Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Ik vind het ook een grappig filmpke, het is duidelijk dat mensen zich weinig aantrekken van wetenschappelijk onderzoek. Als iemand inderdaad zegt dat skidmarks de oorzaak van verkeersongelukken zijn, zullen er zeker mensen anti-skidmark-teflon-coating kopen. Dit filmpke toont voor mij hoever commercie en topmanagement gaan, en heeft niets te maken met werelddominatie. Ze maken ons zelf wijs van sommige homeopatische brol dat het zou helpen tegen vanalles en nog wat, en daar trappen ook veel mensen in.democracy02 zei:over geneeskunde gesproken...
nice video i.v.m. pharmaceutische bedrijven -> http://www.mercola.com/townofallopath/index.htm
"placebo" > pills
)democracy02 zei:"satan" = haat
"satan" schept graag angst/pijn
-> look @ this world today.
the good side...vs...the bad side
1.
mensne zien af omda ze geen eten hebben
mensen zijn te gierig om geld af te staan om andere mensen hun behoeften te steunen en bepaalde supperrijke organisaties/clubjes houden ook liever hun geld bij
2.
mensen zijn massaal depressief
ze zorgen da mensne ongelukkig worden door mensen een materialistische lifestyle aan te smeren en alles geld kost. Als alleen geld voor geluk kan zorgen en mensen zich constant moeten zorgen maken om geld omda ze er geen hebben, dan kunnen ze aan hun materialistische verslavingen niet voldoen.
3.
mensen zien lichamlelijk af
ze vergiftigen ons lichamelijk dmv...:
-atmosfeervervuiling te steunen & milievriendelijke technologie te boycotten
-regenwoudkap steunen
-kraantjes water1 2 vergiftigen met fluoride
-ons ongezonde voedingswijze aansmere: nie genoeg voedingsstoffen en te ongezonde producten erin, genetisch gemanipuleerd eten, hormonen in vlees, ...
-enorm ongezonde medicijnen gebruiken (antidepressiva, antibiotica, ...)
-CIA en secret societies, stimuleren verkoop van Heroine/Cocaine/Methamphetamine X
4.
mensen leven constant in angst
- angst voor terrorisme
- angst voor vogelgriep (dankzij hype media in handen van illuminati)
- angst voor kanker
- angst voor dood
- angst wegens financiele shit (economie manipuleren
- angst omdat je niet voldoet aan sociale normen (thanks hollywood, thanks mtv!)
- ....
^^ al deze problemen in het roze zijn er niet uitsluitend gekomen door illuminati...maar illuminati/jezuiten hebben ervoor een gezorgd dat de wereld situatie zich zo zou ontwikkelen... zodat de macht die ze uitoefenen op de mensen groter word, en da satan te zien krijgt wat hij wil = hel op aarde.
Bacon zei:En als je nu 1000 mensen geneest door met die lepels tegen hun kop te hameren? Zou je dan een patent moeten krijgen?
democracy02 zei:"satan" = haat
"satan" schept graag angst/pijn
-> look @ this world today.
the good side...vs...the bad side
1.
mensne zien af omda ze geen eten hebben
mensen zijn te gierig om geld af te staan om andere mensen hun behoeften te steunen en bepaalde supperrijke organisaties/clubjes houden ook liever hun geld bij
-enorm ongezonde medicijnen gebruiken (antidepressiva, antibiotica, relatine, ...)
het is niet omdat je alle dagen egoIsme ziet dat dit in de aard van de mens zit. er zijn veel culturen waar er geen egoisme/problemen zijn.Dieleman_F zei:Ga jij zomaar je geld afstaan? nee, waarom, omdat mensen (net als andere dieren op deze wereld!) egoisten zijn, of wacht de dieren zijn ook egoistisch door de illuminati?
Trouwens dat de illuminati dit doen, wil toch gewoon zeggen dat egoisme in het bloed van de mens zit? Want ook zij willen gewoon alle macht en rijkdom, of worden zij hierin misleid door nog iets hogers?
interessante lectuur over westerse "geneeskunde"Deus ex Machina zei:het punt is dat je niemand geneest met lepels
indien de lepel techniek werkt zou die wel verspreid worden.