Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Killer Queen zei:Lente.
De dagen zijn dan al lang en helder.
Dan kan het al behoorlijk warm worden.
Zomer = te warm en te veel insecten naar mijn goesting.
Lente heeft ook altijds zo iets.. verwachtingsvol zo![]()

. (Nu gedurende 3j maar 1 week door de blok
)
, minpunt zijn eventuele hittegolven, examens natuurlijk ook.
. Ook weer op reis gaan naar Oostenrijk^^. Als't te warm is daarentegen haat ik de zomer, 'k zweet vreed rap, en tijdes zo'n hittegolf smeltek gewoon (of zittek in de koele living
)
.
en ander rotweer.
.

) Lente : nog het tofste. Niet warm, maar ook niet koud ( gewoon aangenaam), sommige meisjes dragen al wat minder ^^. Herfst : ook wel tof, lekker sfeertje als ge met een paar vrienden u int bos ofzo bevind
Dieleman_F zei:Het leuke aan de zomer is ook dat het begrip weekend niet meer telt. Als ik nu woensdag op café wil gaan, is dat zo midden in de week, doe dat in de grote vakantie en dat is helemaal geen probleem
En natuurlijk alles wat deyoeri zegt![]()