Archief - wat is je BMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat is je BMI


  • Totaal aantal stemmers
    352
  • Opiniepeiling gesloten.

nemmo

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
1m 85, 95 kg=27.2

Nochtans als ik aan de mensen vraag hoeveel schat jij dat ik weeg zeggen ze allemaal 80 kg, ik ga ervoor om nog zeker zo'n 10 kg af te slanken maar nu in de wintermaanden is da fucking moeilijk voor mij als het koud is heb ik gwn geen zin om naar buiten te gaan :(

@HC_Daedalus

WTF hoe ben jij 20 kg kwijtgeraakt in 6 maanden?

Het is goed mogelijk om zo'n aantal kg kwijt te geraken op zo'n tijd. Ik gebruikte herbalive en was na 3maanden een 15kg kwijt. Tuurlijk in combinatie met elke dag naar school fietsen en af en toe fitness.

enjuu

Legacy Member
oeioei 17.5
ben just ne meter 80 groot en weeg maar 57 kilo, ach altijd al gewete da k ne magere was.

Doggiedog

Legacy Member
22

mijn gewicht mag dan goed zijn, maar het voedsel dat ik binnenslaag is nog altijd veel te ongezond :s stomme choco- en chocoladeverslaving

vloet

Legacy Member
Ik weet al een tijdje dat ik nogal weinig weeg voor m'n leeftijd en lengte.
Maar nu pas begint het door te dringen dat het tochwel beetje serieus scheef zit. Ik voel mij wel gezond, kdoe an sport enzo, maar das blijkbaar bij veel mense die met ondergewicht zitte. Iedereen zegt da ook altij tege mij van " ja, ge zijt ma ne magere he ". da worde ookwel beu op den duur :p

Nu vandaag hebbek da nekeer opgezocht se en ik kwam ook op zo'n BMI ding, kzitter dus zwaar onder ( rond de 15 ).
Kheb dan dit gevonden, er staat wel goede info in :

http://gezondheid.infoblog.be/gezonde_voeding/zo_kom_je_van_je_ondergewicht_af

dan keek ik eens op telenet en vond ik deze topic :p
kdenk wel da ik vanaf vandaag er iets aan ga probere te doen.

Kid_C

Legacy Member
vloet zei:
Ik weet al een tijdje dat ik nogal weinig weeg voor m'n leeftijd en lengte.
Maar nu pas begint het door te dringen dat het tochwel beetje serieus scheef zit. Ik voel mij wel gezond, kdoe an sport enzo, maar das blijkbaar bij veel mense die met ondergewicht zitte. Iedereen zegt da ook altij tege mij van " ja, ge zijt ma ne magere he ". da worde ookwel beu op den duur :p

Nu vandaag hebbek da nekeer opgezocht se en ik kwam ook op zo'n BMI ding, kzitter dus zwaar onder ( rond de 15 ).
Kheb dan dit gevonden, er staat wel goede info in :

http://gezondheid.infoblog.be/gezonde_voeding/zo_kom_je_van_je_ondergewicht_af

dan keek ik eens op telenet en vond ik deze topic :p
kdenk wel da ik vanaf vandaag er iets aan ga probere te doen.
Mag ik dan keer weten hoe groot ge zijt en je gewicht ? :unsure: (moet ni eh :p)
kwestie van vergelijking op te maken, kben zelf nogal mager xD

vloet

Legacy Member
Ben 1m 74 en weeg 48kg . kzou normaal toch zo'n 55-56kg moete wege ^^

blauwe

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
idd, want 48 is echt wel TE weinig

eet je genoeg?


hij heeft zelf al gezegd dat het een zeer lage BMI is, je hoeft het niet te benadrukken, alsof jij superman bent

Kid_C

Legacy Member
vloet zei:
Ben 1m 74 en weeg 48kg . kzou normaal toch zo'n 55-56kg moete wege ^^

En toch voel je je goed en eet je voldoende :)
Nuja, ben ook niet bepaald dik, maar eet voldoende en voel me goed. Verdikken gaat wel gebeuren met de verloop van tijd, mijn papa en al zn broers waren ook zo op mijn leeftijd...

vloet

Legacy Member
@ kid_c : jep, kvoel mij goed ^^
En eten , kheb altijd gedacht dat ik genoeg at ja. Ma in die tekst die ik gepost heb staat net dat mensen die met ondergewicht zitten meestal alleen maar " denken " dat ze genoeg eten, soms zelfs veel.
Het zit hem ook in kleine dingen , zoals tussendoor iets eten. Dat is iets wat ik nogal weinig doe/heb gedaan.
Maarja, kga er dus verandering in brengen :p

[Jup]war-ass

Legacy Member
21.8
kzit goed
mogen paar kilootjes bij
zal wat spiermassa bijkweken :p

^^pathfinder^^

Legacy Member
vloet zei:
@ kid_c : jep, kvoel mij goed ^^
En eten , kheb altijd gedacht dat ik genoeg at ja. Ma in die tekst die ik gepost heb staat net dat mensen die met ondergewicht zitten meestal alleen maar " denken " dat ze genoeg eten, soms zelfs veel.
Het zit hem ook in kleine dingen , zoals tussendoor iets eten. Dat is iets wat ik nogal weinig doe/heb gedaan.
Maarja, kga er dus verandering in brengen :p

Kdenk niet dat het tussendoor eten er veel mee te maken heeft, ik eet altijd totdat ik niet meer kan, ik ben dan ook wel verzot op eten in het algemeen.

Het kan ook gewoon aangeboren zijn, en dan is er niet zoveel aan te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan