Archief - Welk seizoen is het leukste...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welk seizoen verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    293
  • Opiniepeiling gesloten.

Emu

Legacy Member
Welk seizoen vind je het leukste van het jaar, en waarom.

Ik vind persoonlijk de zomer het leukste, wegens veel licht, langer licht, betere temperaturen over het algemeen. Andere types voedsel die ermee gepaard gaan, je kan meer buitenkomen, terassjes doen enz...

Graag ook uw mening en ideeën :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Lente.

Bloemen, kleuren, doenbare warmte, opluchting na de koude winter, liefde die in de lucht hangt, ...

fuck uw zomer. :D

Dakantochnie

Legacy Member
Zomer! Warmte, weinig kleren om het lijf, je hebt veel meer engergie, langere dagen, vakantie, alles is mooier, enz...

kakature

Legacy Member
Lente & Herfst met toch een lichte voorkeur voor lente. Zomer is véél te warm, constant zweten, ik haat het.

Bontus

Legacy Member
okselvijvers en herexamens :love:
(efkes men minpunten voor de zomer opgenoemd)

Hmgrwngd

Legacy Member
Vooral het tekort aan zuurstof in de lucht vind ik irritant.

20-25°C is de ideale temperatuur voor mij; waarom al die mensen zo janken om 30°C te hebben weet ik niet; voor mij is dat allesbehalve aangenaam.
"Wauw, nu kan ik niksdoen en op het zand m'n huid laten verbranden tot een mooi kleurtje... :s "

Thales

Legacy Member
zo eind lente - begin zomer
zo mei-juni. waar je al in een gewoon fijn pultje buiten kan komen. zelfs s'avonds. veel zon/licht... aangename temperaturen. zonnebril :cool: , terrasje, gewoon buitenzitten.

damm zelfs al de kleinere dingen vind ik dan 100x leuker. wachten op je trein in de zon met je zonnebril op is toch 100 x leuker met een dikke jas, waar je amper in kan bewegen.

weinig kleren = lekker vrij gevoel = meer beweging.
met jas enzo ben ik zo loom :p, ik moest gistren 10 min nat station wandelen aan speed tempo ( trein vertrok direct) en ik was doodop. en toen ik men jas afdeed had ik nieuwe power ^^

ook gewoon s'avonds int stad is dat dan 100 x cooler, meer volk in de straten.
en zonlicht heb/ is nu eenmaal nodig om mij happy te maken.

zo'n temperaturen gelijk vorige zomer 37 ° is teveel vant goeie. ik zat eigenlijk ma egwoon dan na de tour te kijken en de blokken wegens te heet om actief iets buiten te doen.

nu heb jet gevoel dat de lente deraan komt, but mark me words. er komt nog een terugval. 2 dagen sneeuw in de winter en amper dagen onder nul is veel te weinig. er komt wel nog meer daarvan


en in die periode fleur je gewoon op, natuur die bloeit, vogels die fluiten etc...

Emu

Legacy Member
Ik wil toch nog even aanhalen dat bij een gemiddelde zomer er geen hittegolftemperaturen zijn van +30°c zoals vorig jaar.

Maar dat het gemiddeld in de zomer hier eerder tussen 20 en 25°c is, ikzelf vind deze temperaturen in ieder geval zalig.

Bij lente denk ik eerder aan 16-22°c. De onderkant daarvan vind ik toch wel friskes laat ons zeggen :)

Hmgrwngd

Legacy Member
Emu zei:
Bij lente denk ik eerder aan 16-22°c. De onderkant daarvan vind ik toch wel friskes laat ons zeggen :)

Niet als je genoeg buitenkomt; dan schik je jezelf aan die temperatuur! :)

Virz

Legacy Member
Zomer! Girls in mini-skirts

+ heerlijk die warmte :) Chillin' at the pool!

Vitabis

Legacy Member
zomer
lange dagen, zwemmen, bbq's
werk veel liever als het goei weer is, airco op en dan hebde gene last van de warmte :)

LeSec

Legacy Member
Idd Osi, veeel te warm die zomer

Ik verkies Winter omdat alles dan veel mooier en gezelliger is!
+ ik kan weer coole wintermutsen dragen :p

Liefst van al winter in de bergen (waar ik me nu bevind ^^) ideale temperatuur, ge kunt wat bruinen, blauwe hemel, snowboard, meer moet een mens niet hebben!

Zomer is maar een dwaas seizoen imo

Shyheim

Legacy Member
lente
dagen worden langer, het klimaat aangenamer en toch niet té warm. belgische zomers zuigen à fond.

in 't buitenland zijn winters in skigebieden wel het coolste natuurlijk, en zomers aan de costas.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan