Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

June

Legacy Member
Ik ben hier terecht gekomen omdat'k gamede.
Toen het nog hip was, Quake 2.

De mensen die het nog online gespeeld hebben kennen mij zeker.
Railgun ftw! :love:

Ik was goed, maar niet super goed. 'k Heb als klein meisje wolfenstein gespeeld, mijn broer liet mij vaak expres de map doen met dien dokter en zijn spuiten. Na een paar gilpartijen en een klets in mijn gezicht moest'k stoppen van de mama. :D
Toen was'k 7 of 8.

Vanaf 10 jaar Quake 2 beginnen spelen tot mij 14 jaar toch.
Ook nog Unreal geprobeert en starcraft, maar uiteindelijk niets van geworden.

Nu speel'k niets meer, nogal goed ook. Tijdens mijn '' quake-periode '' zat'k meer mijn aim te verbeteren tegen bots, dan voor school te werken. :p

Maar ik kijk met plezier terug ;D

mythe

Legacy Member
Unpro zei:
Tis te zien da ge een meisje zijt, worst game ever.
Awel, k'heb haar al uitgenodigd voor een match'ke na de examens, volgens mij gai k nog verliezen :p :$. Dus doet is hetzelfde he. Als het zo slecht spel is :p.

DéWé

Legacy Member
zielig hoe 1.6 spelers source altijd maar afkraken en vice versa.. Beide spellen zijn goed, source ziet er alleen wat beter uit en ge maakt heus nie zomaar headshots door op voeten te aimen ofzo.

Maarja, ik ben dan ook geen fanboy of whatever.

splasH^

Legacy Member
Bij ons zen der toch een stuk of 4 meiskes die beginne css e zijn door nen bootcamp een paar jaar geleden, wel enkel pubben en meestal allemaal samen :D but they are having fun, heeft me trouwens positief verrast hoe hard ze voor ons cheeren en roepen op lan eens ze het spel een beetje begrepen :O

Nway game met jongens en meisjes = meer fun :)
Dunno ma dast zelfde op een feestje das ook altijd toffer alst wa meiskes en wa jongens zijn :o. Kheb wel indruk da meiskes eerder uit hun eigen naar iets gaan grijpen ala WOW dan fps...?

InFerNo

Legacy Member
June zei:
Ik ben hier terecht gekomen omdat'k gamede.
Toen het nog hip was, Quake 2.

De mensen die het nog online gespeeld hebben kennen mij zeker.
Railgun ftw! :love:

Ik was goed, maar niet super goed. 'k Heb als klein meisje wolfenstein gespeeld, mijn broer liet mij vaak expres de map doen met dien dokter en zijn spuiten. Na een paar gilpartijen en een klets in mijn gezicht moest'k stoppen van de mama. :D
Toen was'k 7 of 8.

Vanaf 10 jaar Quake 2 beginnen spelen tot mij 14 jaar toch.
Ook nog Unreal geprobeert en starcraft, maar uiteindelijk niets van geworden.

Nu speel'k niets meer, nogal goed ook. Tijdens mijn '' quake-periode '' zat'k meer mijn aim te verbeteren tegen bots, dan voor school te werken. :p

Maar ik kijk met plezier terug ;D

June! :bow:

das lang geleje, van in het Q2 tijdperk zelfs :p
Met Floyd en Gerdt :p

Jonathan

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?

Omdat ze willen dat 1.6 HET competitief spel blijft waar geld mee te rapen valt. Source kunnen ze namelijk niet omdat het een te hoge luckfactor ( kuch kuch ) heeft.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Als ge het spel leuk vindt dan maakt da allemaal toch ni uit. Ik snap heel die 1.6 vs css toestand ni. Zal wel de vrouwelijkheid zijn die zo logisch is ;)

Grayfox

Legacy Member
Idd da spel is gelijk al 10jaar oud, tijd voor iets nieuws? worden die mannen da nooit beu ofzo?

marre_man

Legacy Member
Beide spellen hebben hun voor- en nadelen (heb beiden gespeeld/speel beiden).

In source is het inderdaad makkelijker om op laag niveau een headshot te schieten. Op hoger niveau daarentegen kan je wel degelijk het verschil maken. Het is bvb niet omdat je sprayt dat het zoiezo luck is; er bestaat zoiets als gecontroleerd sprayen. En dat leer je aan door ervaring en skill. Op hoog niveau krijg je een instant headar elke keer, dan moet je al extreeeeeem lucky zijn om als noob een luck-hs te schieten..

mythe

Legacy Member
Lol, wat nen battle over CSS vs CS1.6, speelt allemaal CoD ofzo :p t'gaat u beter afkomen en der is hier geen ambras ^^.

@Emma: Anders nog wa mensen samen spronkelen voor het matchke na de examens? :p Ze denken dat het toch allemaal luck is.

pie-jie

Legacy Member
kvind persoonlijk da heel wa vrouwen hier wa overroepen zijn :sleep:
als een vrouw iets zegt direct 10 replies daarop :D
naja klig er niet wakker van :) zal wel het pubergedrag zijn :D

mythe

Legacy Member
DTE zei:
TF2 ja

CS1.6 is lelijk
CS:S is mo saai tenzij et gungame is :)
Ok ja, t'is goed. U hebt gewonnen :p. TF2 is pakken zaliger!

eXe./special zei:
kvind persoonlijk da heel wa vrouwen hier wa overroepen zijn :sleep:
als een vrouw iets zegt direct 10 replies daarop :D
naja klig er niet wakker van :) zal wel het pubergedrag zijn :D
Neen, da's iets anders. Een vrouw dat CS:S speelt en het kan komde zelden tegen. Vandaar dat er overroepen word :p.

pie-jie

Legacy Member
mythe zei:
Neen, da's iets anders. Een vrouw dat CS:S speelt en het kan komde zelden tegen. Vandaar dat er overroepen word :p.

feit.
kzit mss wat naast de kwestie :p gewoon de vrouwen op dit forum ..
die moeten maar iets posten : hupla :D al die mannen daarop .. wel fun :) en als dan énen slimmen zegt : sigh, tis ni omdat een vrouw is da ze gelijk heeft wordt die direct geflamed :D

en vrouwen in games ken ik maar 1tje eigelijk: die speelt 1.6 ;)

mythe

Legacy Member
eXe./special zei:
feit.
kzit mss wat naast de kwestie :p gewoon de vrouwen op dit forum ..
die moeten maar iets posten : hupla :D al die mannen daarop .. wel fun :) en als dan énen slimmen zegt : sigh, tis ni omdat een vrouw is da ze gelijk heeft wordt die direct geflamed :D

en vrouwen in games ken ik maar 1tje eigelijk: die speelt 1.6 ;)
Emma hier speelt CS:S :p. Vandaar de grote clash.
Btw.: een vrouw moede gelijk geven of ze begint te flamen op u ^^. Maar mij nog niet opgevallen dat er dan direct tegen u begonnen word. Ga ik is proberen als ik mijn gelijk kan halen :p.

Tha_nOn

Legacy Member
roflol, ge ziet anders ook behoorljk veel geflame op vrouwen ze

en das imo neutraal voor geslacht ze, als ge uw mening op een rspectvolle manier weergeeft ca va dan kunt ge normaal discussieren, indien niet dan wordt er sneller overgegaan tot geflame \o/ of ge nu man of vrouw zijt
(nuja, kvind wel dat sommige mannen dan weer reacties van vrouwen veel te snel als flame oppaken ^^ of omgekeerd)

pie-jie

Legacy Member
kvind just anders .. kvind als een vrouw iets zegt wordt er minder rap op geflamed want oee tis een vrouw ! :p

en mythe tis ni tegen gij da ze beginnen, tis tegen die die tegen gij beginnen da ze beginne =D verstade?

en ja de gg server van 1.6 is ook ni mis ;)

gedaan met discussieren :s exaampje gaan doen 0/

June

Legacy Member
!nFy zei:
June! :bow:

das lang geleje, van in het Q2 tijdperk zelfs :p
Met Floyd en Gerdt :p

Gerdt <3 en benneb, SCSI, mj, smalle, suiske (!),..
Nog veel mensen waar'k redelijk veel tegen speelde, maar na Q2 nooit meer terug gezien. :(
Infyyyyyyyy, wow, da's echt wel super super lang geleden :D

mythe

Legacy Member
eXe./special zei:
kvind just anders .. kvind als een vrouw iets zegt wordt er minder rap op geflamed want oee tis een vrouw ! :p

en mythe tis ni tegen gij da ze beginnen, tis tegen die die tegen gij beginnen da ze beginne =D verstade?
Neen :p
eXe./special zei:
en ja de gg server van 1.6 is ook ni mis ;)

gedaan met discussieren :s exaampje gaan doen 0/
Succes ;).

@Tha_nOn, volgens mij klopt uwen theorie meer dan die van exe./special :p. Maar hij heeft ook wen punten, maar versta het niet 100 % :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan