Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exCite zei:sorry zenneuhj
en welke topics?![]()
Dan ette wel verkeerde mensen uitgenodigd zoals emma zeiBram Lacor zei:Ik maak zelfs geen gebruik meer van steam friends dan edde van die zeikerts die u maar niet met rustlaten. Come and play pls pls. DEGOUTANT
. Bedoel, ik hem normale kerels staan. En dan volgde ze eventueel of je spreekt ze 1 malig aan of ze op andere server joinen.
.
.Tha_nOn zei:racegames zouk nog kunnen denkek, maar van zodra het games zijn waar uw beelden zo snel veranderen van richting, hoek, draaien, whatever
ik kom daar echt zot van, en dan moet ge nog is snel reageren ook
nuja, kheb het ook nooit echt gespeeld, dus ben het ook niet gewoon

) . En dan zo zien hoe ver ik kon gaan en altijd lachen met echte maten die ook daar speelde
Twas een cava meiske ma shit wa een geile stem da die had!Bij mij is da veel hetzelfste probleem. Gewoon laptop toesmijten en beginnen. Maar ik moet boekje maken op de PC.Bram Lacor zei:Ik zeg al van 10uur dak ga leren mat zit er percies ni in. Geen zin in bullshit van hersenen enzo
.The_Messenjah zei:Ge moet duidelijk eens op mijn wii komen spelen ^^
Kzou het u wel graag eens zien doen *grijns*
Spannende gesprekken horen hier niet thuis heTha_nOn zei:gij wilt mij gewoon nog is op uw kamer ^^
. Gelieve de PM daarvoor te bezigen.Wie niet?Tha_nOn zei:rofloljaloers ja?
k'heb binnenkort ook nen wii
. Heel misschien. Eigenlijk niet.mythe zei:Dat weet ik nog niet goed ^^. k'heb binnenkort ook nen wii.
Poenanie zei:meisjes op sof2 da werkte echt nie é![]()
timdekeyser zei:amai blijkbaar een goe succes men onderwerp,zijn der ier geen vrouwe die total war 2 spele,komaan waar zijn men jean d'arcs
