Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikben

Legacy Member
Voor ene keer ist goe he exCite maar euh geen twee keer he maateke want dan edde prijs ze :p

Ikben

Legacy Member
Nee ik word door stomme mensen uitgenodigd ;) zelf nodig ik geen mensen uit ik speel dan ook echt niet zoveel CS. Ik heb zo van die periodes waarin ik da veel speel dan weer een paar maand ni dan weer wel

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Ik maak zelfs geen gebruik meer van steam friends dan edde van die zeikerts die u maar niet met rustlaten. Come and play pls pls. DEGOUTANT
Dan ette wel verkeerde mensen uitgenodigd zoals emma zei :p. Bedoel, ik hem normale kerels staan. En dan volgde ze eventueel of je spreekt ze 1 malig aan of ze op andere server joinen.

Trouwens lacor, je kan EDITTEN ;).

Maja, k'ga is beginnen studeren :p.

LeSec

Legacy Member
Tha_nOn zei:
racegames zouk nog kunnen denkek, maar van zodra het games zijn waar uw beelden zo snel veranderen van richting, hoek, draaien, whatever
ik kom daar echt zot van, en dan moet ge nog is snel reageren ook:sop:
nuja, kheb het ook nooit echt gespeeld, dus ben het ook niet gewoon

Ge moet duidelijk eens op mijn wii komen spelen ^^

Kzou het u wel graag eens zien doen *grijns*

coap

Legacy Member
Vrouwen in games . Tis altijd wel iet speciaal , 1 heb ik lere kenne me rtcw en da was een zalige , een schoon meiske ook , dan zo via den irc afgesproke om same de cinema te gaan , dan zo een paar keer uitgeweest same ,.. (15-17j). Heel goei vrienden geweest en nu spreke we zo halfjaarlijk-jaarlijks nog is af .

Dan zo op de wow ook wa vrouwen lere kenne , zo nen dwarf female priest , dan was er zo een real life meeting . Kzeg kgan wel is zien why not en die was daar dus ook . Da was dus echt nen dwarf female priest . Ieuw:D

En dan nog zo een Noorse op een andere server in een andere guild da was wel lache , probeerde die dan altijd zo te playen en da lukte nog ( ge moet iet doen tijdens raiden :p ) . En dan zo zien hoe ver ik kon gaan en altijd lachen met echte maten die ook daar speelde :D Twas een cava meiske ma shit wa een geile stem da die had!

Vrouwen in games kvind het toch nog altijd een beetje raar ze automatis doede daar anders tegen ik probeer da ni te doen want ik haat da als ne kerel belachelijk hard begint te slijmen. Ma ik gedraag me zo just iets minder boertig dan ik normaal doe =D.

Ikben

Legacy Member
Ik zeg al van 10uur dak ga leren mat zit er percies ni in. Geen zin in bullshit van hersenen enzo

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Ik zeg al van 10uur dak ga leren mat zit er percies ni in. Geen zin in bullshit van hersenen enzo
Bij mij is da veel hetzelfste probleem. Gewoon laptop toesmijten en beginnen. Maar ik moet boekje maken op de PC.
Maar affain, tot 16uur neem ik mijn pauze. Dan begin ik weer met studeren. k'Heb al geneog afgezie met dienen Problem solving dat dan voor niets geleerd was aangezien ik 6 vragen kreeg van de hoofdstukken da ik niet verstond :s.

Maarja, dat moeten we wel zeggen in algemene chatthread, hoort hier niet thuis.

|Kiara|

Legacy Member
Moi aussi...

Begonnen toen ik 8 jaar was, ben er nu 26.

Speel vanalles, zelfs een tijdje in een clan gezeten bij Sof2. Lieverlingsgenre zal wel altijd rpg blijven.

timdekeyser

Legacy Member
amai blijkbaar een goe succes men onderwerp,zijn der ier geen vrouwe die total war 2 spele,komaan waar zijn men jean d'arcs

|) ][ |V| ][

Legacy Member
timdekeyser zei:
amai blijkbaar een goe succes men onderwerp,zijn der ier geen vrouwe die total war 2 spele,komaan waar zijn men jean d'arcs

Ben je zeker dat je geen bijbedoelingen hebt? :unsure:

timdekeyser

Legacy Member
hha neenee,ma kzou wel es wille wete hoe vrouwe zo een spel spele,rustig verkennend bezig met hun economie of superagressief lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan