Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)guRuh zei:Blu Ray, HDMI
Die ballen liggen in u huis ook zeker?![]()
analoog tot het verleden laten behoren, de huidige plannen houden nog steeds de breeband kabel als transportmiddel in ...hatetn zei:men wil op termijn iedereen op digitaal krijgen en kabel tot het verleden laten behoren
Het is zeer vaak zo dat de opnames van films & series al zeer lang veel beter is dan de kwaliteit die wordt gedistribueerd over kabel/video/... . In hoeverre je over HD kwaliteit kan spreken weet ik ook weer niet.Stimpy zei:wat hebt gaan hd als al die "oude" programma's nog ni in hd zijn opgenomen :/
moloko zei:Ik vraag mij af of er met de huidige kabelstructuur hier in Belgie wel 1080P door de kabel kan?
Glasvezel tot in de huiskamer is een dure utopie die overigens toch weinig nut heeft. De 70+ mbit die we uit het huidig kabelnetwerk kunnen puren zal al ruimschoots voldoende zijn voor de toekomst imo.killgore zei:kabel kan wel wat aan hoor, maar de Belgische overheid zou eens moeten beginnen inzien dat ze misschien toch best eens gans België weer zullen moeten openleggen voor glasvezel.
en het bedrag komt gewoon bijgerekend op je maandabbo zoals bij gsmsEpyon zei:Glasvezel tot in de huiskamer is een dure utopie die overigens toch weinig nut heeft. De 70+ mbit die we uit het huidig kabelnetwerk kunnen puren zal al ruimschoots voldoende zijn voor de toekomst imo.
GaMe® zei:Vanaf vandaag ontvang ik een nieuw kanaal bij indi dat de eerste HDTV beelden doorstuurt.
Het is een kanaal met een loop van beelden van KINEPOLIS HD.
Had eerder ook al een brief gekregen met de vermelding dat er dezer dagen storingen zouden kunnen voorkomen omdat ze aan het werken zijn aan de hdtv uitzendingen.
Niet vergeten dat zelfs kleine dorpen vandaag de dag al een glasvezelkabel hebben liggen. Telenet gebruikt de kabel enkel om de laatste kilometers naar de klanten (de zogenaamde local loop) te overbruggen. Als carrier wordt er glasvezel gebruikt waarop lokale 'verdeelpunten' zijn geënt, waar op zijn beurt de kabel op wordt aangesloten. Dit uitgebreide netwerk is overigens de hoofdreden voor de enorme schuldenlast van Telenet ^^ . Heck, zelfs in het miniscuul W-Vls dorpje Moere hier vlakbij ligt er al glasvezelkillgore zei:voor de nabije toekomst ja, maar zo een glasvezelnetwerk leg je niet op een jaartje aan he. Ik zeg ook niet dat ze daar morgen moeten aan beginnen, maar dat het toch tijd wordt er rekening mee te houden.
Ge moet ook rekenen dat de kabel steeds meer digitale multimediatoepassingen zal krijgen en veel intensiever zal gebruikt worden door meerdere media.
.
In-DI is voor een groot deel in handen van de WVEM, de West-Vlaamse ElektriciteitsmaatschappijGaMe® zei:En iedereen altijd zeggen dat Limburgers altijd achterlopen. Nu zijn wij eerste in heel België![]()
.Epyon zei:Niet vergeten dat zelfs kleine dorpen vandaag de dag al een glasvezelkabel hebben liggen. Telenet gebruikt de kabel enkel om de laatste kilometers naar de klanten (de zogenaamde local loop) te overbruggen. Als carrier wordt er glasvezel gebruikt waarop lokale 'verdeelpunten' zijn geënt, waar op zijn beurt de kabel op wordt aangesloten. Dit uitgebreide netwerk is overigens de hoofdreden voor de enorme schuldenlast van Telenet ^^ . Heck, zelfs in het miniscuul W-Vls dorpje Moere hier vlakbij ligt er al glasvezel.
.
maar ge kost wel al zien dat de kleuren toch lik wa mooier werden weergegeven, ofwel droomde ik da 