Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[.::@petros::.]

Legacy Member
Ja hij was populair... maar ik luister niet naar muziek voor de tekst/inhoud hoor.

Zedjah

Legacy Member
Mensen.
Als ik morgen vertel dat ik Napoleon ben, gaan jullie dan met mij discussiëren en zeggen dat ik dat niet ben, tot ik het zelf geloof?
Of zou ik eerder in een gesticht thuishoren?


Kommil Foo had een betere verklaring voor AIDS dan Icke. God gaf het aan een hoer omdat ie het universum terug wou erven.
Dat klinkt veel waarschijnlijker dan Icke's theorieën

simondukekiller

Legacy Member
En op de vraag: Wie controleert de wereld heb ik een goed antwoord.

Alle mensen/bedrijven/groeperingen met een beetje macht/geld vormen de uitkomst van wat er op dit moment aan de hand is.

Een goed voorbeeld hiervan is They live (The Hierarchy Enslaving You).

Maak het niet moeilijk. Communisme is een goed idee dat nooit toegepast is. Altijd moet er iemand boven een ander staan blijkbaar.

simondukekiller

Legacy Member
Zedjah zei:
Mensen.

Kommil Foo had een betere verklaring voor AIDS dan Icke. God gaf het aan een hoer omdat ie het universum terug wou erven.
Dat klinkt veel waarschijnlijker dan Icke's theorieën
Klinkt de theorie dat AIDS een engineered virus is, gemaakt door mensen, dan nog niet iets waarschijnlijker?

Avondland

Legacy Member
simondukekiller zei:
Maak het niet moeilijk. Communisme is een goed idee dat nooit toegepast is. Altijd moet er iemand boven een ander staan blijkbaar.
Enkel weggelegd voor een maatschappij zonder gevoelens, daar gevoelens aanleiding kunnen geven tot allerlei machtsconflicten. Communisme zal hiermede nooit van toepassing zijn bij een emotioneel wezen als de mens. Het idee van gelijkheid klinkt goed, maar aan de andere kant vind ik dat er best wel wat diversiteit tussen ieders mening mag zijn. Communisme werd toegepast met meer als 100 miljoen doden tot gevolg. Wat hebben we eruit geleerd?

Zedjah

Legacy Member
Kapitalisme werd toegepast met meer dan 100 miljoen doden tot gevolg. Wat hebben we hieruit geleerd?

Ik refereer naar hongersnoden, in het bijzonder.

Kapitalisme is evenzeer weggelegd voor een maatschappij zonder gevoelens, voor mensen die het aankunnen om mensen te zien sterven van de miserie.

killgore

Legacy Member
democracy02 zei:
daarom dat al zijn boeken gratis op internet staan he.

david icke moet by the way ook eten, en de wereld rondreizen om mensen proberen wakker te maken kost ook geld.

dat ene boek dat ik gratis heb gelezen van david icke, daar zou ik zelfs nog geld voor durven geven. iets waar je echt kunt uit leren, i.t.t. media/school/entertainment/ al de shit waar mensen dagelijks geld aan uit geven.
einstein kon perfect zijn boeken schrijven na zijn werkuren (in het begin toch).
Enneuh, iets als de relativiteits theorie opstellen is nog altijd iets moeilijker als een samenzweringsverhaaltje uitvinden hoor :p (vooral aangezien hij niets heeft uitgevonden).

Kan icke dat dan niet mssch?

@simondukekiller: communisme gaat gewoon in tegen het eigene van de mens (nl. een zekere competitiedrang). Imho is een soort "perfect" socialisme (maw: geen gelijkheid van loon, maar iedereen moet een minstens leefbaar bestaan hebben naar normen van de huidige maatschappij) veel beter. Het remt ook ontwikkeling veel minder.

en over het "all seeying eye": het feit dat amerika van oudsher extreem katholiek (nu ja, christelijk in het algemeen) is ingesteld zal daar niets mee te maken hebben zeker? Dat oog speelde nog geen 100 jaar geleden ook in onze contreien nog een belangerijke rol, nu zie je het bijna niet meer, of wilt dat zeggen dat de iluminati geen macht meer hebben hier :unsure:?
Ook die andere symbolen (torens vouwbaar met briefje): ooit al op gelet dat zo een briefje vrij vol staat met tekeningen, oa van gebouwen e.d. en vrij symmetrisch is opgebouwd? Dan is het echt niet zo moeilijk om daar ongeveer de vorm van 2 torens in te krijgen ze.

Dieleman_F

Legacy Member
Bacon zei:
Je hoeft echt geen wetenschapper in te lichten over je geheime clubje om hem voor u te laten werken...
Nog nooit van Bob Lazar gehoord? Die legt heel simpel uit waarom geheimhouding zo goed werkt.
Al die projecten zijn zo gecompartimentaliseerd dat elke wetenschapper die er aan werkt amper weet aan wat hij werkt.
Je krijgt bij wijze van spreken de ruitewisser om een auto te laten werken zodat ze, als ze hun mond al open doen, heel weinig informatie kunnen vrijgeven.

Op't gebied van energie zal het iets anders liggen, er is veel geld en dus veel macht mee gemoeid. Het Amerikaans patentbureau wijst tegenwoordig alles af wat op een perpetuum mobile trekt en houd daarmee de olie-gekte in stand. (Niet vergeten dat Tesla bijna een eeuw geleden de mogelijkheid had de wereld draadloos te voorzien van stroom.)

Je bekijkt het dus verkeerd, het zijn niet zij die voor staan, het zijn wij die achterstaan op wat we eigenlijk zouden kunnen. Een wetenschapper kan veel uitvinden maar daarmee is het nog geen afgewerkt product en daar heb je (meestal via de overheid) veel steun voor nodig. Dus simpelweg door iets niet te steunen beinvloed je de wetenschappelijke wereld, en aangezien alles de dag van vandaag op wetenschap rust heeft zoiets grote gevolgen.

Wacht laat mij denken:
einstein steun van de overheid ---> neen, hij werkte bij een dom patentenbureau en maakte zijn theorie in vrije tijd.
newton steun van overhoud? ----> ook niet, in zijn tijd bestond er nog niet zoiets als subsidies, tenzij je bij een universiteit werkte deed je alles alleen.

Mij moet je me toch eens uitleggen hoe je tot 50 jaar geleden de wetenschap kon beinvloeden. En perpetuum mobile tegenhouden :rofl:
AUB, leer eens wat fysica, of is de wrijvingskracht ook uitgevonden door de illuminati:rofl: zeer raar dat wij iets dat uitgevonden is dagelijks merken (vb bij het fietsen, enige dat je doet is Fw overwinnen)

Dieleman_F

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Tuurlijk mijn buurman maakt voor mijn een auto, en ik ga in de plaats eens zen stal uitkuizen ofzo?
Of wie zal je pc maken voor ruilhandel, zie eens in dat sommige dingen zo'n organisatie vragen dat het niet meer mogelijk is met ruilhandel, maarja daar had je nog niet over nagedacht?
En het westen wint altijd, laat mij niet lachen, sinds wanneer is het westen de grootmacht van de wereld, ik denk nog maar zo'n 500 jaar.

Wel leuk dat ze niet kunnen weerleggen waarom geld nu eenmaal nodig is, gewoon negeren wordt dan hun tactiek.:applause:

killgore

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Wacht laat mij denken:
einstein steun van de overheid ---> neen, hij werkte bij een dom patentenbureau en maakte zijn theorie in vrije tijd.
newton steun van overhoud? ----> ook niet, in zijn tijd bestond er nog niet zoiets als subsidies, tenzij je bij een universiteit werkte deed je alles alleen.

effe aanvulling (geen verbetering!):
enkel de speciale relativiteitstheorie werd in zijn vrije tijd gemaakt.
De algemene heeft hij volgens mij toch wel zo goed als full-time gemaakt hoor (nu ja, naast lezingen ed :p).

En iedereen die wetenschappen studeert en wat verstand heeft ziet ffs wel in dat die geen uitgevonden zever zijn ze.

[.::@petros::.]

Legacy Member
Zedjah zei:
Mensen, hou nou eens op met hen gewoon te beargumenteren.
Ze geloven verdorie dat de wereld wordt geregeerd door reptielen.
Negeren, die handel.

Akkoord, hierbij vraag ik aan al degene die niet bij Terrorist_Hell en deheer "democratie" zijn, deze thread simpelweg boycotten, hij is je tijd niet waard. Met onze vrienden valt geen discussie te voeren, ze geloven niet alleen dat de wereld geregeerd wordt door reptielen, maar ook dat een wetenschap als fysica pure zever is (perpetuum mobile?), alsof dat nog niet genoeg is, nemen ze een boek van een man die beweert de zoon van God te zijn (en ja, dat denkt ie, Google maar wat voor bewijs) serieus!

Als je iets wilt zien, dan zal je het zien. En als je iets niet wilt zien, zal je het niet zien.

.

Bacon

Legacy Member
Ik ben ze beginnen lezen maar m'n firefox bleef crashen op 1 van die pagina's dus ben er mee gestopt, ge gaf ook nog al ne rare indruk in uwe eerste post door "alez wie gelooft er nu in zoiet" als eerste zin te gebruiken en dan zelf met "bewijsmateriaal" te komen ;)

En wie verspreid er disinfo volgens u? Icke?

Zedjah

Legacy Member
simondukekiller zei:
en waar is communisme dan ergens goed toegepast? Met de nadruk op goed dus (geen leiders of mensen boven het volk?)
In kleine communes, nog nooit in grote naties. Maar dat ligt aan de mens.

simondukekiller

Legacy Member
Ik gebruik firefox altijd, en het ligt niet aan de site da uwe crashed. De 1.5 versie afhalen en tis gepiept denkk.

http://iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_DeceptionDollar.htm
Icke mag dan wel met veel feiten afkomen, met zoiets maakt men "believers" flink belachelijk voor de "buitenwereld". Bovenstaande pagina legt dat goed uit.

Ik zeg niet dat zij de waarheid zeggen, zij maken alleen duidelijk dat men moet oppassen, want mensen zijn rap in diskrediet gebracht.
En sorry he maar reptilians is niet bepaald iets geloofwaardigs (voor mij toch).

Dat de wtc torens met explosieven zijn neergehaald daarentegen wel.

En Benjamin Freedman natuurlijk als je iets van zionisme te weten wil komen.
http://iamthewitness.com/DarylBradfordSmith_Freedman.html

denkimi

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Wel leuk dat ze niet kunnen weerleggen waarom geld nu eenmaal nodig is, gewoon negeren wordt dan hun tactiek.:applause:
geld is een andere vorm van ruilhandel, jij krijgt geld van mij in ruil voor iets anders. zo kan je redelijk precies handel drijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan