Archief - wat is je BMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat is je BMI


  • Totaal aantal stemmers
    352
  • Opiniepeiling gesloten.

aXl_

Legacy Member
20.5. Voor een meter 80 en 66 kilo :) (en dat terwijl ik toch ongeveer vreet wat ik wil :p)

ng

Legacy Member
1.83m 63kg

19.1 bmi


ha, en dan eet ik wel twee keer per dag warm in de week. Meestal steak met frieten of iets anders met frieten :p dan thuis nogeens warm.

Equino

Legacy Member
16,7
te mager

weeg 52 kilo en ben 1,76m
dikke care hoor. Niets is zo tof om vrouwen/meisjes te horen panikeren als ze gezamelijk in groep over gewicht praten en er dan zelf uw gewicht snel tussen te floepen.
Of ik nu een vet arm dieet volg of iedere dag frieten eet (wat soms gebeurd :p) er zal niets af of aan komen.
Enige nadeel dat ik ondervind is dat ik in de judo er gemakkelijker overga dan iemand ie 20 kilo meer weegt dan mij. Maarja da is dan ook weer normaal ;)

Black Night

Legacy Member
vroeger BMI van 16.1. Zeer weinig, maar kon er niet veel aan doen, hoeveel ik ook at.

nu 19 en verder aan het stijgen sinds ik begonnen ben met powertraining

Timmos

Legacy Member
ik 25.18, maar ik denk dat ik groter ben dan 1.88 meter. Van mijn gewicht ben ik wel zeker (89 kg) maar ik ben totaal nie dik. Ik ben ne stevige melkdrinker dus euh... zware botten :unsure:

Tr1ploid

Legacy Member
18.6 maar ik antwoordde 17> in de poll omdat ik al eens een dergelijke test deed en 17 uitkwam (zag daarna pas link naar bmi-site)

Arifiene

Legacy Member
18,5
Ondergewicht.
Dikke bullshit, als ge genoeg en gezond eet en u goed voelt dan zijde goed zoals ge zijt. Wat zouden die cijfertjes te zeggen hebben :ironic:. Iedereen heeft een andere lichaamsbouw ook eh. Vroeger haddek iets van 16. iedereen in men familie is nu eenmaal groot en slank.
Besides, ik mag vreten tot ik barst elke dag, bijkomen doe ik nooit.

SilentSpring

Legacy Member
18.
Varieert van 17,7-18,2.
Ben erges 1m83-1m85 enw eeg 60-61kg. Te mager dus, maar da wistek al lang:p.
Ge kunt da schoon zien, alsk een weekje naat Turkije geweest was bennek 1-2kg bijgekomen. Na 2 weken vakantie in Oostenrijk ook altijd ne kiloke bij.
Da komt omdak ginder dus veel meer en vettiger eet dan thuis. Streef naar 65-70kg, ma da zal wel nog nen eindje duren

edit: brolsite, als'k de gegevens van m'n broerke invoer zegt hem te mager. Normaal moe da toch rekening houden met uw leeftijd ook? M'n broer is 11, da's nen echte vetzak aan't worden terwijl die site dus zegt 'te mager'. Hem heeft al ne ganse vetkwab:p.

Daarmee willek ook wel verdikken, ik ben logischerwijs veel sterker als m'n broerke, ben dan ook 7j ouder.
Nu, doordat hem praktisch evenveel weegt als ik hebbek het soms ferm lastig as ie weer den aap uithangt, ma da komt gewoon doordat em zo zwaar weegt. Nuja, hem ligt ganse dagen voor tv, vreet (ja, da's niet meer uit honger maar puur uit vroedigheid) constant chips en alles waar hem goesting in heeft. Vanmiddag kwam ik toevallig thuis eten en ik stak m'n eten voor vanmiddag dus in de frigo voor vanavond. Kommek thuis, heeft die kleinen da opgevrete.
nuja, da's deels door de opvoeding ook imo. M'n ma is er volges mij niet streng genoeg op, ma das offtopic.

viewer

Legacy Member
sneax zei:
1m90 105kg

niemand verwacht dat ik zoveel weeg als ze het mij vragen, ik heb wa vet hangen maar eerlijk gezegd om een bmi van 25 te hebben mag ik maar 92kg wegen dan zou ik écht écht graat graat mager zijn en puur vel over spier

ik zou graag 95 wegen, maar lager echt ni ik hou van mijn massa

², alleen ongeveer 100 kilo

kzou er moeilijk 10 kilo vanaf kunnen indenken, 't is nu nie om te zeggen dak een wandelende ton ben ofzo (hoewel iik wel een fakskse heb :p)

NeoGeo

Legacy Member
BMI van 20,5

OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

Heb nochtans een bierbuikje :p

Piejie

Legacy Member
Den Freddie zei:
edit: brolsite, als'k de gegevens van m'n broerke invoer zegt hem te mager. Normaal moe da toch rekening houden met uw leeftijd ook? M'n broer is 11, da's nen echte vetzak aan't worden terwijl die site dus zegt 'te mager'. Hem heeft al ne ganse vetkwab:p.
Onderaan de pagina staat ook zo'n rekentoestel voor kinderen :)
Daar kan je leeftijd invoeren.

Defees

Legacy Member
MyDyingBride zei:
24,3

gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

189cm
87kg (+/-)

Nog 2 kilo's erbij, en kheb de ideale BMI :p

ge zijt gek manneke , GEK !

ge moet 22 hemme als idealen BMI ... 25 is de max gezonden bmi -_-

SilentSpring

Legacy Member
Piejie zei:
Onderaan de pagina staat ook zo'n rekentoestel voor kinderen :)
Daar kan je leeftijd invoeren.

oops:$
soit, om efkes terug te komen op m'n broer:
Maandag was em dus weer constant met ne zaklampje in m'n ogen aan't schijnen. Na 5x schoon vragen hebbek hem ne peer in z'n vetbuikje gegeven.
Nieuwe truc gevonden om hem kalm te krijgen:evil:

Exorikos

Legacy Member
19.1

Te mager - Het is misschien nodig dat je gewicht wint. Hoe lager uw BMI, hoe groter het risico

Dikke zever, ik heb niks eetproblemen en ook geen problemen met fysieke inspanningen. Ik sport gewoon. :) Is BMI niet een beetje achterhaald ondertussen?

RippinKittin

Legacy Member
20,6

OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
1m84
70kg


BMI: 20.6

Max Ideaal gewicht: 84.6


Nog jaartje fitness en 'k zit aan die 84.6 KG ^^

viewer

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
1m84
70kg

Max Ideaal gewicht: 84.6

Nog jaartje fitness en 'k zit aan die 84.6 KG ^^


:eek:

een jaartje goor op stap gaan, dan moet da lukken, maar met fitnessen 14 kilo bijwinnen op een jaar ???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan