Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt de theorie dat AIDS een engineered virus is, gemaakt door mensen, dan nog niet iets waarschijnlijker?Zedjah zei:Mensen.
Kommil Foo had een betere verklaring voor AIDS dan Icke. God gaf het aan een hoer omdat ie het universum terug wou erven.
Dat klinkt veel waarschijnlijker dan Icke's theorieën
Enkel weggelegd voor een maatschappij zonder gevoelens, daar gevoelens aanleiding kunnen geven tot allerlei machtsconflicten. Communisme zal hiermede nooit van toepassing zijn bij een emotioneel wezen als de mens. Het idee van gelijkheid klinkt goed, maar aan de andere kant vind ik dat er best wel wat diversiteit tussen ieders mening mag zijn. Communisme werd toegepast met meer als 100 miljoen doden tot gevolg. Wat hebben we eruit geleerd?simondukekiller zei:Maak het niet moeilijk. Communisme is een goed idee dat nooit toegepast is. Altijd moet er iemand boven een ander staan blijkbaar.
einstein kon perfect zijn boeken schrijven na zijn werkuren (in het begin toch).democracy02 zei:daarom dat al zijn boeken gratis op internet staan he.
david icke moet by the way ook eten, en de wereld rondreizen om mensen proberen wakker te maken kost ook geld.
dat ene boek dat ik gratis heb gelezen van david icke, daar zou ik zelfs nog geld voor durven geven. iets waar je echt kunt uit leren, i.t.t. media/school/entertainment/ al de shit waar mensen dagelijks geld aan uit geven.
(vooral aangezien hij niets heeft uitgevonden).
?Bacon zei:Je hoeft echt geen wetenschapper in te lichten over je geheime clubje om hem voor u te laten werken...
Nog nooit van Bob Lazar gehoord? Die legt heel simpel uit waarom geheimhouding zo goed werkt.
Al die projecten zijn zo gecompartimentaliseerd dat elke wetenschapper die er aan werkt amper weet aan wat hij werkt.
Je krijgt bij wijze van spreken de ruitewisser om een auto te laten werken zodat ze, als ze hun mond al open doen, heel weinig informatie kunnen vrijgeven.
Op't gebied van energie zal het iets anders liggen, er is veel geld en dus veel macht mee gemoeid. Het Amerikaans patentbureau wijst tegenwoordig alles af wat op een perpetuum mobile trekt en houd daarmee de olie-gekte in stand. (Niet vergeten dat Tesla bijna een eeuw geleden de mogelijkheid had de wereld draadloos te voorzien van stroom.)
Je bekijkt het dus verkeerd, het zijn niet zij die voor staan, het zijn wij die achterstaan op wat we eigenlijk zouden kunnen. Een wetenschapper kan veel uitvinden maar daarmee is het nog geen afgewerkt product en daar heb je (meestal via de overheid) veel steun voor nodig. Dus simpelweg door iets niet te steunen beinvloed je de wetenschappelijke wereld, en aangezien alles de dag van vandaag op wetenschap rust heeft zoiets grote gevolgen.

zeer raar dat wij iets dat uitgevonden is dagelijks merken (vb bij het fietsen, enige dat je doet is Fw overwinnen)Dieleman_F zei:Tuurlijk mijn buurman maakt voor mijn een auto, en ik ga in de plaats eens zen stal uitkuizen ofzo?
Of wie zal je pc maken voor ruilhandel, zie eens in dat sommige dingen zo'n organisatie vragen dat het niet meer mogelijk is met ruilhandel, maarja daar had je nog niet over nagedacht?
En het westen wint altijd, laat mij niet lachen, sinds wanneer is het westen de grootmacht van de wereld, ik denk nog maar zo'n 500 jaar.
Dieleman_F zei:Wacht laat mij denken:
einstein steun van de overheid ---> neen, hij werkte bij een dom patentenbureau en maakte zijn theorie in vrije tijd.
newton steun van overhoud? ----> ook niet, in zijn tijd bestond er nog niet zoiets als subsidies, tenzij je bij een universiteit werkte deed je alles alleen.
).Zedjah zei:Mensen, hou nou eens op met hen gewoon te beargumenteren.
Ze geloven verdorie dat de wereld wordt geregeerd door reptielen.
Negeren, die handel.

In kleine communes, nog nooit in grote naties. Maar dat ligt aan de mens.simondukekiller zei:en waar is communisme dan ergens goed toegepast? Met de nadruk op goed dus (geen leiders of mensen boven het volk?)
geld is een andere vorm van ruilhandel, jij krijgt geld van mij in ruil voor iets anders. zo kan je redelijk precies handel drijven.Dieleman_F zei:Wel leuk dat ze niet kunnen weerleggen waarom geld nu eenmaal nodig is, gewoon negeren wordt dan hun tactiek.:applause: