ik ben eerlijk gezegd nen tamme kloot. dus ik zal wel sterven van de honger. dat uwen fameuze icke zo een visionair is daar blijf ik elke dag van achterover vallen.
enkele quote's
'there is no such thing as a free breakfast'
'zon en regen zijn gratis'.
wete als ik morgen u gras kom afdoen.
ga jij het mijne afdoen?
waarom doe ik het dan zelf niet af?
ga je me een porsche kopen als ik je gras afgereden heb.
ha nee.. je kan niets kopen.. je gaat de porschegaragist zijn gras gaan afdoen.
geld is een maatstaaf. (past op ik loop er ook niet graag achter) maar u ideologieken van icke da vind ik er net iets over.
'ik denk aan een wereld waar er geen geld is..... men betaalt met grassprietjes... er is geen honger niemand heeft kou... want gras zal er altijd zijn...'
(theorie van allahmcbeal)
ma eerlijk nu.
we hebben ook onze plagen gehad. hongersnood. erbarmelijke omstandigheden. but hey.. we pulled trough.
het leven da gij wilt is leven zoals in afrika. want daar zijn ze gelukkig. want niemand die hun 'controleert'
geen eten ziektes oorlogen.
thats the f*ckin point.
ge kunt niet iedereen controleren.
tzal altij wel iets zijn.
sluiit u pc maar af. en eet niets meer.
gaat in een bos gaan wonen. en wees gelukkig.
ge ziet hier de ironie toch ook van in.
das gelijk extreem moslims da tegen het westen zijn maar ier wel alle 'geneugten' komen genieten.