June
Legacy Member
Ik ben hier terecht gekomen omdat'k gamede.
Toen het nog hip was, Quake 2.
De mensen die het nog online gespeeld hebben kennen mij zeker.
Railgun ftw!
Ik was goed, maar niet super goed. 'k Heb als klein meisje wolfenstein gespeeld, mijn broer liet mij vaak expres de map doen met dien dokter en zijn spuiten. Na een paar gilpartijen en een klets in mijn gezicht moest'k stoppen van de mama.
Toen was'k 7 of 8.
Vanaf 10 jaar Quake 2 beginnen spelen tot mij 14 jaar toch.
Ook nog Unreal geprobeert en starcraft, maar uiteindelijk niets van geworden.
Nu speel'k niets meer, nogal goed ook. Tijdens mijn '' quake-periode '' zat'k meer mijn aim te verbeteren tegen bots, dan voor school te werken.
Maar ik kijk met plezier terug ;D
Toen het nog hip was, Quake 2.
De mensen die het nog online gespeeld hebben kennen mij zeker.
Railgun ftw!

Ik was goed, maar niet super goed. 'k Heb als klein meisje wolfenstein gespeeld, mijn broer liet mij vaak expres de map doen met dien dokter en zijn spuiten. Na een paar gilpartijen en een klets in mijn gezicht moest'k stoppen van de mama.

Toen was'k 7 of 8.
Vanaf 10 jaar Quake 2 beginnen spelen tot mij 14 jaar toch.
Ook nog Unreal geprobeert en starcraft, maar uiteindelijk niets van geworden.
Nu speel'k niets meer, nogal goed ook. Tijdens mijn '' quake-periode '' zat'k meer mijn aim te verbeteren tegen bots, dan voor school te werken.

Maar ik kijk met plezier terug ;D
. Dus doet is hetzelfde he. Als het zo slecht spel is 
. Kheb wel indruk da meiskes eerder uit hun eigen naar iets gaan grijpen ala WOW dan fps...?

Overigens: CS
ource stinkt. 1.6 ftw (alez liever 1.3 maar soit^^)

