Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikben

Legacy Member
De conclussie is dus iedereen flamed al wel eens in een bepaalde situatie.

Tha_nOn

Legacy Member
eXe./special zei:
kvind just anders .. kvind als een vrouw iets zegt wordt er minder rap op geflamed want oee tis een vrouw ! :p

en mythe tis ni tegen gij da ze beginnen, tis tegen die die tegen gij beginnen da ze beginne =D verstade?

en ja de gg server van 1.6 is ook ni mis ;)

gedaan met discussieren :s exaampje gaan doen 0/

roflol, ik denk dat arifiene, loeli, angelke, emma enz kunnen beamen dat ze meer dan eens geflamed werden net omdat ze een vrouw waren (en eventueel idiote dingen zeiden natuurlijk ^^)

kben ik ook al geflamed net omdat ik een vrouw ben, anderzijds als ik iets zeg waar anderen zich ook kunnen in vinden, steken er veel dat op het feit dat ik een vrouw ben, wat imo niet moet kloppen, vrouwen kunnen ook welonderbouwde meningen hebben

SweetEmmaRose

Legacy Member
Wordt idd veel meer reactie op gegeven, die willen aandacht zeker? ^^

CyberOps

Legacy Member
Tha_nOn zei:
roflol, ik denk dat arifiene, loeli, angelke, emma enz kunnen beamen dat ze meer dan eens geflamed werden net omdat ze een vrouw waren (en eventueel idiote dingen zeiden natuurlijk ^^)

kben ik ook al geflamed net omdat ik een vrouw ben, anderzijds als ik iets zeg waar anderen zich ook kunnen in vinden, steken er veel dat op het feit dat ik een vrouw ben, wat imo niet moet kloppen, vrouwen kunnen ook welonderbouwde meningen hebben

ge valt gewoon veel meer op als vrouw :p

bratislava

Legacy Member
Mijn vrouwke speelt ook regelmatig games, maar momenteel beperkt zich dat hoofdzakelijk bij Guildwars. Vroeger heeft ze ook regelmatig Diablo II gespeeld, en af en toe ook eens een RTS-game of Single player RPG.
Grappig is als andere spelers opmerken dat ze met een vrouw te maken hebben, en dan beginnen ze haar leeftijd en zo te vragen. Als ze dan zegt dat ze getrouwd is, is het gesprek meestal afgelopen. :lol:

mythe

Legacy Member
bratislava zei:
Mijn vrouwke speelt ook regelmatig games, maar momenteel beperkt zich dat hoofdzakelijk bij Guildwars. Vroeger heeft ze ook regelmatig Diablo II gespeeld, en af en toe ook eens een RTS-game of Single player RPG.
Grappig is als andere spelers opmerken dat ze met een vrouw te maken hebben, en dan beginnen ze haar leeftijd en zo te vragen. Als ze dan zegt dat ze getrouwd is, is het gesprek meestal afgelopen. :lol:
Meende da? Da is wel zielig :p.

pie-jie

Legacy Member
mythe zei:
Neen :p

Succes ;).

@Tha_nOn, volgens mij klopt uwen theorie meer dan die van exe./special :p. Maar hij heeft ook wen punten, maar versta het niet 100 % :p.

merci ! tis goe gelukt ;) da kannek u al zeggen :)

mja kbedoel gewoon. alster één iemand DURFT flamen op een meisje. dat er dan velen flamen op HEM. versta je?

pie-jie

Legacy Member
Tha_nOn zei:
roflol, ik denk dat arifiene, loeli, angelke, emma enz kunnen beamen dat ze meer dan eens geflamed werden net omdat ze een vrouw waren (en eventueel idiote dingen zeiden natuurlijk ^^)

kben ik ook al geflamed net omdat ik een vrouw ben, anderzijds als ik iets zeg waar anderen zich ook kunnen in vinden, steken er veel dat op het feit dat ik een vrouw ben, wat imo niet moet kloppen, vrouwen kunnen ook welonderbouwde meningen hebben

roflol iedere post met roflol beginnen vind ik ook wel maar beke dom. maja U bent een VROUW ! hail YOU !

giger

Legacy Member
V32 en leerkracht (jawel, er zitten op dit forum zelfs ex-leerlingen) en ik game. Wel op nintendo. Speelde vroeger Quake en Heretic en de eerste spellen van Tomb Raider. Daarna FF's en andere RPG's op playstation en dan tijdens mijn zwangerschap een boel RPG's op GBA (Golden Sun, Castlevania en consorten).
Nu zit ik vast aan mijn DS (we hebben er drie in huis; voor ieder eentje en de jongste gebruikster is 3,5) en hebben we een wii wanneer we met z'n allen wat party-games spelen.
Maar aan online dingen zoals WOW of MOHAA (of zoiets) heb ik me nooit gewaagd.

En ik heb nog collega's die gamen hoor...alleen weten onze lln dat meestal niet.

Tha_nOn

Legacy Member
eXe./special zei:
merci ! tis goe gelukt ;) da kannek u al zeggen :)

mja kbedoel gewoon. alster één iemand DURFT flamen op een meisje. dat er dan velen flamen op HEM. versta je?

valt te zien wat hij zegt eh, doet hem ambetant net omdat het een meiske is dan wel ja

hoewel vista toch nooit veel commentaar krijgt :sop:

en ja schatje, ik ben een vrouw, ik ben veel meer waard op dit forum \o/ kom anders nog wat zagen dat er niet genoeg mensen reageren op uw posts

viewer

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Wordt idd veel meer reactie op gegeven, die willen aandacht zeker? ^^

Da lijkt alleen maar zo omdat jullie spamtrutjes er om de 5 posten tussenstaan...

pie-jie

Legacy Member
viewer zei:
Da lijkt alleen maar zo omdat jullie spamtrutjes er om de 5 posten tussenstaan...

:bow:

Tha_nOn zei:
valt te zien wat hij zegt eh, doet hem ambetant net omdat het een meiske is dan wel ja

hoewel vista toch nooit veel commentaar krijgt :sop:

en ja schatje, ik ben een vrouw, ik ben veel meer waard op dit forum \o/ kom anders nog wat zagen dat er niet genoeg mensen reageren op uw posts

niemand hoeft te reageren op mijn posts! ze staan er maar voor diegene die ze willen lezen .. :)
maar er wordt zowiezo op gereageerd met al die wijven hier :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan