Dakantochnie
Legacy Member
²Lacuna zei:Zomer, ik voel mij wel goed als het boven de 35° is.![]()
Volledig verbrand, bakkend in de zon en een staalblauwe lucht, het kan gewoonweg niet heerlijker.
Ik heb dan energie en goed humeur te over.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²Lacuna zei:Zomer, ik voel mij wel goed als het boven de 35° is.![]()
D3C0Y zei:zomer, iedereen is vriendelijker en blijer +
Hmgrwngd zei:Complete bullshit.
Als de temperatuur TE hoog wordt; raken mensen SNELLER agressief.
(omdat het als onaangenaam wordt ervaren door meer en meer mensen.)




666-Damarus-666 zei:Bikini's.
![]()