Archief - Welk seizoen is het leukste...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk seizoen verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    293
  • Opiniepeiling gesloten.

Killer Queen

Legacy Member
Lente.
De dagen zijn dan al lang en helder.
Dan kan het al behoorlijk warm worden.
Zomer = te warm en te veel insecten naar mijn zin.
Lente heeft ook altijds zo iets.. verwachtingsvol zo :)

Shyheim

Legacy Member
Killer Queen zei:
Lente.
De dagen zijn dan al lang en helder.
Dan kan het al behoorlijk warm worden.
Zomer = te warm en te veel insecten naar mijn goesting.
Lente heeft ook altijds zo iets.. verwachtingsvol zo :)

voila quoi :)

terrasjestijd <o/

DBK

Legacy Member
zomer = warmte = energie = leuke activiteiten

voor mij kan het bijna nooit te warm zijn, ik klaag ni snel. en in de zomer kan ik elke dag zonder dak rijden, leve mijn cabrio ! :p
in de zomer is het ook bijna elke dag terrasjes doen met mijn maten :)

Gentille

Legacy Member
De zomer offcorse. Lekker warm weer. Terrasjes doen, vrouwen in schaarse kledij :love: :p

SilentSpring

Legacy Member
dunno hier.

Winter: 2weken Oostenrijk, 2 weken op de latten:). (Nu gedurende 3j maar 1 week door de blok:()
nadeel is dan dat iets kouder is, ma da geeft nie, dan doede dikke kleren aan.
Echte nadeel: als't hier es sneeuwt ligt alles op z'n gat en voetpaden sneeuwvrij maken kennen ze hier niet.

lente: goei temperatuurke, zo'n beetje ideaal.

zomer: bbq!:D, minpunt zijn eventuele hittegolven, examens natuurlijk ook.
Op't terras zitten met nen frisse pint en de laptop erbij om op't forum m'n vakantie te passeren:p. Ook weer op reis gaan naar Oostenrijk^^. Als't te warm is daarentegen haat ik de zomer, 'k zweet vreed rap, en tijdes zo'n hittegolf smeltek gewoon (of zittek in de koele living:))
aja, en om mee te doen met de hoop: kortgerokte vrouwkes. Het ideale seizoen voor proffen en docenten wss:p.

herfst: regen:( en ander rotweer.

Over't algemeen vinnek de zomer het best zolang het niet te warm is, en op de 2de plek de winter:).

GaMe®

Legacy Member
Zomer :)
Als je niet moet werken ten minste.
Ik herinner mij die hete periode nog in 2006, dat ik 's nachts in de hangmat buiten lag tot een uur of 3, 4. Terwijl het nog warmer dan 20° was..
Aan het kijken naar de prachtige sterrenhemel en enkele vreemde verschijnsels gezien. En natuurlijk prachtige vallende sterren enzo.
Ok, het is soms afzien van de hitte, maar ik kan daar echt van genieten. :)

TheFallen

Legacy Member
In belgië: Lente
Zomer in Spanje/Italië kan nog aangenaam zijn.. maar dan nog niet voor 3maand lang.

Waarom? Niet te koud, niet te warm. Ik kan de warmte niet af maar ik haat de koude.
Het is gewoon aangenamer buiten in de Lente, minder drukkend, alles 'ruikt' lekker. Dan heb je de zomer, te drukkend buiten, te weinig zuurstof. (Dit is dan wel veel aangenamer in het buitenland.)

Ali_

Legacy Member
Zomer en winter for life!
ik heb het niet zo voor overgangsperiodes...

deyoeri

Legacy Member
Late lente - zomer;
Chill temperatuurke van 20-25°, geen wolkske aan de lucht, rondlopen in korte broek en shirt (of geen), chillen met maten in't park = liggen op't gras, genieten van voorbijkomend schoon, sixpack bier / persoon, hoop voedsel en onze dag is compleet.
Kijk er nu al weer naar uit..*droomt verder*

e.House

Legacy Member
Lente/zomer

al is het in de zomer vaak te warm om te gaan sporten....

boogje

Legacy Member
Winter : lekker sfeertje,de zomer: heeft geen sfeer, da's dan soms hier zweten bij het minste, insecten overal en bah... ( maar wel korte rokjes :love:) Lente : nog het tofste. Niet warm, maar ook niet koud ( gewoon aangenaam), sommige meisjes dragen al wat minder ^^. Herfst : ook wel tof, lekker sfeertje als ge met een paar vrienden u int bos ofzo bevind

zo zie je maar : het beste seizoen zou een gezellige winter moeten zijn met dus sneeuw, lente temperatuur en meisjes met mini-rokjes zoals in de zomer. Maar ja, kutGod ook :p

ChunWai.

Legacy Member
Ik hoor hier dikwijls "zomer = veel energie:)" maar als het 30°+ is, heb ik toch ook niet veel energie meer ze.. of met airco, anders lig ik knockd-out in me bed met de rollen naar benede:P

Dieleman_F

Legacy Member
Het leuke aan de zomer is ook dat het begrip weekend niet meer telt. Als ik nu woensdag op café wil gaan, is dat zo midden in de week, doe dat in de grote vakantie en dat is helemaal geen probleem :)

En natuurlijk alles wat deyoeri zegt :p

deyoeri

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Het leuke aan de zomer is ook dat het begrip weekend niet meer telt. Als ik nu woensdag op café wil gaan, is dat zo midden in de week, doe dat in de grote vakantie en dat is helemaal geen probleem :)

En natuurlijk alles wat deyoeri zegt :p

Hehe, wel grappig eigenlijk, wij doen dit al met een "vaste" bende een tweetal jaar en als je dan eens mensen uitnodigt dan denken ze van, 'wat is daar nu leuk aan?'. Tot ze eens meegeweest zijn ^^

Obi-Jan

Legacy Member
zomer te warm, winter te koud (al valt deze "winter" op dat vlak goed mee :p)
lente, mwa, ik kies dan toch voor herst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan