Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ga mijn strategie ni in detail uitlegge aangezien dak nog tege u moet spele ^^
maar het heeft te maken met de tijd da ge exact nodig hebt om ergens te geraken en te verzekeren da als ge er zijt voor een t. Meestal i s da 9-10sec. Daarna heeft da gewoon geen zin voor te rushen.

Dus jawel, zeker als eerste gaan, als ge met teveel zijt is er altijd iemand die fucking traag is en alles verpest. Of dan horen ze u en gaan ze ni evrder. (ben altijd ct :p)

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik ga mijn strategie ni in detail uitlegge aangezien dak nog tege u moet spele ^^
maar het heeft te maken met de tijd da ge exact nodig hebt om ergens te geraken en te verzekeren da als ge er zijt voor een t. Meestal i s da 9-10sec. Daarna heeft da gewoon geen zin voor te rushen.

Dus jawel, zeker als eerste gaan, als ge met teveel zijt is er altijd iemand die fucking traag is en alles verpest. Of dan horen ze u en gaan ze ni evrder. (ben altijd ct :p)
We zullen de rollen dan switche, gij Terrorist en ik CT :p.
Maar idd, da's wel een betere manier. Trouwens als je eerst gaat dan hebte zelf de meeste punten voor u. Als je laatst gaat en t'is goed team, dan kunde nog op 1 kill tellen ofzo :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hangt idd veel van uw team af, maar ze zijn eerder een frustratie dan een hulpmiddel ze: )

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Hangt idd veel van uw team af, maar ze zijn eerder een frustratie dan een hulpmiddel ze: )
Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratie :p.

Op COD4 scoor ik met 2/4 goeie spelers tegen 8/12 beter dan 8/12 slechte spelers tegen 2/4 :p.

En alleen is zelfs nog beter, kunde stilletjes kills uitvoeren en genoeg ^^.

DéWé

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Serieus, da stoort ni, watch me play :p

Jaja, door de lag hebben de anderen gewoon problemen om u te raken.. :)

mythe zei:
Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratie :p.

Op COD4 scoor ik met 2/4 goeie spelers tegen 8/12 beter dan 8/12 slechte spelers tegen 2/4 :p.

En alleen is zelfs nog beter, kunde stilletjes kills uitvoeren en genoeg ^^.

Xfire? Kwil is me u cod'en :) Samen rushen ^^

Ikben

Legacy Member
Hmm kweet dat niet ik gebruik ook nog wel wat tacktiek hoor! Zoals granaten gooien en dan snel een andere route nemen. Trouwens het is ook een verrassend effect niemand verwacht dat ene debiel genoeg is om het allen op te neme tege vele. Ik geef wel toe geluk is erg belangrijk maar het werkt bij mij toch altijd goed ik zit bijna altijd in den top 3

SweetEmmaRose

Legacy Member
mythe zei:
Hehe, da's ook een feit. Valt te zien met wie ook precies. Als je gasten hebt die veel TeamSay toepassen dan kunde er van tijd nog goed mee werken. Anders is het idd een frustratie :p.

Op COD4 scoor ik met 2/4 goeie spelers tegen 8/12 beter dan 8/12 slechte spelers tegen 2/4 :p.

En alleen is zelfs nog beter, kunde stilletjes kills uitvoeren en genoeg ^^.


Ace! ^^

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Hmm kweet dat niet ik gebruik ook nog wel wat tacktiek hoor! Zoals granaten gooien en dan snel een andere route nemen. Trouwens het is ook een verrassend effect niemand verwacht dat ene debiel genoeg is om het allen op te neme tege vele. Ik geef wel toe geluk is erg belangrijk maar het werkt bij mij toch altijd goed ik zit bijna altijd in den top 3
Top 3 van?
En alleen spelen is idd van tijd beter. Zeker omdat je dan stil kan sluipen en meestal zijn zij dan nog vollenbak aan't rondlopen voor u te zoeken :p. Tegen dan hebte er al 4 neergehaald.

Ikben

Legacy Member
Top 3 van de meeste kills. qua Kill Death ratio scoor ik maar een beetje maar als 1

Grayfox

Legacy Member
Goeie tactic is ook zo op een server gaan en zeggen van "hi guys! im a girl" en dan beginnen ze allemaal te typen enzo, en kunde ze gewoon afschieten op hun spawnpoint =)

exCite

Legacy Member
aangezien er ier wrs veel hetzelfde game spelen, kunde nerges gene topic make waar iedreen zen XFire accounn doorgeeft? :)

mythe

Legacy Member
Grayfox zei:
Goeie tactic is ook zo op een server gaan en zeggen van "hi guys! im a girl" en dan beginnen ze allemaal te typen enzo, en kunde ze gewoon afschieten op hun spawnpoint =)
Da's volgens mij wel juist. Ga da is checken :p. Of gewoon grafiti van een blote vrouw ofzo, dan stoppen ze meestal aan da punten en dan schiete de vuile bastards af! :p

exCite zei:
aangezien er ier wrs veel hetzelfde game spelen, kunde nerges gene topic make waar iedreen zen XFire accoutn doorgeeft? :)
Xfire, man man. Gewoon Steam Friends, niets makkelijk als je team fortress 2 speelt :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
lol xfire sucked :p
daar bestaan topics over in de desbetreffende fora :)

Ikben

Legacy Member
Ik maak zelfs geen gebruik meer van steam friends dan edde van die zeikerts die u maar niet met rustlaten. Come and play pls pls. DEGOUTANT
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan