22.7
OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.
1.85
78kg
nja, ik ben nochtans breder dan mijn medemens (breder als in brede schouders

)
Ik vind BMI trouwens crap want het laat gezonde mensen denken dat ze te dik zijn en zeer ongezonde mensen dat ge ongezond zijn.
Cholesterol, bodymass/fatt%, etc.. zijn veel belangrijkere tests, uiteraard niet zo makkelijk uit te voeren als BMI