Archief - wat is je BMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat is je BMI


  • Totaal aantal stemmers
    352
  • Opiniepeiling gesloten.

PapaGanz

Legacy Member
Misschien een POLL :p

edit: was er nog niet dus :unsure:

OT: 24,3 al voor een paar jaar denk ik

HavaLinka

Legacy Member
hmmm 15,1 ... beeke weinig denkik...
ken altijd al goort dank mager ben morja, zo mager... :D

Flipkikker

Legacy Member
uhm,

van mij is het tussen de 17 en 18, en dat is blijkbaar geen optie op de poll

en mja, kben wel wa mager, maar ik kom nix bij alsk veel eet :s
kzal wel wa spiermassa bij proberen te krijgen, zal ook wa schelen dan :)

Fraggie

Legacy Member
20.8

OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

Tha_nOn

Legacy Member
kben gene gamer dus kvermoed datk niet mag stemmen dan?:p

anyway, ikz it boven de 25
en met uw ingesteldheid lijkt het alsof ge er dan abnormaal uitziet:p
tis niet alsof iedereen met een bmi boven de 25 een kermisattractie is ze

Spectre

Legacy Member
20.

Mijn max. gezond gewicht is 81 en ik weeg nu 64 kilogram en ik vind mezelf dik.

MyDyingBride

Legacy Member
24,3

gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

189cm
87kg (+/-)

Nog 2 kilo's erbij, en kheb de ideale BMI :p

sneax

Legacy Member
1m90 105kg

niemand verwacht dat ik zoveel weeg als ze het mij vragen, ik heb wa vet hangen maar eerlijk gezegd om een bmi van 25 te hebben mag ik maar 92kg wegen dan zou ik écht écht graat graat mager zijn en puur vel over spier

ik zou graag 95 wegen, maar lager echt ni ik hou van mijn massa

killgore

Legacy Member
18.5

Kmoet wat meer aan sport doen (niet echt té mager dus, ik moe gewoon wa spiere en zo kweke :p)

PapaGanz

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kben gene gamer dus kvermoed datk niet mag stemmen dan?:p

anyway, ikz it boven de 25
en met uw ingesteldheid lijkt het alsof ge er dan abnormaal uitziet:p
tis niet alsof iedereen met een bmi boven de 25 een kermisattractie is ze

Iiih, een +25 er :'(

Michaël_D

Legacy Member
killgore zei:
18.5

Kmoet wat meer aan sport doen (niet echt té mager dus, ik moe gewoon wa spiere en zo kweke :p)
idd
zelf heb ik 17.9 ... zou toch wat verandering in moeten komen... awel ja da's het gevolg é als je uw ontbijt overslaat(bij mij denk ik toch) is al lang een gewoonte en ik weet dat het niet al te gezond is.

spectrious

Legacy Member
26,5 Te zwaar - zorg ervoor dat je gewicht niet toeneemt. mensen in deze gewichtsklasse lopen meer risico op een aandoening.

GaMe®

Legacy Member
20

1m80
65 kg
18j

Ideaal dus :)

edit:
voor mannen zou dit te laag zijn.. :s
18,5 tot 20,7 : Te laag ( Licht ondervoed). Hoe lager uw BMI, hoe groter het gezondheidsrisico. Vele vrouwen zien deze waarden nog als "ideaal".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan