Idd Osi, veeel te warm die zomer
Ik verkies Winter omdat alles dan veel mooier en gezelliger is!
+ ik kan weer coole wintermutsen dragen
Liefst van al winter in de bergen (waar ik me nu bevind ^^) ideale temperatuur, ge kunt wat bruinen, blauwe hemel, snowboard, meer moet een mens niet hebben!
Zomer is maar een dwaas seizoen imo