Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, neen, da juist wel, want mijn schieten is nog cava. Ik sterf dan wel, maar ik hem toch den helft van de server al meeDTE zei:Ni voorop gaan![]()
.
)We zullen de rollen dan switche, gij Terrorist en ik CTSweetEmmaRose zei:Ik ga mijn strategie ni in detail uitlegge aangezien dak nog tege u moet spele ^^
maar het heeft te maken met de tijd da ge exact nodig hebt om ergens te geraken en te verzekeren da als ge er zijt voor een t. Meestal i s da 9-10sec. Daarna heeft da gewoon geen zin voor te rushen.
Dus jawel, zeker als eerste gaan, als ge met teveel zijt is er altijd iemand die fucking traag is en alles verpest. Of dan horen ze u en gaan ze ni evrder. (ben altijd ct)
.
.Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratieSweetEmmaRose zei:Hangt idd veel van uw team af, maar ze zijn eerder een frustratie dan een hulpmiddel ze: )
.
.SweetEmmaRose zei:Serieus, da stoort ni, watch me play![]()

mythe zei:Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratie.
Op COD4 scoor ik met 2/4 goeie spelers tegen 8/12 beter dan 8/12 slechte spelers tegen 2/4.
En alleen is zelfs nog beter, kunde stilletjes kills uitvoeren en genoeg ^^.
Samen rushen ^^mythe zei:Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratie.
Op COD4 scoor ik met 2/4 goeie spelers tegen 8/12 beter dan 8/12 slechte spelers tegen 2/4.
En alleen is zelfs nog beter, kunde stilletjes kills uitvoeren en genoeg ^^.
Top 3 van?Bram Lacor zei:Hmm kweet dat niet ik gebruik ook nog wel wat tacktiek hoor! Zoals granaten gooien en dan snel een andere route nemen. Trouwens het is ook een verrassend effect niemand verwacht dat ene debiel genoeg is om het allen op te neme tege vele. Ik geef wel toe geluk is erg belangrijk maar het werkt bij mij toch altijd goed ik zit bijna altijd in den top 3
. Tegen dan hebte er al 4 neergehaald.Da's volgens mij wel juist. Ga da is checkenGrayfox zei:Goeie tactic is ook zo op een server gaan en zeggen van "hi guys! im a girl" en dan beginnen ze allemaal te typen enzo, en kunde ze gewoon afschieten op hun spawnpoint =)
. Of gewoon grafiti van een blote vrouw ofzo, dan stoppen ze meestal aan da punten en dan schiete de vuile bastards af! 
Xfire, man man. Gewoon Steam Friends, niets makkelijk als je team fortress 2 speeltexCite zei:aangezien er ier wrs veel hetzelfde game spelen, kunde nerges gene topic make waar iedreen zen XFire accoutn doorgeeft?![]()
.