Skoebiedoe
Legacy Member
wardkennes zei:Ik heb ergens iets gelezen van Plasma 2.0,... Wat zijn jullie bedenkingen daarbij?
Mvg Ward.
Is gewoon een term uitgevonden door de marketing jongens van pioneer.
had iest te maken met dat contrast van hun nieuwste generatie plasma's.
Die gingen heel hoog zijn maar is dus gewoonweg een verkoopstruk.
. Plasmaschermen bestaan nl al sinds de jaren 60 en waren in het begin van de jaren 70 relatief populair, zeker voor professionele toepassingen. De komst van goedkopere kleurenbeeldbuismonitors maakte hier echter een einde aan, tot de technologie in '92 door Fujitsu terug werd opgerakeld. Het vervolg ken je
.