Archief - Welk seizoen is het leukste...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk seizoen verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    293
  • Opiniepeiling gesloten.

Ali_

Legacy Member
EverlastingHate zei:
winter

minder zonlicht op mijn scherm :p

bwa echt winterweer is lekker koud ma toch felle zon :love:

ma zomer is mijn nr. 1 => dan winter
lente en herfst zijn zo mijn ding niet, stomme overgangsperiodes :p

Dirty_Col

Legacy Member
Lente, perfecte temperatuur, alles komt tot bloei, meisjes beginnen dan ook al zomeroutfitjes te dragen (:applause: ), uitzicht op zomer,... :)

Doggiedog

Legacy Member
Moeilijk om te zeggen. Elk seizoen heeft wel zijn goeie en slechte kanten.

De lente is aangenaam omdat we dan eindelijk na maanden slecht weer nog eens de warmte van de zon kunnen voelen, de natuur weer in gang schiet, mensen zelf vrolijker worden omdat de zon meer schijnt, de temperatuur verwarmt langzaam, de dagen worden weer langer, ... .
De zomer is plezant omdat het dan warm is, de dagen lang zijn, het buiten aangenaam vertoeven is waarbij we onszelf kunnen verwennen met een drankje enz. (ik hou gewoon van de examenperiode in de zomer, dan kan ik buiten in het zonnetje leren met een drankje en iets om op te knabbelen ^_^), vrolijke gezichten, vakantie, ... Alleen de dagen dat het té warm wordt en de talrijke pollen voor de mensen met hooikoorts zijn lastig. Ikzelf moet meer niezen naargelang er meer zonlicht is, maar dat stoort mij niet zwaar doordat dat tegelijkertijd wel een bevrijdend gevoel is :p
De herfst kan leuk zijn doordat er dan nog een beetje warmte blijft hangen van de zomer, de talrijke kleuren van de bladverliezende bomen etc., de 'warme' regens, ... .
De winter kan leuk zijn wanneer het gesneeuwd heeft, of wanneer het DEFTIG regent (regen vind ik aangenaam ^_^), en de ochtend-/avondmist is mooi om naar te kijken, maar dat gebeurt niet veel in België, dus ge kunt gerust zeggen dat de winter mn minst favoriete seizoen is. Vaak is het grijs en bewolkt, of de hele dag mistig en stinkt het naar de uitlaatgassen daardoor ... . Ik zou wel eens een winter willen meemaken in de noordelijke landen, ik denk dat dat mij meer zou aanstaan dan hier.

Anyway, als ik een favoriet seizoen zou moeten uitkiezen, dan neem ik maar de lente, want dan valt mijn verjaardag, en verder is het ook het seizoen waarin ge het meest aan natuurfotografie kunt doen waarbij de foto's interessant zijn.

GaMe® zei:
666-Damarus-666 zei:
Is de zon dan in de winter ook niet blauw? :oink:
Eerlijk gezegd wil ik wel eens weten waar jullie die blauwe zon gezien hebben. Moet nogal veel waard zijn om dat als eerste op foto vast te leggen. En dan maken dat we wegzijn, want dan is die zon hoogstwaarschijnlijk aan het uitdoven ... ;)

Krayola

Legacy Member
Lente en herfst.
Lente vooral omdat alles (zoals al gezegd) dan weer opbloeit etc.
Herfst omdat het dan nog niet te koud is, en de vele kleuren.

Winter vind ik bij momenten ook wel leuk, alhoewel da verdomd lastig is om met de auto te rijden dan alst gesneeuwd heeft. En vooral voor de vele verkoudheden die ik elk jaar oploop.
En ja zomer. Daar kan ik ook wel van genieten. Alhoewel die hitte meestal enorm ambetant is. Maar ja, voordeel zijn dan de bikini's en de bbq's :p.

xDama

Legacy Member
@ Blad3z: dragen...kijken... i love it all ahja.

En tmoest blauwe lucht zijn ^^ even verstrooid.

el rico

Legacy Member
Zomer.

Vakantie, zon, weinig klere aan doen, in bloot bovenlijf rondlopen en natuurlijk naar de lekkere bene kijke :D

Spijtig dat als je in de zetel zit al direct zit kapot te zweten :naughty:

nigel555

Legacy Member
Zomer,
veel schoon volk dan :p
ene gwn zomer is altijd zo een relaxte tijd :)

Darks

Legacy Member
In Zweden ofzo lijkt het me ideaal. Zomers niet warmer dan 30°C ofzo, en in de winter lekker veel sneeuw :)

Babs

Legacy Member
Zomer ook.
Maar mss dit jaar niet meer als ik mijn eerste keer herexamens heb :sop:

Matt.

Legacy Member
Geef mij toch maar lente, vooral mei/juni. Schoonheid van de zomer maar dan wel de perfecte temperatuur. Geen +25°C voor mij. Wel examens, maja.

Conqie

Legacy Member
allemaal oude wijven hier percies :p
"niet té warm é, 25 max" komaan é zeg ^^

sink

Legacy Member
Hoe warmer hoe beter, ik klaag daar nie over.. maar dan ga ik mij wel een airco aanschaffen voor in mijne kamer zodat ik dan wél wat kan slapen als't zo heet is

LeSec

Legacy Member
matthi_182 zei:
Wacht maar tot het weer zomer is en iedereen weer komt zagen dat het te warm is.
https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/warmte.430965

2nd

Hoge temperaturen zijn in België minder draagbaar dan in andere landen wegens het klimaatstype etc..

22 graden is voor mij persoonlijk ideaal qua temperatuur.
Perfect om in rond de lopen en om bepaalde fysieke activiteiten te doen. Van dat zweterig gedoe moet ik niet veel weten >_<. En aan alle gasten die constant het argument

"OEEH meisjes in korte rokjes en bikini, geil geil, kwijl kwijl, omfg sebiet krijg ik hier een zaadlozing in mijn bezweet shortje!"

aanhalen: grow up en wees zo kortzichtig niet (hoe passend was dat woord trouwens niet?)

Enfin ja, winter über alles!

Emu

Legacy Member
Ja maar het hoeft niet per se een hittegolf te zijn in de zomer he :)

Hittegolven zijn idd minder leuk als je wil slapen bv, anders is het wel te doen, vooral savonds lekker buiten zitten dan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan