Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eXe./special zei:kvind just anders .. kvind als een vrouw iets zegt wordt er minder rap op geflamed want oee tis een vrouw !
en mythe tis ni tegen gij da ze beginnen, tis tegen die die tegen gij beginnen da ze beginne =D verstade?
en ja de gg server van 1.6 is ook ni mis
gedaan met discussierenexaampje gaan doen 0/
Tha_nOn zei:roflol, ik denk dat arifiene, loeli, angelke, emma enz kunnen beamen dat ze meer dan eens geflamed werden net omdat ze een vrouw waren (en eventueel idiote dingen zeiden natuurlijk ^^)
kben ik ook al geflamed net omdat ik een vrouw ben, anderzijds als ik iets zeg waar anderen zich ook kunnen in vinden, steken er veel dat op het feit dat ik een vrouw ben, wat imo niet moet kloppen, vrouwen kunnen ook welonderbouwde meningen hebben


Meende da? Da is wel zieligbratislava zei:Mijn vrouwke speelt ook regelmatig games, maar momenteel beperkt zich dat hoofdzakelijk bij Guildwars. Vroeger heeft ze ook regelmatig Diablo II gespeeld, en af en toe ook eens een RTS-game of Single player RPG.
Grappig is als andere spelers opmerken dat ze met een vrouw te maken hebben, en dan beginnen ze haar leeftijd en zo te vragen. Als ze dan zegt dat ze getrouwd is, is het gesprek meestal afgelopen.![]()
.Wa is zielig?Meende da? Da is wel zielig.

Bram Lacor zei:You cant blame a man for trying zeg ik altijd!

mythe zei:Neen
Succes.
@Tha_nOn, volgens mij klopt uwen theorie meer dan die van exe./special. Maar hij heeft ook wen punten, maar versta het niet 100 %
.
da kannek u al zeggen 
Tha_nOn zei:roflol, ik denk dat arifiene, loeli, angelke, emma enz kunnen beamen dat ze meer dan eens geflamed werden net omdat ze een vrouw waren (en eventueel idiote dingen zeiden natuurlijk ^^)
kben ik ook al geflamed net omdat ik een vrouw ben, anderzijds als ik iets zeg waar anderen zich ook kunnen in vinden, steken er veel dat op het feit dat ik een vrouw ben, wat imo niet moet kloppen, vrouwen kunnen ook welonderbouwde meningen hebben
eXe./special zei:merci ! tis goe geluktda kannek u al zeggen
mja kbedoel gewoon. alster één iemand DURFT flamen op een meisje. dat er dan velen flamen op HEM. versta je?

herinner me da nog alsoft gisteren was 
we hebben u wel es doen afzien als het niet goed draaide 
SweetEmmaRose zei:Wordt idd veel meer reactie op gegeven, die willen aandacht zeker? ^^
viewer zei:Da lijkt alleen maar zo omdat jullie spamtrutjes er om de 5 posten tussenstaan...

Tha_nOn zei:valt te zien wat hij zegt eh, doet hem ambetant net omdat het een meiske is dan wel ja
hoewel vista toch nooit veel commentaar krijgt
en ja schatje, ik ben een vrouw, ik ben veel meer waard op dit forum \o/ kom anders nog wat zagen dat er niet genoeg mensen reageren op uw posts


viewer zei:Da lijkt alleen maar zo omdat jullie spamtrutjes er om de 5 posten tussenstaan...