Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deyoeri zei:Hehe, wel grappig eigenlijk, wij doen dit al met een "vaste" bende een tweetal jaar en als je dan eens mensen uitnodigt dan denken ze van, 'wat is daar nu leuk aan?'. Tot ze eens meegeweest zijn ^^
).ChfZ | Hanky zei:Zomer & Lente..
Meisjes in rok en top![]()
Virz zei:Zomer! Girls in mini-skirts
+ heerlijk die warmteChillin' at the pool!
Dieleman_F zei:Nog grappiger is met een sigaar er bij (neen, ik rook niet, maar op zo'n tafereel is een sigaar wel eens leuk).
Dark^Wolverine zei:Je moet er dan wel de walvissen in minirok bij nemen en dat heb ik er niet voor over gvd!:naughty:
Kzen zelf een dikzaksken en kloop kik gvd ook niet in mijn bloot bovenlijf rond.![]()
Winter en herfst voor mij!


neeuw,lekker warm en gezellig binnenzitten



LessThanJake zei:iedereen denkt hier bij zomer alleen aan knappe meisjes met blote stukken vlees... maar vergeten de nijlpaarden met kilo's teveel aan lijkbleek vel waar soms mooie blauwe aders door te zien zijn. met veel zweeeeeeeeeeeeet!!!!!!!
LessThanJake zei:iedereen denkt hier bij zomer alleen aan knappe meisjes met blote stukken vlees... maar vergeten de nijlpaarden met kilo's teveel aan lijkbleek vel waar soms mooie blauwe aders door te zien zijn. met veel zweeeeeeeeeeeeet!!!!!!!
:d 