Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dieleman_F

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Ik heb geen probleem dat je de wetenschap verder blijft geloven, ook al zit de échte wetenschap al VER boven de huidige, en da's wat Icke aantoont in z'n boeken. Dat negatieve energie invloed heeft op 't weer hoef je ook niet te geloven, maar weet toch dit: wetenschap heeft bijlange niet voor alles 'n verklaring. Waarom niet? Je kunt die problemen niet oplossen met de leerstof waarmee je de oorzaak hebt gecreeërd.

Hij heeft 't o.a. over de oorsprong van AIDS(!), oplossing voor olietekort (dat zelfs al in de jaren '40 bestond, maar door officiële instanties werd verworpen), tijdreizen, UFO's, reïncarnatie, alternatieve geneeskunde, historie van de Bijbel, de Islam, ...

Nu moet jij mij toch eens vertellen hoe jullie wetenschap zo ver kan staan, moest je een beetje nadenken zou je beseffen dat de kans dat er in het groepje 'ingewijden' die volgens jullie uit een stuk of 20 man bestaat, VEEL minder kans is om genien te ontdekken dan in 6.5 miljard.
De kans dat je in 20 man grotere genien dan newton, einstein ... vindt is ONBESTAAND.

Bacon

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Nu moet jij mij toch eens vertellen hoe jullie wetenschap zo ver kan staan, moest je een beetje nadenken zou je beseffen dat de kans dat er in het groepje 'ingewijden' die volgens jullie uit een stuk of 20 man bestaat, VEEL minder kans is om genien te ontdekken dan in 6.5 miljard.
De kans dat je in 20 man grotere genien dan newton, einstein ... vindt is ONBESTAAND.

Je hoeft echt geen wetenschapper in te lichten over je geheime clubje om hem voor u te laten werken...
Nog nooit van Bob Lazar gehoord? Die legt heel simpel uit waarom geheimhouding zo goed werkt.
Al die projecten zijn zo gecompartimentaliseerd dat elke wetenschapper die er aan werkt amper weet aan wat hij werkt.
Je krijgt bij wijze van spreken de ruitewisser om een auto te laten werken zodat ze, als ze hun mond al open doen, heel weinig informatie kunnen vrijgeven.

Op't gebied van energie zal het iets anders liggen, er is veel geld en dus veel macht mee gemoeid. Het Amerikaans patentbureau wijst tegenwoordig alles af wat op een perpetuum mobile trekt en houd daarmee de olie-gekte in stand. (Niet vergeten dat Tesla bijna een eeuw geleden de mogelijkheid had de wereld draadloos te voorzien van stroom.)

Je bekijkt het dus verkeerd, het zijn niet zij die voor staan, het zijn wij die achterstaan op wat we eigenlijk zouden kunnen. Een wetenschapper kan veel uitvinden maar daarmee is het nog geen afgewerkt product en daar heb je (meestal via de overheid) veel steun voor nodig. Dus simpelweg door iets niet te steunen beinvloed je de wetenschappelijke wereld, en aangezien alles de dag van vandaag op wetenschap rust heeft zoiets grote gevolgen.

democracy02

Legacy Member
FuLcRuM zei:
@Democracy02

Ja Wogan is pwnd... NEEN! Je merkt een gelatenheid in zijn opmerkingen omdat hij ook weet dat Icke zo fucked up is dat hij er niet tegen in kan gaan...

Trouwens, leuke vent die Icke, laat andere mensen nooit uitspreken... Zo haal je natuurlijk altijd je gelijk, omdat niemand nog de moeite neemt om tegen u in discussie te gaan...
Wogan is zo dom da hij niet kan discussiëren tegen een brein als Icke. Het enige wat hij kan is sensatie brengen en mensen in het belachelijke trekken, zoals dat interview van 10-15 jaar geleden die er ook in voorkomt.

Tijdens dit interview probeerde hij icke te doen zeggen "reptielen" zodat hij weer de spot kon drijven ermee, terwijl wogan geen reet weet over de reptielen theorie.

Icke heeft bewezen in dat interview dat wogan dom is, 99% van de mensen meelopers zijn en hij niet bang is van wat andere mensen van hem denken. Pwnd imo.



Mensen als wogan zijn dan zo'n mannetjes die een heel publiek beinvloeden, en vooroordelen scheppen a.d.h.v. dingen in het belachelijke te trekken. Daarom da zo'n mensen vlug een show kunnen starten, om da ze dom zijn en mensen dom maken.
- komt het agenda van de elite goe uit
- mensen kijken nu eenmaal graag naar mindless shit op TV; maar willen zich tegelijk nog altijd slim voelen/voordoen na al het brainwashen door media te volgen/te leren op school.

om de conspiracy te zien hoef je niet dom of slim zijn, je moe gewoon kunnen je verstand gebruiken op een vrije manier... waar gebrainwashten (99% of the people) meestal wel eens last van kunnen hebben.






En ja, in het verleden heeft icke fouten gemaakt i.v.m. veronderstellingen die hij deed, maar ondertussen heeft ie ook wel meer besef van wat echt is en wat niet echt.

Maar als iemand 1 fout maakt en 99 goede dingen doet, dan zien mensen alleen maar die ene fout. En dat is de case met icke... die denken dat ze het allemaal beter weten terwijl ze juist niks weten.

Ze blijven allemaal hangen in hun bewustzijn op "dit kan niet :eek: :rofl:",
free your mind before it's too late!



Op dit forum heb je ook een pak wogan's en meelopers,
de meeste "anti-samenzweringers" die postten in deze thread zijn wogans.

Anoniem0

Legacy Member
check it out

http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilian_humanoid

effe gegoogled

dit stond erop
wel nog grappig

David Icke claims that people see reptilian humanoids and that reptilian species are the force behind a worldwide conspiracy directed at manipulation and control of humanity. According to Icke, one type of reptilian entity that people see during alleged encounters resembles dinosauroids. Icke theorizes that the reptilians came here from the constellation Draco. Like most conspiracy theories, falsification of Icke's hypotheses is nearly impossible, but Icke continues to sell books and give speaking engagements based on concepts ranging from the New Age to his political opinions.


en dees is het beste!!!

According to an interview with David Icke, [3] Christine Fitzgerald, a confidante of Diana, Princess of Wales, claims that Diana told her that the Royal Family were Reptilian aliens, and that they could shapeshift. David Icke and others have claimed that U.S. President George W. Bush and his family are part of this same bloodline.(Icke, 2004)

dees is toch te zot voor woorden.
charles het reptiel. hahahaha
natuurlijk is da op een manier goe gevonden.
ik zeg da koning albert een travestiet is. en dan nog een alien travestiet.
geen normale mens da ooit een onderzoek doet op een hooggeplaatst persoon
en ivm met diana. (autopsie) sja heel het koningshuis is reptiel dus das rap weggemoffeld he. :s


at democracy en bacon.
niet slecht bedoeld
maar zoekt u echt een ander idool. enen met meer verstand.

democracy02

Legacy Member
allahmcbeal zei:
at democracy en bacon.
niet slecht bedoeld
maar zoekt u echt een ander idool. enen met meer verstand.
:rofl: nice one



die site die je geeft heeft btw nix te maken met icke z'n theorie. dat is een collectie van alle mogelijk theorien omtrend "reptilians".
rond 't onderwerp reptielen/buitenaardse wezens etc. bestaat enorm veel zever!

denk dat niemand hier op dit forum gelooft in die theorie, aangezien hij een beetje crazy klinkt en moeilijk is te bewijzen (je moet er zelf één zien voor je daar in gelooft.)


maar losstaande van de reptielen theorie, komt er ENORM veel zinnige praat uit icke zijn mond. & ook al geloof ik ze zelf nie, de reptielen theorie zit heel goe in elkaar en is 1 mogelijkheid... ik ben niet bang om met het gedacht te spelen dat zoiets mogelijk is.



in mijn opinie, wie of wat de illuminati zijn is niet belangrijk. als je snapt dat er zo'n soort organisatie is, en hoe ze te werk gaan mensen te brainwashen op massale schaal is het al genoeg. en kan je je realiteit beginnen naar je hand zetten, i.p.v. naar de hand laten zetten door de maatschappij/het systeem en zij die het volledig willen controleren.

ofcourse, kan je ook blijven slapen en al dit soort zaken weglachen... 't is jullie eigen probleem. Do you want to be free or not?



- - - - - -

mss een goeie oefening voor de geest voor sommigen...
Als je een idee krijgt dat iets niet mogelijk is, zoals een supergrote samenzwering illuminati style.. of paranormale dingen.

Op welke leeftijd ben je dit beginnen denken dat zoiets niet kan, en waarom ben je zoiets beginnen denken?

