FLT
Legacy Member
Jürgennoppe zei:huh????
dus mensen die tv kijken via telenet kunnen geen indi box kopen en gebruiken????
als het sarcastisch bedoeld was kan ik er nog mee lachen, maar als je dit echt meent :doh:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jürgennoppe zei:huh????
dus mensen die tv kijken via telenet kunnen geen indi box kopen en gebruiken????
Jürgennoppe zei:huh????
dus mensen die tv kijken via telenet kunnen geen indi box kopen en gebruiken????
FLT zei:als het sarcastisch bedoeld was kan ik er nog mee lachen, maar als je dit echt meent :doh:
.
.
. Naar het einde van dit jaar komt bvb OLED TV op de markt, die alternatieven zoals LCD, plasma of lasertv qua kwaliteit ver overtreft (en de panelen zijn nauwelijks een cm dik). En wie weet wat er daar nog ná komt?
.Epyon zei:Als je kabeloperator Telenet/Mixtics is kan je enkel Telenet digitale TV nemen, als je kabeloperator een intercommunale maatschappij is kan je enkel In.Di nemen. Zo simpel is het.
Wat 720p<->1080p betreft: HDTV zal wss nog een eindje 720p blijven. Telenet heeft de mogelijkheid om naar 1080p over te stappen, maar concurrent Belgacom heeft die nauwelijks. Daardoor zal Telenet ook wel bij 720p blijven.
Overigens kan je blíjven wachten om een goede HD televisie te kopen, er komt uiteindelijk altijd wel wat beters uit. Naar het einde van dit jaar komt bvb OLED TV op de markt, die alternatieven zoals LCD, plasma of lasertv qua kwaliteit ver overtreft (en de panelen zijn nauwelijks een cm dik). En wie weet wat er daar nog ná komt?
.
Vanaf 2008 dus.Epyon zei:In de Morgen staat vandaag een interview met Duco Sickinghe, CEO van Telenet, o.a. over HDTV. Concrete plannen wil ie niet geven, maar Telenet zou toch al tegen 2008 met high definition beginnen (zal je wel nieuwe decoder voor moeten aanschaffen).
wardkennes zei:Damn, en ik wil hier juist ne FULLHD plasma bestelle, fff zeg een jaar wachten op OLED TV zie ik niet zitten.
wardkennes zei:Damn, en ik wil hier juist ne FULLHD plasma bestelle, fff zeg een jaar wachten op OLED TV zie ik niet zitten.
yup.. en hij zou 229 kosten ipv 249...GaMe® zei:Mensen die al klant zijn van in-di krijgen 100 euro korting op die hdbox dacht ik..

wardkennes zei:Ja, maar mijn kabels zijn gekapt in de muur voor de surround, onze oude tv is al verkocht... Wanneer komt laser tv?
=====
http://tweakers.net/nieuws/45856/Nieuwe-plasma-tv-Pioneer-maakt-sed-overbodig.html
=====
Edit, zo een gaan we kopen denk ik:
http://www.koopinfo.nl/node/1295
50"... (negatieve punten/ reacties post maar even hier)
.a242050 zei:Ik dacht toch dat het niet ging met de digiboxen van nu. Maw: nieuwe digibox, aldaniet gratis om te ruilen...

wardkennes zei:Ik heb ergens iets gelezen van Plasma 2.0,... Wat zijn jullie bedenkingen daarbij?
Mvg Ward.