Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bioshock valt nog meeBaBsie zei:Mn zus heeft nu Bioshock op haren pc staan, ma als ik da spel zelf al hoor word ik daar zot van.
Zon dingen zijn echt nie goe voor mn hartje
Veel te verschietachtig!
. Beetje gruwelijk getekend, maar al bij al niet zo verschietachtig. Speelt het samen met u zus
.Hoe bedoel je?Tha_nOn zei:maar ik maak die ventjes en dan gaan ze dood!
. En misschien als je u huis NOOIT kuist?
.t'Heeft er mee te maken. Da tha_nOn niet zo graag games speelt zoals FPS'en enzo, misschien is da bij de gemiddelde vrouw?Bram Lacor zei:Gelukkig heeft dit alles nog veel te maken met vrouwen en gamen. Ik begon al even te denken dat we hier gewoon aan het lullen waren![]()


mythe zei:Die kerels weten normaal ook wel achter welke muur ze moeten springen.
Bedoel t'is niet zoals in COD4, dat je door nen bakstenen muur kan schieten, totaal niet realistisch, bedoel moeste er 10 kogels op schieten en er dan doodschieten, cava. Maar ge kunt 2 kogels schieten en den anderen neerleggen.
Jap, er tellen idd wel meer dingen mee.
Race games he. Dan worde misschien niet zot. Van strategie word ik nog zotter, daar moede geduld hebben, wat ik totaal niet heb!
Nujah, tis wel fun ^^ 
mythe zei:Hoe bedoel je?
Maar gaan die ook niet dood van ouderdom? Da is pas tijdverdrijf. En misschien als je u huis NOOIT kuist?
Maar je hebt ook nog rollercoaster Tycoon, zitten wel soort opdrachte in. En dan nog theme hospital.
3rdmythe zei:Dan moede 3th person games spelen ^^. Dan word je zeker zot.
Mja, maar iemand dat niet gamed (of niet veel gamed) en dan plots FPS games speelt kan daar zelfs misselijk van worden. Bij HL² nog het ergste van al had ik ergens gelezen, die kijkhoek is daar groter en daar worden superveel mensen misselijk van.
Nuja, racegames, Click & go adventures, Strategie, simulatie games, ... kan je dan nog spelen.
Sim City, the Sims, ...

Bwaja, k'ga k'ik van tijd meer dood dan ik kan leven en kills heb. Van tijd heb ik dan 10/20 ofzo. Maar door rap te lopen heb ik ook soms scores van 40/20 ^^.DesertWolf zei:Buh, plaasteren muren zeg ek u, in cod4 kunde ook nie door alle muren schietenNujah, tis wel fun ^^
En ge hebt in nen FPS evengoed geduld nodig.. Anders ga je te veel dood![]()
Ah, over incest voelde u dan niet schuldigTha_nOn zei:datk mij schuldig voel derover!
en tot nu toe leven al mijn ventjes nog (en kzit aan 4 generaties ofzo, maar da kweekt dan ook gemakkelijk)
maar das dan ook omdat die dingen niet verouderen als ge u er niet mee bezighoudt + cheats \o/
en kvraag mij af na hoeveel generaties ze geen familie meer zijn van elkaar \o/ kwestie wa incest in te voeren
. Schoon is da!mythe zei:Bwaja, k'ga k'ik van tijd meer dood dan ik kan leven en kills heb. Van tijd heb ik dan 10/20 ofzo. Maar door rap te lopen heb ik ook soms scores van 40/20 ^^.
Maar da lukt niet altijd
Zo spelen lukt mij enkel als ek uitgerust ben en mijn reflexen een beetje deftig zijn (lees: niet zo vaak
). Valt ook beetje te zien welken 3rd. Want vind Prince of Persia bv. geweldig om te spelen, ook wel beetje zever met die end-bosses waar ik nooit voorbij geraak, t'enigste voor wat ik da spel speel is voor de free-running.
En dan heb je nog Gears of War wat toch niet echt mijn ding is. Kunde ook niet free-runnen hemisschien daarmee.

Hier is da net hetzelfsteDesertWolf zei:Ik heb ook nie altijd geduld hoor, en af en toe rusht ge dan midden in een kamer me tegenstanders en knalt ge iedereen afMaar da lukt niet altijd
Zo spelen lukt mij enkel als ek uitgerust ben en mijn reflexen een beetje deftig zijn (lees: niet zo vaak
).
. En ik speel dan al veel te weinig voor deftig mee te kunnen
.t'zou kunnenKdenk eerder dat er werd gedoeld op dat ge '3th' schreef in plaats van '3rd'.. Geen schrijffouten maken hé!![]()
. Maar normaal gezien kunde het toch beide bezigen?Ik had het gewoon op de foutmythe zei:Valt ook beetje te zien welken 3rd. Want vind Prince of Persia bv. geweldig om te spelen, ook wel beetje zever met die end-bosses waar ik nooit voorbij geraak, t'enigste voor wat ik da spel speel is voor de free-running.
En dan heb je nog Gears of War wat toch niet echt mijn ding is. Kunde ook niet free-runnen hemisschien daarmee.
3rd =/= 3thYez ^^DesertWolf zei:Kdenk eerder dat er werd gedoeld op dat ge '3th' schreef in plaats van '3rd'.. Geen schrijffouten maken hé!![]()
Bram Lacor zei:Idd ik ook ik snap zelfs niet goed wat jij bedoelt met hangt er vanaf welken 3rd er bestaat geen soort spel dat 3th person noemt. Ze kan natuurlijk ook hebben verbeterd en ineens de link hebben gelegt met Turd person
maar nee ik had het gewoon op de 3rd dus. 3th is heel erg fout. 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th etc 
mythe zei:Hier is da net hetzelfste. En ik speel dan al veel te weinig voor deftig mee te kunnen
.
Ik heb mij leren inhouden toen ze mij nie meer lieten meespelen meespelen in belangrijke wedstrijden omdat ek te veel rushte
Nujah, als flagrunner in ctf is dat wel DE manier om veel te scoren!t'zou kunnen![]()
. Maar normaal gezien kunde het toch beide bezigen?

mythe zei:Bioshock valt nog mee. Beetje gruwelijk getekend, maar al bij al niet zo verschietachtig. Speelt het samen met u zus
.


Bij lighthouse heb ik toch nog altijd het ergste verschoten. k'Was zo'n 6-7 jaar, we kregen zo het 1ste spelletje voor op de computer. Ik en mijn zus en mijn broer zaten dat te spelen. En er gebeurd iets (totaal niet zo erg) en schiet effectief 2 meter achteruitBaBsie zei:Ik heb echt een vree zwak hart als het op gamen aankomt
Mn zus zit daar ook me de zenuwen te spelen ze.
Vroeger ook, mn pa had zon periode return to castle wolfenstein. Dan zat em zo te spelen, en moest em achter een hoekske kijken, en dan zagde hem zo mooi meebewegen alsof da ging helpen![]()
En ik dan altijd zo mijn hand op zijn schouder leggen en die verschoot em rot.
Hoeveel keer ik hem da nie gelapt heb...
Vroeger ook zo altijd, mn zus speelde zon oude versie van prince of persia, en daar was er op zon moment een vliegend hoofd da u begon te bijten alsde te dicht bij haar kwam, en ik had daar echt schrik van
En me Doom had ik da ook, altijd die deurkes openen nie wetende wa eruit ging komen.
.mythe zei:Vandaar dat ik ook niet veel zo'n games meer speel met geluid ^^. Of dan toch heel stil.