Right, vroeg of laat vormde je dit idee omdat ouders/school/media zeggen dat je dit niet mag denken...

Heb je enig idee hoeveel kinderen paranormale dingen meemaken, maar deze door ouders en omgeving worden afgeschreven als "teveel fantasie" ? Na een tijdje worden de poorten in de geest van dit kind gesloten, en wordt het "normaal".

Op deze manier worden mensen alle dagen massaal gebrainwasht. Wat kan wel wat kan niet. Gedachten en realiteit wordt gecreëerd onder invloed van externe factor, die onder invloed stond van externe factor, die onder invloed stond van externe factor... die een beetje verder onder invloed stond vand e illuminati.

Uw gedachten zijn het product van de maatschappij en de maatschappij is gecreëerd onder het toeziend oog van ene bende fucked up devil-worshippers...


Pyramid

Bontus

Legacy Member
Wat Icke dus doet is:
ik ben geniaal, ik kan zien wat er aan de gang is in deze wereld, wat 99% van de mensen niet ziet. In officiële interviews laat ik dit zover uitschijnen tot het belachelijke toe. (vb: En gij gelooft werkelijk dat Bush Amerika bestuurd! beste grap ooit. (cfr Jehova's: En gij gelooft echt dat deze wereld uit evolutie is voortgekomen, haha maar gij moet dom zijn...))
Zonder een degelijke theorie te geven, krijgt hij aandacht van verschillende mensen die geprikkeld zijn. (democracy, bacon, terrorist hell, ... maw een zeker percentage) Die kopen zijn boeken, en zo is Icke binnen!
Slimme kerel die Icke.

democracy02

Legacy Member
reteiP zei:
Wat Icke dus doet is:
ik ben geniaal, ik kan zien wat er aan de gang is in deze wereld, wat 99% van de mensen niet ziet. In officiële interviews laat ik dit zover uitschijnen tot het belachelijke toe. (vb: En gij gelooft werkelijk dat Bush Amerika bestuurd! beste grap ooit. (cfr Jehova's: En gij gelooft echt dat deze wereld uit evolutie is voortgekomen, haha maar gij moet dom zijn...))
Zonder een degelijke theorie te geven, krijgt hij aandacht van verschillende mensen die geprikkeld zijn. (democracy, bacon, terrorist hell, ... maw een zeker percentage) Die kopen zijn boeken, en zo is Icke binnen!
Slimme kerel die Icke.
daarom dat al zijn boeken gratis op internet staan he.

david icke moet by the way ook eten, en de wereld rondreizen om mensen proberen wakker te maken kost ook geld.

dat ene boek dat ik gratis heb gelezen van david icke, daar zou ik zelfs nog geld voor durven geven. iets waar je echt kunt uit leren, i.t.t. media/school/entertainment/ al de shit waar mensen dagelijks geld aan uit geven.

Bontus

Legacy Member
Wat ik op school heb geleerd is idd allemaal vals :ironic:
het past nochtans perfect in deze maatschappij, maar die is ook vals zeker?

Elvis P

Legacy Member
democracy02 zei:
ik ben niet bang om met het gedacht te spelen dat zoiets mogelijk is.

Op welke leeftijd ben je dit beginnen denken dat zoiets niet kan, en waarom ben je zoiets beginnen denken?
Niemand hier is daar bang voor, wat iedereen hier doet is even spelen met die gedachte, maar dan gewoon beseffen dat het toch wel zeer onwaarschijnlijk is.. Zowel de reptielen als illuminati. Wat jullie doen is niet meer gewoon "spelen met de gedachte", dat is echt zeer sterk geloven dat het zo is (de reptielen buiten beschouwing gelaten).

democracy02 zei:
Op welke leeftijd ben je dit beginnen denken dat zoiets niet kan, en waarom ben je zoiets beginnen denken?
Right, vroeg of laat vormde je dit idee omdat ouders/school/media zeggen dat je dit niet mag denken...
Ok kga eerlijk zijn.. Nee. Nooit meegemaakt. Niemand heeft me ooit proberen te brainwashen en beweerd dat samenzweringen zoals de illuminatie niet bestaan, sorry.

democracy02 zei:
en de wereld rondreizen om mensen proberen wakker te maken kost ook geld.
Hij is als het ware de messias die ons allen komt verlossen van de vreselijke onechte maatschappij gecontrolleerd door de illuminatie!

democracy02 zei:
en kan je je realiteit beginnen naar je hand zetten, i.p.v. naar de hand laten zetten door de maatschappij/het systeem en zij die het volledig willen controleren.
Leg uit.. Hoe gaat dat in zn werk, en wat heb je eraan/bereik je ermee? Hoe maakt dit jouw leven anders en ben je meer vrij dan non-believers?

Bacon

Legacy Member
reteiP zei:
Wat Icke dus doet is:
ik ben geniaal, ik kan zien wat er aan de gang is in deze wereld, wat 99% van de mensen niet ziet. In officiële interviews laat ik dit zover uitschijnen tot het belachelijke toe. (vb: En gij gelooft werkelijk dat Bush Amerika bestuurd! beste grap ooit. (cfr Jehova's: En gij gelooft echt dat deze wereld uit evolutie is voortgekomen, haha maar gij moet dom zijn...))
Zonder een degelijke theorie te geven, krijgt hij aandacht van verschillende mensen die geprikkeld zijn. (democracy, bacon, terrorist hell, ... maw een zeker percentage) Die kopen zijn boeken, en zo is Icke binnen!
Slimme kerel die Icke.

Tiens en ik heb nochthans uitdrukkelijk gezgd nog nooit Icke gelezen of gezien te hebben. Je bent er nog altijd van overtuigd dat dit 1 persoon z'n wilde verbeelding is vermoed ik.

[.::@petros::.]

Legacy Member
Ik vraag me af... waarom mijn tijd verspillen aan mensen die o.a. denken dat de wereld gecontroleerd wordt door reptielen en dat perpetuum mobiles bestaan? En niet te vergeten voorstanders zijn van... ruilhandel!

Nog één ding, waarom kunnen de oh zo machtige Illuminati, reptielen en consoorten die alles controleren, mensen als Icke niet tegenhouden, want de alwetende Icke en aanverwanten geven al hun geheimen prijs!

Bontus

Legacy Member
Dat Icke plots zou verdwijnen zou maar olie op het vuur gooien, en moesten ze hem proberen omkopen of chanteren zou hij wrs volledig beginnen doordraaien. Dus laten ze hem doen, het merendeel van de mensen vindt hem toch zot....
Dat, of de illuminatie bestaat niet.

democracy02

Legacy Member
[.::@petros::.] zei:
mensen als Icke niet tegenhouden, want de alwetende Icke en aanverwanten geven al hun geheimen prijs!
icke is niet populair genoeg & geeft geen gevaarlijke geheimen prijs, hij weet zelf niet wie aan de top staat en komt enorm ongeloofwaardig over door zijn reputatie i.v.m. reptielen. icke trekt wss even veel mensen aan als hij er afschrikt, i.v.m. de samenzwering.

enkele mensen die welt e dicht kwamen of te lastig werden voor het agenda van de Illuminati zijn die vermoord werden.
-Joe Vialls (conspiracy researcher)
-JFK (president waarover ze controle verloren)
-john lennon (werd politiek te actief)
-bob marley (zong over de zelfde samenzwering)
-misschien ook jim morrison van the doors (jim morrison = zoon van hoge piet in amerika, zingt ook over dezelfde shit... zijn bijnaam was "lizzard king")

Legatus

Legacy Member
Icke spreekt over marsmannetjes die moesten vluchten van mars door een planeet botsing, die hebbe zich dan gevestigd in de streke van turkije en such.
en dan zijn er ook de "reptilians" een soort alien ras dat zich ook op de aarde heeft gevestigd.
Die 2 rassen hebben zich dan vermengd, enzo onstond er een "bloodline" die zich verspreide over europa en delen van azie , die bloodline heerst dus over deze wereld.

Nu , als normale mens zou ge een beetje heel veel kritisch moete zijn over zo'n verhaal.
Theorie of? bewijzen ? whatever ?

Wie zoiets klakkeloos gelooft heeft toch paar problemen.
In zijn video "FREEDOM ROAD" speelt hij met de natuurwetten(die we zelf ondervinden) , verdraait hij gebeurtenissen zodat het in zijn "theorie" past , alles past in het plaatje zoals hij het voorschrijft .
Hij spreekt over dit en dat zonder enige vorm van bewijs .

dus voor hem valt de film "THE MATRIX" onder non-fictie.

Hij heeft wel gelijk in 1 ding en dat is dat we slaaf zijn.

[.::@petros::.]

Legacy Member
reteiP zei:
Dat Icke plots zou verdwijnen zou maar olie op het vuur gooien, en moesten ze hem proberen omkopen of chanteren zou hij wrs volledig beginnen doordraaien. Dus laten ze hem doen, het merendeel van de mensen vindt hem toch zot....
Dat, of de illuminatie bestaat niet.

Illuminati zouden het moeten kunnen voorkomen dat het ooit gepubliceerd wordt!

democracy02 zei:
omdat mensen te dom zijn om te beseffen. en icke geeft geen zware geheimen prijs, hij weet zelf niet wie aan de top staat etc.

mensen die welt e dicht kwamen of niet luisterden naar de Illuminati zijn in het verleden al vermoord.
cfr. Joe Vialls (conspiracy researcher), JFK (president waarover ze controle verloren)

:eek:

democracy02 zei:
icke is niet populair genoeg & geeft geen gevaarlijke geheimen prijs, hij weet zelf niet wie aan de top staat en komt enorm geloofwaardig over door zijn reputatie i.v.m. reptielen. icke trekt wss even veel mensen aan als hij er afschrikt, i.v.m. de samenzwering.

enkele mensen die welt e dicht kwamen of te lastig werden voor het agenda van de Illuminati zijn in die vermoord werden.
-Joe Vialls (conspiracy researcher)
-JFK (president waarover ze controle verloren)
-john lennon (werd politiek te actief)
-bob marley (zong over de zelfde samenzwering)
-misschien ook jim morrison van the doors (jim morrison = zoon van hoge piet in amerika, zingt ook over dezelfde shit... zijn bijnaam was "lizzard king")

Ah een edit, niet dat hij op meer slaagt hoor. :)
Icke > Bob Marley qua gevaarlijke geheimen prijsgeven imho. :sop:

democracy02

Legacy Member
Legatus zei:
Nu , als normale mens zou ge een beetje heel veel kritisch moete zijn over zo'n verhaal.
Theorie of? bewijzen ? whatever ?
niemand hier gelooft wss in de reptielen theorie (ik weet dat het mogelijk is, maar of het reptielen zijn of demonen.. doet er mij niet toe)
....icke heeft in meer gelijk dan dat we slaven zijn.

hij is o.a. goed in het uitleggen van wat +- "echte" realiteit is, en hoe de illuminati onze realiteit verneukt in hun voordeel omdat mensen totaal geen besef hebben dat een groot deel van de realiteit in je eigen hoofd afspeelt; en je die ofwel zelf kunt creëeren of kunt laten manipuleren.

aanrader is het boek "infinite love is the only truth"; daarin omschrijft hij dit fenomeen ivm realiteit(ver)vorming wss het best. Alsook 1000 andere dingen i.v.m. de samenzwering.

[.::@petros::.] zei:
Ah een edit, niet dat hij op meer slaagt hoor. :)
Icke > Bob Marley qua gevaarlijke geheimen prijsgeven imho. :sop:
Bob marley = populair = gevaarlijk.
Icke = schrikt mensen af met paranormale shit, komt over als een crazy man

Bob marley wist ongetwijfeld ook wel meer over paranormale, maar die nam het wat slimmer aan boord door daar over te zwijgen. Jim morrison zong in codetaal.

Jim bob en john hadden alle 3 gemeen da ze enorm populair & slim waren, en mensen opzetten tegen de illuminati's vorm van de maatschappij en inspireerden tot een vredevolle lifestyle... als er 1 ding is dat de illuminati haat is het vrede.

simondukekiller

Legacy Member
Tis erg hoe je in die dingen kunt geloven...

Dit forum is alleen nog te vinden op google video, en ze slaan de nagel op de kop.
http://66.249.93.104/search?q=cache...ss&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=17&client=firefox-a

En nog eens:
http://www.iamthewitness.com
http://www.erichufschmid.net

Deze sites moeten echt overwogen worden, wil je iets over Geopolitiek te weten komen.
De rest is voor mij een disinfo verspreider tot het tegendeel bewezen is (een goed voorbeeld over 911 is de bluescreen theorie).

Laat u niet misleiden, mensen!
Realiteit is vervormd, maar laat u niks op de mouw spelden. We moeten gewoon concrete vragen durven stellen in plaats van bang in een hoekje te zitten wachten (tot de bom valt?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan