Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Der zullen nog wel namen zijn waar ik nu niet op kan komen 

Ik zal u de weg wijzen naar de exit, want dan hoort gij hier niet te zijn op de thread, jij zondaar!Tha_nOn zei:ik speel niets \o/

Zware games voor een vrouw« ei » zei:Momenteel speel ik vooral Enemy Territory: Quake Wars
Samen met m'n vriend en wa mensen die ik ken van ETF op VOIP... is plezant, geweldige teamwork enzo!
Voor de rest heb ik ook nog een aantal C&C games gespeeld, ook ffkes UT en GTA Vice City. Der zullen nog wel namen zijn waar ik nu niet op kan komen
Anyway, ik heb een hekel aan die positieve en/of negatieve aandacht die sommige mannelijke gamers geven wanneer ze weten da je vrouwelijk bent, daarom dat ik online zelden laat merken dat ik vrouwelijk ben en gewoon geniet van de gameplay![]()
.SweetEmmaRose zei:Css is alles behalve onrealistisch ze![]()
SweetEmmaRose zei:Serieus, da stoort ni, watch me play![]()
SweetEmmaRose zei:Ja maar ik wil ni anders, anders sucked
Ik rush ook altijd, maar ge moet slim rushen, en geen kakteam hebben ^^
SweetEmmaRose zei:Ik ga mijn strategie ni in detail uitlegge aangezien dak nog tege u moet spele ^^
maar het heeft te maken met de tijd da ge exact nodig hebt om ergens te geraken en te verzekeren da als ge er zijt voor een t. Meestal i s da 9-10sec. Daarna heeft da gewoon geen zin voor te rushen.
Dus jawel, zeker als eerste gaan, als ge met teveel zijt is er altijd iemand die fucking traag is en alles verpest. Of dan horen ze u en gaan ze ni evrder. (ben altijd ct)
SweetEmmaRose zei:Ace! ^^

ource stinkt. 1.6 ftw (alez liever 1.3 maar soit^^)
KIA_Killer zei:mikt op ene zijn tenen en ge doet triple hs

KIA_Killer zei:ROFLOLMAOBBQ?!
Overigens: CSource stinkt. 1.6 ftw (alez liever 1.3 maar soit^^)
Mijn broerke van 10 pwnt ook hard in source, mikt op ene zijn tenen en ge doet triple hs
1.6 is tenminste nog wat niveau kwa skills en kunnen
SweetEmmaRose zei:Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?
Omdat ze niets beter kennen? En omdat ze een primitief computer systeem hebben?SweetEmmaRose zei:Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?

.Doet er echt niet toe he. Want dan is het toch weer gebalanceerd als iedereen dat voor heeft?=[KO]=;9627478 zei:Omdat 1.6 veel moeilijker is. Bij Css schiet ge soms headshots als ge op iemand z'n dijen aan mikken bent.
=[KO]=;9627478 zei:Bij Css schiet ge soms headshots als ge op iemand z'n dijen aan mikken bent.

SweetEmmaRose zei:Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?
mythe zei:Omdat ze niets beter kennen? En omdat ze een primitief computer systeem hebben?
Da's idd wel primitief. Bedoel, ik ben geen graphic hoer, maar ik kijk niet graag op legoblokjes.
Doet er echt niet toe he. Want dan is het toch weer gebalanceerd als iedereen dat voor heeft?
Maar da snap ik toch wel niet, want heb da nog neit voor gehad. Enkel als je loopt, met veel geluk. Wat het wel realistisch maakt, want als je loopt kan je NOOIT van u leven perfect op 1 punt schieten he!

Wa voor zever is da nuweer.KIA_Killer zei:Zoals gezegd: ge moet in CSS zelfs niet kunnen mikken. Eender welk klein kind kan 'PWNEN' in dat spel.
Probeer uw niveau op een normale manier maar eens te evenaren in 1.6,
90% faalt.
Het 'kan' dan primitief zijn maar het spel heeft toch al 10 jaar zijn vaste volgelingen, wilt wel iets zeggen lijkt me![]()
mythe zei:*Edit: CS 1.6 is primitieve graphics, lego blokjes.

Tis te zien da ge een meisje zijt, worst game ever.SweetEmmaRose zei:Yes, ik speel al 4 jaar ofzo counter strike source. And I'm awesome
Hoe is da begonnen? Mijn vriend speelde da vroeger ff, mijn broer wou da ook spelen, dus had ik voor zijn verjaardag hl² gekocht. Maar da wou ni installere op zijn pc, dus heb ik da maar op mijn pc geinstalleerd, intussen is het dus mijn spel ^_^
Ik speel altijd op dezelfde server, in dezelfde map (de_dust2). Als meisje kunde ni teveel verschillende servers bezoeken, want das altijd 'omg a girl!!!!'. Dus ik heb gewon 1 plaats waar iedereen weet da ik een meisje ben (en hun asses own), met dan af en toe is ne noob die een grote bek opzet, die direct wordt neergeknald.
![]()