Archief - Welk seizoen is het leukste...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk seizoen verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    293
  • Opiniepeiling gesloten.

zarathustra

Legacy Member
meh, winter als ik niet moet buitenkomen en geen examens heb :p

dan mag het sneeuwen, stormen en ijskoud zijn. binnen de open haard aan en \o/

Dieleman_F

Legacy Member
deyoeri zei:
Hehe, wel grappig eigenlijk, wij doen dit al met een "vaste" bende een tweetal jaar en als je dan eens mensen uitnodigt dan denken ze van, 'wat is daar nu leuk aan?'. Tot ze eens meegeweest zijn ^^

Nog grappiger is met een sigaar er bij (neen, ik rook niet, maar op zo'n tafereel is een sigaar wel eens leuk :p ).

Godzilla*Akira

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Zomer & Lente..

Meisjes in rok en top :love:

Virz zei:
Zomer! Girls in mini-skirts

+ heerlijk die warmte :) Chillin' at the pool!

Je moet er dan wel de walvissen in minirok bij nemen en dat heb ik er niet voor over gvd!:naughty:
Kzen zelf een dikzaksken en kloop kik gvd ook niet in mijn bloot bovenlijf rond.:$

Winter en herfst voor mij!

Pippoken

Legacy Member
Lente-Zomer

De 'schoonheid' van de lente en de temperaturen van de zomer


zo nen dag als vandaag, maar dan een paar graden warmer (een pak graden :D ) :bow:

deyoeri

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Nog grappiger is met een sigaar er bij (neen, ik rook niet, maar op zo'n tafereel is een sigaar wel eens leuk :p ).

Sigaar(tje), sigaretje komen er ook vaak bij kijken ze ^^
aaaaaah, ik wil zomer ffs :')

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
Je moet er dan wel de walvissen in minirok bij nemen en dat heb ik er niet voor over gvd!:naughty:
Kzen zelf een dikzaksken en kloop kik gvd ook niet in mijn bloot bovenlijf rond.:$

Winter en herfst voor mij!

Mja, ik kan zowiezo ni al te veel genieten van de zomers (werk :'( )

't zal dus enkel vanaf de late namiddag zijn..

En naar walvissen in minirok kijk ik ni zenne :D

Unpro

Legacy Member
Winter.

Zomer is me meestal veel te warm, snachts kun je nie slapen en overdag is 't te warm om buiten te komen. In de winter is het lekker koud, sneeuw, vakantie (in de zomer ook, maar dan ga ik niet op vakantie)... Lente valt ook wel goed mee :)

Blanco

Legacy Member
Ik ben één van de weinige herfstmensen denk ik.
Vroeger was het winter, maar echte winters bestaan hier bijna niet meer.
Verklaar mij zot maar ik hou zelf van regen. :p

Ik vind de zomer enkel leuk 's nachts, maar dan om op te blijven, zeker niet om in te slapen.

Destroyer

Legacy Member
ik heb ook wel is graag winter, maar echte winter is er idd niet meer, dus zomer gepakt :p

vyeate

Legacy Member
Ik kan ongeveer wel van elk seizoen genieten

Lente:alles die openbloeit,langer licht & warmte die terugkomt
Zomer:de warmte,buitenzitten tot elf uur,de losse sfeer
Herfst: De blaadjes die er afvallen,s'avond naar het Noorden kijken en alles is donker,kijk naar het Zuiden en nog steeds licht,zoiets is prachtig zicht :love:
Winter:Sneeuw,lekker warm en gezellig binnenzitten

Nog niet gevoted,ik hou ongeveer wel van elk seizoen alhoewel ik in de winter wel meer naar de zomer hunker,terwijl in de zomer hunker ik minder naar de winter. Eigenlijk is het gewoon kwestie van alle seizoenen te leren appreciëren :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Winter:
maar dan winters van 10j geleden waar het nog eens 2 weken aan een stuk vroor. en niet gelijk nu waar het +12° is met nieuwjaar :sop:
Bij de kachel zitten met een filmpje ^^ terwijl het buiten sneeuwt.

aan de ander kant
Zomer->:D
de dames zijn talrijk aanwezig, een mens krijgt toch warm van al die stukken bloot vlees :oink:

AL3XANDER

Legacy Member
zomer

warm & meiskes en weinig kleren aan =)

dan na de zeee gaaaaaaaaan :D :D :D beire

Shyheim

Legacy Member
iedereen denkt hier bij zomer alleen aan knappe meisjes met blote stukken vlees... maar vergeten de nijlpaarden met kilo's teveel aan lijkbleek vel waar soms mooie blauwe aders door te zien zijn. met veel zweeeeeeeeeeeeet!!!!!!!

deyoeri

Legacy Member
LessThanJake zei:
iedereen denkt hier bij zomer alleen aan knappe meisjes met blote stukken vlees... maar vergeten de nijlpaarden met kilo's teveel aan lijkbleek vel waar soms mooie blauwe aders door te zien zijn. met veel zweeeeeeeeeeeeet!!!!!!!

Dan vraag'k mij af waarom je ernaar kijkt, want deze zijn mij nog nooit opgevallen ^^ Selectief blind enz ^^

JackM

Legacy Member
idd

bij mij ook zomer: warm weer, weinig kleren aandoen, veel meiskes die hetzelfde doen, festivals, de sfeer, ... alles gewoon (ook de warmteonweders :p)

AL3XANDER

Legacy Member
LessThanJake zei:
iedereen denkt hier bij zomer alleen aan knappe meisjes met blote stukken vlees... maar vergeten de nijlpaarden met kilo's teveel aan lijkbleek vel waar soms mooie blauwe aders door te zien zijn. met veel zweeeeeeeeeeeeet!!!!!!!


kerel, kben wel aant eten he :D :d :D

Dreetn

Legacy Member
Zomer, vroeger zou ik zeker lente gezegd hebben.Maar nu ik hooikoorts heb...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan