Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bacon

Legacy Member
En als je nu 1000 mensen geneest door met die lepels tegen hun kop te hameren? Zou je dan een patent moeten krijgen?

Bontus

Legacy Member
dan krijg je zeker een horde volgelingen.
en zeker in het geval van kanker, zullen de hopelozen al snel naar de lepels grijpen.

tis ook allemaal nie zo eenvoudig om een medicijn zijn effectiviteit te bewijzen, gelijk sommige homeopatische middelen werken puur op placebo effect. En sommige mensen zullen daar dan zeker nog gevoeliger voor zijn dan andere, maar dat geneesmiddel is voor mij dan nog altijd niets waard.

Bacon

Legacy Member
Sjah het is dan ook maar een dom voorbeeld en een uit de lucht gegrepen getal, niet naast de kwestie gaan mierenneuken. Ik had evengoed kunnen zeggen 3 miljoen, of als voorbeeld een wagen gegeven die 3 keer de wereld rond rijd op 2 ml water, ben je dan nog hopeloos als je naar dat alternatief grijpt? Of is dat ook een placebo effect? Het gaat om het feit dat eens iets bewezen is te werken daarom nog geen product wordt dat bijdraagt aan "ons welzijn".

Ik gaf trouwens die patenten op als voorbeeld hé, je hebt zowieso nog overheids-steun nodig (je mag niet zomaar onderzoeken wat je wil). Je bent meestal afhankelijk van derden die u financiëel willen bijstaan. En de financiële en politieke wereld zijn al langer dan vandaag 2 handen op 1 buik.

Blackeagle

Legacy Member
Nu da we toch bezig zijn met alles aan elkaar te linke , check this out :

Nostradamus was een Jezuiet ! :sop:
Hij kon namelijk WO1 en 2 voorspellen :oink:

democracy02

Legacy Member
Bewijs dat Freemasonry een satanische sekte is..
http://www.vaticanassassins.org/Complete Proof Of Freemasonry Being Satanic1.pdf


de Freemasons zijn een organisatie zoals skull & bones, waar niet alleen hooggerankte pieten zoals Tony Blair lid van zijn maar ook enorm veel normale werkmensen.

het doel van freemasons is:
-geld verdienen op de rug van hun leden
-hun leden converteren tot satanisten

Tony blair is 33ste rank freemason redelijk hoog dus :eek:




Volgens vatican-assassins staan de jezuiten boven de illuminati...
http://www.vaticanassassins.org/kolvenbach.htm
denk persoonlijk ook dat da een redelijk goeie voorstelling is van hoe het +- in z'n werk zou kunnen zitten.


satan =/= iemand die met een driepuntige stok rondloopt,
maar is een soort bewustzijn da als je het aanbid... het je volledig kan overnemen... and then you are fucked.


bush zit bij skull & bones...
blair bij freemasons...

beiden hebben "de duivel" in zich zoda zich niet zouden keren tegen de organisatie. dus m.a.w. de illuminati & order van de jezuiten zijn eigenlijk gewoon de zendelingen van "satan".

democracy02

Legacy Member
"satan" = haat
"satan" schept graag angst/pijn

-> look @ this world today.
the good side...vs...the bad side
1.
mensne zien af omda ze geen eten hebben
mensen zijn te gierig om geld af te staan om andere mensen hun behoeften te steunen en bepaalde supperrijke organisaties/clubjes houden ook liever hun geld bij
2.
mensen zijn massaal depressief
ze zorgen da mensne ongelukkig worden door mensen een materialistische lifestyle aan te smeren en alles geld kost. Als alleen geld voor geluk kan zorgen en mensen zich constant moeten zorgen maken om geld omda ze er geen hebben, dan kunnen ze aan hun materialistische verslavingen niet voldoen.
3.
mensen zien lichamlelijk af
ze vergiftigen ons lichamelijk dmv...:
-regenwoudkap+milieuvervuiling = atmosfeerverneuking
-milieuvriendelijke technologie boycotten
-kraantjes water1 2 vergiftigen met fluoride
-ons ongezonde voedingswijze aansmere: nie genoeg voedingsstoffen en te ongezonde producten erin, genetisch gemanipuleerd eten, hormonen in vlees, ...
-enorm ongezonde medicijnen gebruiken (antidepressiva, antibiotica, relatine, ...)
-CIA en secret societies, stimuleren verkoop van Heroine/Cocaine/Methamphetamine X
-elektromagnetische stralingen dmv.: telefoonmasten, gsm's
HAARP (indien link te traag is, gaat hierover
)
4.
mensen leven constant in angst
- angst voor terrorisme (die illuminati zelf creert... http://www.alciada.net )
- angst voor vogelgriep (dankzij hype media in handen van illuminati)
- angst voor kanker
- angst voor dood
- angst wegens financiele shit (economie manipuleren
- angst omdat je niet voldoet aan sociale normen (thanks hollywood, thanks mtv!)


^^ al deze problemen in het roze zijn er niet uitsluitend gekomen door illuminati...maar illuminati/jezuiten hebben ervoor een gezorgd dat de wereld situatie zich zo zou ontwikkelen & stimuleren da in het roze dmv alles da ze in hun macht hebben... zodat de macht die ze uitoefenen op de mensen groter word, en da satan te zien krijgt wat hij wil = hel op aarde.

En d.m.v. religie's te manipuleren zoals het christnedom, zorge ze ervoor da mensne niet weten wa god echt is en laten ze ze in een fabeltje geloven. De mensen die door het fabeltje heen zien, denken direct dat zoiets als "god" of "satan" nie bestaat = vrij spel voor illuminati.


Maja hoe scary dat deze "satanistische samenzwering" ook mag klinken, 't is de bedoeling dat je er uit leert.

hemel & hel bestaan tegelijk op aarde
"satan" is real, "god" is real... (ook al heeft "hij" de meesten het tegendeel doengeloven)

Which side do you choose?

Bontus

Legacy Member
democracy02 zei:
over geneeskunde gesproken...

nice video i.v.m. pharmaceutische bedrijven -> http://www.mercola.com/townofallopath/index.htm

:rofl:

"placebo" > pills
Ik vind het ook een grappig filmpke, het is duidelijk dat mensen zich weinig aantrekken van wetenschappelijk onderzoek. Als iemand inderdaad zegt dat skidmarks de oorzaak van verkeersongelukken zijn, zullen er zeker mensen anti-skidmark-teflon-coating kopen. Dit filmpke toont voor mij hoever commercie en topmanagement gaan, en heeft niets te maken met werelddominatie. Ze maken ons zelf wijs van sommige homeopatische brol dat het zou helpen tegen vanalles en nog wat, en daar trappen ook veel mensen in.
geld=macht,
maar geen bewijs dat de illuminati de wereld domineren.

democracy02

Legacy Member

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:
"satan" = haat
"satan" schept graag angst/pijn

-> look @ this world today.
the good side...vs...the bad side
1.
mensne zien af omda ze geen eten hebben
mensen zijn te gierig om geld af te staan om andere mensen hun behoeften te steunen en bepaalde supperrijke organisaties/clubjes houden ook liever hun geld bij
2.
mensen zijn massaal depressief
ze zorgen da mensne ongelukkig worden door mensen een materialistische lifestyle aan te smeren en alles geld kost. Als alleen geld voor geluk kan zorgen en mensen zich constant moeten zorgen maken om geld omda ze er geen hebben, dan kunnen ze aan hun materialistische verslavingen niet voldoen.
3.
mensen zien lichamlelijk af
ze vergiftigen ons lichamelijk dmv...:
-atmosfeervervuiling te steunen & milievriendelijke technologie te boycotten
-regenwoudkap steunen
-kraantjes water1 2 vergiftigen met fluoride
-ons ongezonde voedingswijze aansmere: nie genoeg voedingsstoffen en te ongezonde producten erin, genetisch gemanipuleerd eten, hormonen in vlees, ...
-enorm ongezonde medicijnen gebruiken (antidepressiva, antibiotica, ...)
-CIA en secret societies, stimuleren verkoop van Heroine/Cocaine/Methamphetamine X

4.
mensen leven constant in angst
- angst voor terrorisme
- angst voor vogelgriep (dankzij hype media in handen van illuminati)
- angst voor kanker
- angst voor dood
- angst wegens financiele shit (economie manipuleren
- angst omdat je niet voldoet aan sociale normen (thanks hollywood, thanks mtv!)
- ....


^^ al deze problemen in het roze zijn er niet uitsluitend gekomen door illuminati...maar illuminati/jezuiten hebben ervoor een gezorgd dat de wereld situatie zich zo zou ontwikkelen... zodat de macht die ze uitoefenen op de mensen groter word, en da satan te zien krijgt wat hij wil = hel op aarde.

wete in die lijst staat er niets nieuws. of toch niets van wat mijn mond open valt.
het gaat slecht met de wereld.
blame the illuminatie
das een appel met een appel vergelijken en ene peer met een peer.
das het kind een naam geven.

Bacon

Legacy Member
Meestal vergelijkt ge ook wel appels met appels en peren met peren eh tette.. 't is pas als ge appels en peren vergelijkt dat er iets niet klopt.

En zonder het kind een naam te geven kunt ge het probleem ook niet oplossen dus ik snap uw redenering niet?

Anoniem0

Legacy Member
wat ik me dan wel afvraag is dat landen zoals noord korea (volledig afgesloten communistische dictatuur) het zoveel slechter is dan hier.
media en zo wordt enorm gemanipuleerd.
mensen worden vermoord.
ge moogt niet naar video's kijken..
ze zeggen dat het in de rest van de wereld veel slechter is enzoverders..
illuminatie aan het werk???

Deus ex Machina

Legacy Member
Bacon zei:
En als je nu 1000 mensen geneest door met die lepels tegen hun kop te hameren? Zou je dan een patent moeten krijgen?


het punt is dat je niemand geneest met lepels

indien de lepel techniek werkt zou die wel verspreid worden.

Dieleman_F

Legacy Member
democracy02 zei:
"satan" = haat
"satan" schept graag angst/pijn

-> look @ this world today.
the good side...vs...the bad side
1.
mensne zien af omda ze geen eten hebben
mensen zijn te gierig om geld af te staan om andere mensen hun behoeften te steunen en bepaalde supperrijke organisaties/clubjes houden ook liever hun geld bij


-enorm ongezonde medicijnen gebruiken (antidepressiva, antibiotica, relatine, ...)

Ga jij zomaar je geld afstaan? nee, waarom, omdat mensen (net als andere dieren op deze wereld!) egoisten zijn, of wacht de dieren zijn ook egoistisch door de illuminati?
Trouwens dat de illuminati dit doen, wil toch gewoon zeggen dat egoisme in het bloed van de mens zit? Want ook zij willen gewoon alle macht en rijkdom, of worden zij hierin misleid door nog iets hogers?


En sinds wanneer is antibiotica ongezond? Ik zou jou eens willen zien genezen van sommige ziektes zonder ...

democracy02

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Ga jij zomaar je geld afstaan? nee, waarom, omdat mensen (net als andere dieren op deze wereld!) egoisten zijn, of wacht de dieren zijn ook egoistisch door de illuminati?
Trouwens dat de illuminati dit doen, wil toch gewoon zeggen dat egoisme in het bloed van de mens zit? Want ook zij willen gewoon alle macht en rijkdom, of worden zij hierin misleid door nog iets hogers?
het is niet omdat je alle dagen egoIsme ziet dat dit in de aard van de mens zit. er zijn veel culturen waar er geen egoisme/problemen zijn.

illuminati verbreekt (of helpt te verbreken) het evenwicht in de mensen, door ze uit hun natuurlijke leefwijze te nemen. daardoor stimuleert men angst en egoisme is een vormv an angst...

Als je een vogel in een kooi steekt en ongezond eten geeft, krijg je ook marginale toestanden zoals we die nu mogen toeschouwen bijde mensheid..

depressiviteit, egoisme, obsessies, kanker, materialisme, fascisme, ... zijn een natuurlijke reactie van de mens op de leefwijze en het systeem (de kooi) waar we in leven... maar dit zit niet in de natuur van de mens. tis gewoon een logisch gevolg.


en ik beweer niet dat de illuminati de enige oorzzaak is waarom de wereld zo "verkloot" is; maar ze zitten er voor een groot deel tussen.

meer dan 2000 jaar geleden hebben een paar slimme mensen inzicht gekregen hoe je u zelf enorm machtig kan maken dmv van de mens uit te buiten op hun zwaktes... deze vormden secret societiez, en zijn de grondleggers van de secret socieities van tegenwoordig.



normaal heeft een mens niks nodig om zich goe te voelen, buiten eten en drinken. maar omda ze ons allemaal mentaal kreupel maken dmv conditionering via media/onderwijs/systeem, hebben we allemaal nood aan dit en dat om onz bezig te houden... = weglopen van jezelf.

vaak gamen, tv kijken & uzelf bezig houde me entertainment is imo nie anders als wegvluchten van de realiteit met behulp van drugs.

't enige verschil is drugs nie sociaal aanvaard is om weg te vluchten van de realiteit (tenzij je u depressief laat verklaren en anti depressiva wil slikken.)




niemand heeft iets door dat dit hele systeem een samenzwering tegend e mens is omdat, ze al heel hun leven in het systeem leven en er in geloven... het systeem hun gedachten en gevoelens laat bepalen over hun realiteit.

vandaar de vgl van icke van huidige maatschappij met de matrix. Mensen hun besef van realiteit is compleet verneukt, omda ze in een computer programma zitten (het systeem) dat zo in elkaar zit dat ze geen besef hebben van
a) wie ze zijn
b) wat mogelijk is
c) waarvoor de matrix dient (= om de god da de illuminati en jezuiten aanbidden te plezieren...)





Without honesty, (the acceptance of truth) the following inevitably takes place;
1) government becomes organized crime
2) spirituality/religion becomes hypocritical shallowness
3) social relations become insincere play-acting
4) charity and social institutions become exploitation
5) politics become the efficient and convincing telling of lies
6) mass media becomes propaganda
7) international relations become bitter posturing and war
8) traditions become the repetition of empty ritual
9) knowledge becomes a weapon used for the control of others
10) progress is defined as the destruction of nature and man alike
11) sincerity is seen as weakness
12) goodness is seen as naiveté
13) democracy becomes an excuse for going to war
14) industry becomes a nature destroying profit-margin
15) sex becomes the perversion of life energy
16) higher education becomes a means for making more money, not gaining more wisdom
17) medicine becomes a business that preys upon death and sickness
18) science becomes a grant-money machine, not the quest for truth
19) material objects lose their utility and become a reflection of egotism
20) the mind engages in trivial pursuit and madness, rather than exercising genius
21) nature becomes a stockpile of “natural resources”
22) communication becomes mindless babbling and posturing
23) love is fashioned into ownership, (pets are “things”, marriage is a contract of possession, children are extensions of ones’ ego)
24) education becomes conditioning for the workplace
25) work is made into meaningless, competitive drudgery, (far beyond practical need)
25) all things become a money-making enterprise


http://www.eoni.com/~visionquest/
the conspiracy is against god

Dieleman_F

Legacy Member
Ik daag je uit om een maatschappij te noemen waar egoisme niet bestaat, en liefst samenlevingen waar ze met meer dan 20 tesamen leven.

En jij zegt 2000 jaar geleden, hoe komt dat het ervoor zeker niet beter was dan nu? Alles wat je nu opsomde bestond toen ook al (welliswaar in andere vormen: moderne entertainment bestond niet).

killgore

Legacy Member
democracy02
wete eigenlijk wel waarover ge praat?

Ge zit hier wetenschappen af te breken, ma in hoeverre kende zelf wetenschappen?

Bacon

Legacy Member
41 pages and still shooting the messenger :)
"But we're not close-minded!"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan