Archief - Wie controleert de wereld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terrorist_Hell

Legacy Member
FuLcRuM zei:
democracy02, als jij het wil geloven, geloof het dan, maar verkondig hier uw ding niet meer man...

Op basis van wat ga je hem of eender wie die 'n andere visie van de werkelijkheid wil aantonen 't zwijgen opleggen? Van freedom of speech is dan geen sprake als je dat zou doen. Ben je bang voor iets?

Terrorist_Hell

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ben jij momenteel gelukkig?
de wereld die jij voorstelt is onbestaande. niet meer gaan werken. geen eten op tafel. geen ziektezorg.

Die wereld is best wel voorstelbaar, als je er maar in gelooft.

Je spreekt over eten op tafel, ziektezorg, etc. Vertel dat maar 'ns aan de tienduizenden mensen die iedere sterven door tekort aan voeding, of als gevolg daarvan aan 'n ziekte. Het Westen wint ALTIJD, en op die manier kun jij op je gemak naar de winkel gaan en aankopen doen, naar huis met verwarming etc.

't Concept van Icke (ja 'kweet weeral Icke :eek: ) is gebaseerd op ruilhandel. Je krijgt iets, en je doet wat in ruil terug (klusjes ofzo). Er komt geen geld aan te pas, zoals dat nu 't geval is (geld is niet meer dan cijfertjes op 'n scherm). Niemand lijdt honger, kou, of eender welk ondenkbaar fenomeen dat in de grondwet staat geschreven, maar helaas met grove schreden voor overreden vandaag de dag. Geen pollutie meer, we gebruiken energie van de aarde. Doe 'ns opzoekwerk naar mensen die al oplossingen hebben geboden, maar die in de kiem werden gesmoord door officiële instanties. En dat was zelfs al in de jaren '40!!! We zijn 70 jaar verder en we zijn nog geen stap geëvolueerd (althans dat denkt de modale mens toch).

Als jij daar niet bij stilstaat, mij best. Maar wijs 'n ander dan niet met de vinger.

[.::@petros::.]

Legacy Member
democracy02 zei:
interessante filosofie i.v.m. maatschappij in dit boekske
http://www.chaos-works.com/ch01.html

32 korte hoofdstukjes :)

alé, je hebt precies goed opgelet achter de schoolbanken en tijdens uw reality-rapers (films)

ik vergeef uw hardnekkig ontkennen van de realiteit. angst zit diep in de psyche van de mens, en tegenwoordig word deze zwakke schakel door de illuminati meer uitgebuit dan ooit

... :sop:

En trouwens, grappig dat jullie maar 2 bronnen hebben:
-Icke
-Internet: internetfilmpjes en een paar amateuristisch opgestelde sites.

Dieleman_F

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Die wereld is best wel voorstelbaar, als je er maar in gelooft.

Je spreekt over eten op tafel, ziektezorg, etc. Vertel dat maar 'ns aan de tienduizenden mensen die iedere sterven door tekort aan voeding, of als gevolg daarvan aan 'n ziekte. Het Westen wint ALTIJD, en op die manier kun jij op je gemak naar de winkel gaan en aankopen doen, naar huis met verwarming etc.

't Concept van Icke (ja 'kweet weeral Icke :eek: ) is gebaseerd op ruilhandel. Je krijgt iets, en je doet wat in ruil terug (klusjes ofzo). Er komt geen geld aan te pas, zoals dat nu 't geval is (geld is niet meer dan cijfertjes op 'n scherm). Niemand lijdt honger, kou, of eender welk ondenkbaar fenomeen dat in de grondwet staat geschreven, maar helaas met grove schreden voor overreden vandaag de dag. Geen pollutie meer, we gebruiken energie van de aarde. Doe 'ns opzoekwerk naar mensen die al oplossingen hebben geboden, maar die in de kiem werden gesmoord door officiële instanties. En dat was zelfs al in de jaren '40!!! We zijn 70 jaar verder en we zijn nog geen stap geëvolueerd (althans dat denkt de modale mens toch).

Als jij daar niet bij stilstaat, mij best. Maar wijs 'n ander dan niet met de vinger.

Tuurlijk mijn buurman maakt voor mijn een auto, en ik ga in de plaats eens zen stal uitkuizen ofzo?
Of wie zal je pc maken voor ruilhandel, zie eens in dat sommige dingen zo'n organisatie vragen dat het niet meer mogelijk is met ruilhandel, maarja daar had je nog niet over nagedacht?
En het westen wint altijd, laat mij niet lachen, sinds wanneer is het westen de grootmacht van de wereld, ik denk nog maar zo'n 500 jaar.

Anoniem0

Legacy Member
democracy02 zei:


amaai nee....
uwen avatar.....
ook een oog erin... ge zijt van de (verschrikte smiley)
ILLUMINATIE.

even een woordje om toe te licthen.
het oog.... het orgaan om te zien.... 1 van de zintuigen.... iedereen heeft er twee. we kijken ermee.
dat media groepen gelijk cbs en aol time warner company een oog gebruiken is in mijn "ogen"(sorry voor woordspeling) niet meer dan normaal.
kga niet zeggen dat de media de mensen bespeelt. want dat doen ze wel.
maar voor conspiracy theoristen is dit natuurlijk het bewijs dat de illuminatie overal is.

[.::@petros::.]

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
Die wereld is best wel voorstelbaar, als je er maar in gelooft.

Je spreekt over eten op tafel, ziektezorg, etc. Vertel dat maar 'ns aan de tienduizenden mensen die iedere sterven door tekort aan voeding, of als gevolg daarvan aan 'n ziekte. Het Westen wint ALTIJD, en op die manier kun jij op je gemak naar de winkel gaan en aankopen doen, naar huis met verwarming etc.

't Concept van Icke (ja 'kweet weeral Icke :eek: ) is gebaseerd op ruilhandel. Je krijgt iets, en je doet wat in ruil terug (klusjes ofzo). Er komt geen geld aan te pas, zoals dat nu 't geval is (geld is niet meer dan cijfertjes op 'n scherm). Niemand lijdt honger, kou, of eender welk ondenkbaar fenomeen dat in de grondwet staat geschreven, maar helaas met grove schreden voor overreden vandaag de dag. Geen pollutie meer, we gebruiken energie van de aarde. Doe 'ns opzoekwerk naar mensen die al oplossingen hebben geboden, maar die in de kiem werden gesmoord door officiële instanties. En dat was zelfs al in de jaren '40!!! We zijn 70 jaar verder en we zijn nog geen stap geëvolueerd (althans dat denkt de modale mens toch).

Als jij daar niet bij stilstaat, mij best. Maar wijs 'n ander dan niet met de vinger.

Ruilhandel. :lol:
Jongen toch, men is met reden van ruilhandel naar geld geëvolueerd. :sop:

democracy02 zei:

Bij deze verklaar ik ":sop:" lid van de Illuminati.

Anoniem0

Legacy Member
allahmcbeal zei:
ik ben eerlijk gezegd nen tamme kloot. dus ik zal wel sterven van de honger. dat uwen fameuze icke zo een visionair is daar blijf ik elke dag van achterover vallen.
enkele quote's
'there is no such thing as a free breakfast'
'zon en regen zijn gratis'.
wete als ik morgen u gras kom afdoen.
ga jij het mijne afdoen?
waarom doe ik het dan zelf niet af?
ga je me een porsche kopen als ik je gras afgereden heb.
ha nee.. je kan niets kopen.. je gaat de porschegaragist zijn gras gaan afdoen.
geld is een maatstaaf. (past op ik loop er ook niet graag achter) maar u ideologieken van icke da vind ik er net iets over.

'ik denk aan een wereld waar er geen geld is..... men betaalt met grassprietjes... er is geen honger niemand heeft kou... want gras zal er altijd zijn...'
(theorie van allahmcbeal):p


ma eerlijk nu.

we hebben ook onze plagen gehad. hongersnood. erbarmelijke omstandigheden. but hey.. we pulled trough.
het leven da gij wilt is leven zoals in afrika. want daar zijn ze gelukkig. want niemand die hun 'controleert'
geen eten ziektes oorlogen.
thats the f*ckin point.
ge kunt niet iedereen controleren.
tzal altij wel iets zijn.
sluiit u pc maar af. en eet niets meer.
gaat in een bos gaan wonen. en wees gelukkig.
ge ziet hier de ironie toch ook van in.
das gelijk extreem moslims da tegen het westen zijn maar ier wel alle 'geneugten' komen genieten.:)
tzijn toeren

killgore

Legacy Member
Zedjah zei:
Wacht wacht, ik herhaal mezelf even.








Reptielen?
straatstenen gij noob!

enneuh: democracy02: in echt elke tekst zie ik de letter E, en der is zo nen muzikant da zichzelf altijd E noemt (khebbet hier over Mark Oliver Everett vo de geïnteresseerden). Die moet wel de oppermeester van de illuminati e.d. (en dus de wereld) zijn!

niet :unsure:?

Zedjah

Legacy Member
Mensen, hou nou eens op met hen gewoon te beargumenteren.
Ze geloven verdorie dat de wereld wordt geregeerd door reptielen.
Negeren, die handel.

[.::@petros::.]

Legacy Member
Zedjah zei:
Mensen, hou nou eens op met hen gewoon te beargumenteren.
Ze geloven verdorie dat de wereld wordt geregeerd door reptielen.
Negeren, die handel.

Idd; en deze thread sluiten en onze Illuminatianen bannen wegens spam. :p

FuLcRuM

Legacy Member
Zijn opvatting omtrend natuurrampen?
Ik bedoel; het is onze fout dat er vulkaanuitbarstingen zijn, tsunami's, ...

@Democracy02

Ja Wogan is pwnd... NEEN! Je merkt een gelatenheid in zijn opmerkingen omdat hij ook weet dat Icke zo fucked up is dat hij er niet tegen in kan gaan...

Trouwens, leuke vent die Icke, laat andere mensen nooit uitspreken... Zo haal je natuurlijk altijd je gelijk, omdat niemand nog de moeite neemt om tegen u in discussie te gaan...

"It challenges the intellect of a ten year old" Nu dat is exact wat ik denk hierover; maar dan niet over "de wereld", maar over Icke en zijn volgers...

Ohja, enkele posts terug begon je over vrije meningsuiting etc... Ok; maar het is mijn mening dat het allemaal zever is :niceone:
En ben ik bang voor iets? Jongen toch, ja! Dat er nog meer beïnvloedbare geesten (of moet ik zwakke zeggen) die bs gaan geloven en dat we naar een wereld gaan vol achtervolgingswaanzin etc...

Terrorist_Hell

Legacy Member
FuLcRuM zei:
Trouwens, leuke vent die Icke, laat andere mensen nooit uitspreken... Zo haal je natuurlijk altijd je gelijk, omdat niemand nog de moeite neemt om tegen u in discussie te gaan...

Je veralgemeent snel, vind 'k. Je ziet één keer Icke, die zich uiteindelijk wil verdedigen en z'n visie wil meedelen aan de presentator, en jij interpreteert dat als negatief. Als je trouwens goed had opgelet, was David bijna aan z'n pointe, maar die presentator onderbrak hem snel omdat hij niet kon volgen.

Ik heb 'm heel wat meerdere keren op tv gezien en hij wordt zowat continu als ridicuul aanzien. Zo mocht hij 'The Biggest Secret' niet voorstellen in de boekhandel wegens 'niet tolereerbaar/toegankelijk', plus nog andere boeken trouwens, en werden verschillende radiointerviews afgelast wegens 'niet tolereerbaar/toegankelijk'. Dus ik vrees dat je je mening zal moeten herzien, want het is de media/overheid die hem niet laat uitspreken. Slechts in z'n boeken of lezingen komt hij tot 'n goeie opbouw.

Dat je Icke als fucked up ziet, is je eigen 'fout'. Je leest weinig tot niks van z'n boeken, hoe kun je dan goed weten hoe hij aan z'n conclusies komt?

Ik heb geen probleem dat je de wetenschap verder blijft geloven, ook al zit de échte wetenschap al VER boven de huidige, en da's wat Icke aantoont in z'n boeken. Dat negatieve energie invloed heeft op 't weer hoef je ook niet te geloven, maar weet toch dit: wetenschap heeft bijlange niet voor alles 'n verklaring. Waarom niet? Je kunt die problemen niet oplossen met de leerstof waarmee je de oorzaak hebt gecreeërd.

Hij heeft 't o.a. over de oorsprong van AIDS(!), oplossing voor olietekort (dat zelfs al in de jaren '40 bestond, maar door officiële instanties werd verworpen), tijdreizen, UFO's, reïncarnatie, alternatieve geneeskunde, historie van de Bijbel, de Islam, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan