Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

timdekeyser

Legacy Member
a tis just,mss es tijd om da es te spele,tis wijs ze,maar heel verslavend,maar gezonder dan roke lol

« ei »

Legacy Member
Hier ook een vrouwelijke gamer o/

Voor mij is gamen begonnen op de pc van m'n broer. Games zoals Prehistorik 2, een of ander racespelleke, Dune, ...

M'n eerste online game was ETF (Enemy Territory Fortress). M'n vriend speelde al langer ET en had gezien dat er een mod uit was, hebben het samen geprobeerd en ik was vertrokken.... Kheb daar heel veel mensen leren kennen waar ik dagelijks nog mee chat op IRC. Ben daar ook server admin van de enige server die nog actief is (mja, het spel is zo'n beetje dood aan het gaan...) maar ik speel het niet echt meer.

Aantal jaar later heb ik Battlefield 2 ontdekt, speel ik nog altijd wel es af en toe.

Momenteel speel ik vooral Enemy Territory: Quake Wars :)
Samen met m'n vriend en wa mensen die ik ken van ETF op VOIP... is plezant, geweldige teamwork enzo!

Voor de rest heb ik ook nog een aantal C&C games gespeeld, ook ffkes UT en GTA Vice City :D. Der zullen nog wel namen zijn waar ik nu niet op kan komen :)

Anyway, ik heb een hekel aan die positieve en/of negatieve aandacht die sommige mannelijke gamers geven wanneer ze weten da je vrouwelijk bent, daarom dat ik online zelden laat merken dat ik vrouwelijk ben en gewoon geniet van de gameplay :)

JackM

Legacy Member
ik heb nog vaak battlefield en racespellen tegen men zus gespeeld.
en omg, soms zo een vuile speelster :p

CyberOps

Legacy Member
mijn lief speelt keigraag The Sims, maar daar vind ik nu es niks aan he :p

mythe

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik speel niets \o/
Ik zal u de weg wijzen naar de exit, want dan hoort gij hier niet te zijn op de thread, jij zondaar! :p
Alowel ik hier ook niet mag zijn want ben nen mannelijke gamer ^^.

« ei » zei:
Momenteel speel ik vooral Enemy Territory: Quake Wars :)
Samen met m'n vriend en wa mensen die ik ken van ETF op VOIP... is plezant, geweldige teamwork enzo!

Voor de rest heb ik ook nog een aantal C&C games gespeeld, ook ffkes UT en GTA Vice City :D. Der zullen nog wel namen zijn waar ik nu niet op kan komen :)

Anyway, ik heb een hekel aan die positieve en/of negatieve aandacht die sommige mannelijke gamers geven wanneer ze weten da je vrouwelijk bent, daarom dat ik online zelden laat merken dat ik vrouwelijk ben en gewoon geniet van de gameplay :)
Zware games voor een vrouw :).

KIA_Killer

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Css is alles behalve onrealistisch ze :wtf:

SweetEmmaRose zei:
Serieus, da stoort ni, watch me play :p

SweetEmmaRose zei:
Ja maar ik wil ni anders, anders sucked :p
Ik rush ook altijd, maar ge moet slim rushen, en geen kakteam hebben ^^

SweetEmmaRose zei:
Ik ga mijn strategie ni in detail uitlegge aangezien dak nog tege u moet spele ^^
maar het heeft te maken met de tijd da ge exact nodig hebt om ergens te geraken en te verzekeren da als ge er zijt voor een t. Meestal i s da 9-10sec. Daarna heeft da gewoon geen zin voor te rushen.

Dus jawel, zeker als eerste gaan, als ge met teveel zijt is er altijd iemand die fucking traag is en alles verpest. Of dan horen ze u en gaan ze ni evrder. (ben altijd ct :p)

SweetEmmaRose zei:

ROFLOLMAOBBQ?! :wtf:



Overigens: CS:Source stinkt. 1.6 ftw (alez liever 1.3 maar soit^^)
Mijn broerke van 10 pwnt ook hard in source, mikt op ene zijn tenen en ge doet triple hs :wtf:

1.6 is tenminste nog wat niveau kwa skills en kunnen

SweetEmmaRose

Legacy Member
KIA_Killer zei:
ROFLOLMAOBBQ?! :wtf:



Overigens: CS:Source stinkt. 1.6 ftw (alez liever 1.3 maar soit^^)
Mijn broerke van 10 pwnt ook hard in source, mikt op ene zijn tenen en ge doet triple hs :wtf:

1.6 is tenminste nog wat niveau kwa skills en kunnen

Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?

KO

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?

Omdat 1.6 veel moeilijker is. Bij Css schiet ge soms headshots als ge op iemand z'n dijen aan mikken bent.

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?
Omdat ze niets beter kennen? En omdat ze een primitief computer systeem hebben? :p

Da's idd wel primitief. Bedoel, ik ben geen graphic hoer, maar ik kijk niet graag op legoblokjes :p.

=[KO]=;9627478 zei:
Omdat 1.6 veel moeilijker is. Bij Css schiet ge soms headshots als ge op iemand z'n dijen aan mikken bent.
Doet er echt niet toe he. Want dan is het toch weer gebalanceerd als iedereen dat voor heeft?
Maar da snap ik toch wel niet, want heb da nog neit voor gehad. Enkel als je loopt, met veel geluk. Wat het wel realistisch maakt, want als je loopt kan je NOOIT van u leven perfect op 1 punt schieten he!

KIA_Killer

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Jaaaaaja, blijft gij maar bij uw primitief spelleke da zoveel beter is als de rest, 't is goe.
Waarom haten 1.6'ers css?

mythe zei:
Omdat ze niets beter kennen? En omdat ze een primitief computer systeem hebben? :p

Da's idd wel primitief. Bedoel, ik ben geen graphic hoer, maar ik kijk niet graag op legoblokjes :p.


Doet er echt niet toe he. Want dan is het toch weer gebalanceerd als iedereen dat voor heeft?
Maar da snap ik toch wel niet, want heb da nog neit voor gehad. Enkel als je loopt, met veel geluk. Wat het wel realistisch maakt, want als je loopt kan je NOOIT van u leven perfect op 1 punt schieten he!

Zoals gezegd: ge moet in CSS zelfs niet kunnen mikken. Eender welk klein kind kan 'PWNEN' in dat spel.

Probeer uw niveau op een normale manier maar eens te evenaren in 1.6,
90% faalt.

Het 'kan' dan primitief zijn maar het spel heeft toch al 10 jaar zijn vaste volgelingen, wilt wel iets zeggen lijkt me :p

mythe

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Zoals gezegd: ge moet in CSS zelfs niet kunnen mikken. Eender welk klein kind kan 'PWNEN' in dat spel.

Probeer uw niveau op een normale manier maar eens te evenaren in 1.6,
90% faalt.

Het 'kan' dan primitief zijn maar het spel heeft toch al 10 jaar zijn vaste volgelingen, wilt wel iets zeggen lijkt me :p
Wa voor zever is da nuweer.
k'Zeg juist net zelf, als je loopt is die kans er ja. Maar toch maar kleine kans. Dan is het ook realistischer, want iemand da loopt schiet willkeurig (versta sprayt). En nen maat van mij speelde altijd als COD en heeft op gekende lanparty en heeft TEK9 daar neergehaald, dus u 90 % klopt wel niet he!

*Edit: CS 1.6 is primitieve graphics, lego blokjes.

Unpro

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Yes, ik speel al 4 jaar ofzo counter strike source. And I'm awesome :cool:
Hoe is da begonnen? Mijn vriend speelde da vroeger ff, mijn broer wou da ook spelen, dus had ik voor zijn verjaardag hl² gekocht. Maar da wou ni installere op zijn pc, dus heb ik da maar op mijn pc geinstalleerd, intussen is het dus mijn spel ^_^
Ik speel altijd op dezelfde server, in dezelfde map (de_dust2 :woohoo: ). Als meisje kunde ni teveel verschillende servers bezoeken, want das altijd 'omg a girl!!!!'. Dus ik heb gewon 1 plaats waar iedereen weet da ik een meisje ben (en hun asses own), met dan af en toe is ne noob die een grote bek opzet, die direct wordt neergeknald. :p
Tis te zien da ge een meisje zijt, worst game ever.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan