Moeilijk om te zeggen. Elk seizoen heeft wel zijn goeie en slechte kanten.
De lente is aangenaam omdat we dan eindelijk na maanden slecht weer nog eens de warmte van de zon kunnen voelen, de natuur weer in gang schiet, mensen zelf vrolijker worden omdat de zon meer schijnt, de temperatuur verwarmt langzaam, de dagen worden weer langer, ... .
De zomer is plezant omdat het dan warm is, de dagen lang zijn, het buiten aangenaam vertoeven is waarbij we onszelf kunnen verwennen met een drankje enz. (ik hou gewoon van de examenperiode in de zomer, dan kan ik buiten in het zonnetje leren met een drankje en iets om op te knabbelen ^_^), vrolijke gezichten, vakantie, ... Alleen de dagen dat het té warm wordt en de talrijke pollen voor de mensen met hooikoorts zijn lastig. Ikzelf moet meer niezen naargelang er meer zonlicht is, maar dat stoort mij niet zwaar doordat dat tegelijkertijd wel een bevrijdend gevoel is

De herfst kan leuk zijn doordat er dan nog een beetje warmte blijft hangen van de zomer, de talrijke kleuren van de bladverliezende bomen etc., de 'warme' regens, ... .
De winter kan leuk zijn wanneer het gesneeuwd heeft, of wanneer het DEFTIG regent (regen vind ik aangenaam ^_^), en de ochtend-/avondmist is mooi om naar te kijken, maar dat gebeurt niet veel in België, dus ge kunt gerust zeggen dat de winter mn minst favoriete seizoen is. Vaak is het grijs en bewolkt, of de hele dag mistig en stinkt het naar de uitlaatgassen daardoor ... . Ik zou wel eens een winter willen meemaken in de noordelijke landen, ik denk dat dat mij meer zou aanstaan dan hier.
Anyway, als ik een favoriet seizoen zou moeten uitkiezen, dan neem ik maar de lente, want dan valt mijn verjaardag, en verder is het ook het seizoen waarin ge het meest aan natuurfotografie kunt doen waarbij de foto's interessant zijn.
GaMe® zei:
666-Damarus-666 zei:
Is de zon dan in de winter ook niet blauw?
Eerlijk gezegd wil ik wel eens weten waar jullie die blauwe zon gezien hebben. Moet nogal veel waard zijn om dat als eerste op foto vast te leggen. En dan maken dat we wegzijn, want dan is die zon hoogstwaarschijnlijk aan het uitdoven ...
