zo eind lente - begin zomer
zo mei-juni. waar je al in een gewoon fijn pultje buiten kan komen. zelfs s'avonds. veel zon/licht... aangename temperaturen. zonnebril

, terrasje, gewoon buitenzitten.
damm zelfs al de kleinere dingen vind ik dan 100x leuker. wachten op je trein in de zon met je zonnebril op is toch 100 x leuker met een dikke jas, waar je amper in kan bewegen.
weinig kleren = lekker vrij gevoel = meer beweging.
met jas enzo ben ik zo loom

, ik moest gistren 10 min nat station wandelen aan speed tempo ( trein vertrok direct) en ik was doodop. en toen ik men jas afdeed had ik nieuwe power ^^
ook gewoon s'avonds int stad is dat dan 100 x cooler, meer volk in de straten.
en zonlicht heb/ is nu eenmaal nodig om mij happy te maken.
zo'n temperaturen gelijk vorige zomer 37 ° is teveel vant goeie. ik zat eigenlijk ma egwoon dan na de tour te kijken en de blokken wegens te heet om actief iets buiten te doen.
nu heb jet gevoel dat de lente deraan komt, but mark me words. er komt nog een terugval. 2 dagen sneeuw in de winter en amper dagen onder nul is veel te weinig. er komt wel nog meer daarvan
en in die periode fleur je gewoon op, natuur die bloeit, vogels die fluiten etc...