een kans te geven