Archief - wat is je BMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wat is je BMI


  • Totaal aantal stemmers
    352
  • Opiniepeiling gesloten.

Ion1c

Legacy Member
20.9
OK - gezonde gewichtsmarge voor een volwassene, probeer het zo te houden. Laagste gezondheidsrisico.

tof :)

Daedie

Legacy Member
1m77 - 80 kg
BMI: 25,5

6 maand geleden:
1m75 - 108 kg
BMI: 35,3

Ben dus best wel tevreden :D.
Nog 5 kilo wil ik kwijt, nog een maandje of 2 dieten + fitness en dat is gefixt.

ps: tis raar, ma sinds ik fitness en dieet ben ik 2 cm gegroeid, ben 20 jaar, dus best vreemd ^^.

blauwe

Legacy Member
amai deze topic is een groot succes geworden ( ja, wa wilde, ik heb 't opgestart, vrij normaal dus)

mijn BMI: 21
lengte: 2.10
massa: 94 kg

die powertraining heeft goe geholpen :)

^^pathfinder^^

Legacy Member
blauwe zei:
amai deze topic is een groot succes geworden ( ja, wa wilde, ik heb 't opgestart, vrij normaal dus)

mijn BMI: 21
lengte: 2.10
massa: 94 kg

die powertraining heeft goe geholpen :)

Hows the weather up there?

SpArdA

Legacy Member
19.3 --> "Te laag ( Licht ondervoed)".

Ik eet nochthans altijd tot ik geen honger meer heb. :confused:
De poll vertoont ondertussen al een mooie normaalverdeling.

Gentei

Legacy Member
1m 85, 95 kg=27.2

Nochtans als ik aan de mensen vraag hoeveel schat jij dat ik weeg zeggen ze allemaal 80 kg, ik ga ervoor om nog zeker zo'n 10 kg af te slanken maar nu in de wintermaanden is da fucking moeilijk voor mij als het koud is heb ik gwn geen zin om naar buiten te gaan :(

@HC_Daedalus

WTF hoe ben jij 20 kg kwijtgeraakt in 6 maanden?

Daedie

Legacy Member
PapaGanz zei:
Mannen groeien tot hun 23 ;)

ah, is dat zo? my bad, dacht dat het 20 jaar was :). Niet zo raar dan :p.

@razorblade: 4 keer per week, 2 uren cardio-training, en een zeer streng dieet.
En het is 28 kg op 6 maanden (onder tussen al 29 zelfs :lol:, voor het eerste keer in een laaaange tijd <80 op de weegschaal zien staan vandaag :rofl: )

Gentei

Legacy Member
HC_Daedalus zei:
ah, is dat zo? my bad, dacht dat het 20 jaar was :). Niet zo raar dan :p.

@razorblade: 4 keer per week, 2 uren cardio-training, en een zeer streng dieet.
En het is 28 kg op 6 maanden (onder tussen al 29 zelfs :lol:, voor het eerste keer in een laaaange tijd <80 op de weegschaal zien staan vandaag :rofl: )

nice welke dieet als ik weten mag ga ik ook dan proberen, sport doe ik zoeizo al (zwemmen en lopen)

Massis

Legacy Member
25 op de kop, tegen eind dit schooljaar wil ik terug naar 22.5 ongeveer (ongeveer 10-11 kg verliezen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan