Archief - Welk seizoen is het leukste...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk seizoen verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    293
  • Opiniepeiling gesloten.

Dakantochnie

Legacy Member
Lacuna zei:
Zomer, ik voel mij wel goed als het boven de 35° is. :music:
²

Volledig verbrand, bakkend in de zon en een staalblauwe lucht, het kan gewoonweg niet heerlijker.
Ik heb dan energie en goed humeur te over.

jeltex

Legacy Member
De lente !!! Omdat je de aarde dan dag na dag langzaam aan opnieuw tot leven ziet komen na de kille en doodse winter (hoewel de winter ook wel zn charme heeft natuurlijk). :)

Hmgrwngd

Legacy Member
D3C0Y zei:
zomer, iedereen is vriendelijker en blijer +

Complete bullshit.

Als de temperatuur TE hoog wordt; raken mensen SNELLER agressief.
(omdat het als onaangenaam wordt ervaren door meer en meer mensen.)

JohnDodger

Legacy Member
De zomer, buiten zitte, langere dagen ... opstaan met zon, :love:
edit: De meisjes :love:²

Elfanor-

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Complete bullshit.

Als de temperatuur TE hoog wordt; raken mensen SNELLER agressief.
(omdat het als onaangenaam wordt ervaren door meer en meer mensen.)

maar in de zomer is de temperatuur niet vaak TE hoog. Toch niet in Belgie.

MaDDie

Legacy Member
winter: snowboarden
Maar zomer wint dik!
lekker warm, zonneken, vrolijk zijn, minder kleren, meisjes in schaarse outfitjes, festivals, hele nachten uitgaan, of op terrasje zitten. ja ik denk niet aan de herexames :p

Terror Factor

Legacy Member
Ik denk zomer, ma temperature van 25°, ni veel hoger. zo snikheet is niks vo mij,dan kunde helemaal niks doen, en dan kunt ge snachts ni slape. grootste nadeel aan de zomer zijn de insecte imo.

vroeger was ik een winterman: SNEEEEUW
ma aangezien sneeuw nu een rariteit is geworde in belgie :(

Vlees

Legacy Member
zomer, maar het zou dit jaar wat minder kunnen zijn vanwegen een (nu al) serieuze 2de zit :(

Conqie

Legacy Member
give zomer, maxium temperatuur :love:, maakt me echt niet uit of het nu 36 graden is of meer ^^
en in de winter het tegengestelde, met veeel sneeuw :love:

pinow

Legacy Member
Lente.

Dat gevoel van die eerste warmte buiten :love:
De zon die voor de eerste keer sinds een half jaar ofzo nog eens goed schijnt.

/me likes :)

josuwa

Legacy Member
herfst , de komst van de winter , de kortere dagen... behalve dat school trug begint :sad:

Darks

Legacy Member
Ik zou zeggen winter, maar... Hier in België is er geen winter meer hé! Ik hou van Scandinavische winters. Hier ist toch alleen maar regen en wind met 1x natte sneeuw. In de zomer is mijn humeur even slecht als de temperatuur hoog is. Dus ik ga voor de lente. 23°c, licht warm briesje. Ahhh. lovely :)

Sir.Killalot

Legacy Member
Bweh, kheb zomer genomen, maar eigenlijk geniet geen enkel seizoen echt mn voorkeur :p

In de herfst en de winter is het koud en slecht weer, vind ik niet leuk. Ik zou misschien nog herfst genomen hebben omdat het tegenwoordig toch redelijk warm en goed weer is in de zomer, maar aangezien je dan je tijd verdoet op school heb je er ook niks aan.
In de lente en de zomer is het warm (met alle voordelen van warmte) maar ik kan niet goed tegen te hoge temperaturen. Ook zijn de lente en de zomer een hel voor me door hooikoorts...
Maarjah, zomer is ook relax dus. Ik ga voor zomer:p

_DKsissor_

Legacy Member
zomer voor de outfits van de meiskes ^^, de lange dagen, en het relaxte weer :d

Blad3z

Legacy Member
Zomer. Warme temperaturen, wijven met weinig kleren aan, congé en iedereen is veel opgewekter. Alleen dat zweten suckt.

xDama

Legacy Member
Zomer...

Blauwe llucht. zon. Groen gras. Terrasjes. Short en t-shirt. Veel licht. Zwemmen. Bikini's.


:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan