Archief - wat is je BMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat is je BMI


  • Totaal aantal stemmers
    352
  • Opiniepeiling gesloten.

Stancke

Legacy Member
25.X

overgewicht dus maar allemaal spier bij mij met een vet% van 12%

[F6]_Z_

Legacy Member
20 en nog wat. Net op het randje tussen goed en licht ondervoed. Maar of ik vanbinnen gezond ben dat is waarschijnlijk iets anders.

Ik mag eten wat ik wil ik kom maar niet bij. Chips, frieten, ...

Starrk

Legacy Member
Als je nu eens een poll wou die niet onder invloed van sociale wenselijkheid is ingevuld had je 'm maar privé moeten maken.

Je kan nu denken 'wie liegt er nu over zoiets triviaal als BMI'. Het is hetzelfde als een enquête over roken: Niet veel mensen gaan openlijk toegeven dat ze 2 pakjes per dag roken als ze weten/denken dat het als abnormaal aangezien wordt (en zeker op de manier waarop de poll is gemaakt. Als je nu eens alle opties een gelijk interval had toegekend en iets als: 15-20, 20-25, 25-30, 30-35 had gemaakt dan had je misschien nog eerlijke scores).

Anyway: 24.8. Ik zal zware schouders hebben denk ik :<

Leuk weetje:

De BMI is een maat voor overgewicht of ondergewicht. Volgens de wereldgezondheidsorganisatie zou bij gezonde personen het getal tussen de 18,5 en 25,9 kg/m2 moeten liggen. Naargelang je gewichtsverlies of -toename daalt of stijgt je BMI.

Volgens een fins onderzoek zou dit fout zijn en zou de 'gezonde' BMI waarde ergens tussen de 22 en 28 moeten liggen.

Alé, tis maar dat je het weet.

Catscratch

Legacy Member
Dik jaar geleden BMI van 23 (na ferm dieten), dan een operatie gehad waar'k een klein jaar van heb platgelegen (nie op m'n eten gelet) en 'k zit op 27 momenteel. Na nieuwjaar terug vollen bak dieten ... *zucht*

Suicide Monkey

Legacy Member
Ik zit op 19.5 wat volgens dien site aan de lage kant is maar ik mag eten zoveel ik wil, ik verdik geen gram :/ Mss wat meer aan sport doen ...

Godzilla*Akira

Legacy Member
Van 3 jaar geleden BMI van 20.6 tot nu 3 jaar later BMI van 30.7.
Ik scoor het hoogst voor het moment.
Krijgt chubby chubken nu een prijs ofzo?

Zal morgen eens foto posten (misschien)...

Mithrandix

Legacy Member
17.1 Te mager - Het is misschien nodig dat je gewicht wint. Hoe lager uw BMI, hoe groter het risico :unsure:

1m90
62 kg

^^pathfinder^^

Legacy Member
1.79m
66kg

20.5

OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

Gavin

Legacy Member
22.3 (ik heb de verkeerde keuze aangeduid)
paar maand geleden nog 26.5

Gromme

Legacy Member
20.2


OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.
----------------------------------------
Ik zou liefst wel wat zwaarder worden.


Max gez. gew. 91.2 ?

Amai, als ik van 74 kg naar de 91.2 moet gaan..... dat word nog veel trainen. Zou toch al blij zijn als ik rond de 80 kg hang of er zelfs iets boven.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Gromme zei:
20.2


OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.
----------------------------------------
Ik zou liefst wel wat zwaarder worden.


Ik wil, indien u het wenst, altijd wel wat van mijn vet geven ze...:p
We kunnen wel altijd een "regeling'kje" maken.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
Van 3 jaar geleden BMI van 20.6 tot nu 3 jaar later BMI van 30.7.
Ik scoor het hoogst voor het moment.
Krijgt chubby chubken nu een prijs ofzo?

Zal morgen eens foto posten (misschien)...

door studentenleven zeker :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan