Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikben

Legacy Member
Gelukkig heeft dit alles nog veel te maken met vrouwen en gamen. Ik begon al even te denken dat we hier gewoon aan het lullen waren :p

mythe

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn zus heeft nu Bioshock op haren pc staan, ma als ik da spel zelf al hoor word ik daar zot van.
Zon dingen zijn echt nie goe voor mn hartje :p
Veel te verschietachtig!
Bioshock valt nog mee :). Beetje gruwelijk getekend, maar al bij al niet zo verschietachtig. Speelt het samen met u zus ;).

Tha_nOn zei:
maar ik maak die ventjes en dan gaan ze dood!
Hoe bedoel je?

Maar gaan die ook niet dood van ouderdom? Da is pas tijdverdrijf :p. En misschien als je u huis NOOIT kuist?

Maar je hebt ook nog rollercoaster Tycoon, zitten wel soort opdrachte in. En dan nog theme hospital ;).

Bram Lacor zei:
Gelukkig heeft dit alles nog veel te maken met vrouwen en gamen. Ik begon al even te denken dat we hier gewoon aan het lullen waren :p
t'Heeft er mee te maken. Da tha_nOn niet zo graag games speelt zoals FPS'en enzo, misschien is da bij de gemiddelde vrouw? :p

En dat Babsie niet graag gruwelijke games speelet, dus misschein ook bij de gemiddelde vrouw? :p

DéWé

Legacy Member
mythe zei:
Die kerels weten normaal ook wel achter welke muur ze moeten springen.
Bedoel t'is niet zoals in COD4, dat je door nen bakstenen muur kan schieten, totaal niet realistisch, bedoel moeste er 10 kogels op schieten en er dan doodschieten, cava. Maar ge kunt 2 kogels schieten en den anderen neerleggen :p.


Jap, er tellen idd wel meer dingen mee.
Race games he ;). Dan worde misschien niet zot. Van strategie word ik nog zotter, daar moede geduld hebben, wat ik totaal niet heb!

Buh, plaasteren muren zeg ek u, in cod4 kunde ook nie door alle muren schieten :) Nujah, tis wel fun ^^
En ge hebt in nen FPS evengoed geduld nodig.. Anders ga je te veel dood :(

Tha_nOn

Legacy Member
mythe zei:
Hoe bedoel je?

Maar gaan die ook niet dood van ouderdom? Da is pas tijdverdrijf :p. En misschien als je u huis NOOIT kuist?

Maar je hebt ook nog rollercoaster Tycoon, zitten wel soort opdrachte in. En dan nog theme hospital ;).

datk mij schuldig voel derover!

en tot nu toe leven al mijn ventjes nog (en kzit aan 4 generaties ofzo, maar da kweekt dan ook gemakkelijk)
maar das dan ook omdat die dingen niet verouderen als ge u er niet mee bezighoudt + cheats \o/

en kvraag mij af na hoeveel generaties ze geen familie meer zijn van elkaar \o/ kwestie wa incest in te voeren

SweetEmmaRose

Legacy Member
mythe zei:
Dan moede 3th person games spelen ^^. Dan word je zeker zot :p.
Mja, maar iemand dat niet gamed (of niet veel gamed) en dan plots FPS games speelt kan daar zelfs misselijk van worden. Bij HL² nog het ergste van al had ik ergens gelezen, die kijkhoek is daar groter en daar worden superveel mensen misselijk van :s.

Nuja, racegames, Click & go adventures, Strategie, simulatie games, ... kan je dan nog spelen.
Sim City, the Sims, ...
3rd :)

mythe

Legacy Member
DesertWolf zei:
Buh, plaasteren muren zeg ek u, in cod4 kunde ook nie door alle muren schieten :) Nujah, tis wel fun ^^
En ge hebt in nen FPS evengoed geduld nodig.. Anders ga je te veel dood :(
Bwaja, k'ga k'ik van tijd meer dood dan ik kan leven en kills heb. Van tijd heb ik dan 10/20 ofzo. Maar door rap te lopen heb ik ook soms scores van 40/20 ^^.

Tha_nOn zei:
datk mij schuldig voel derover!

en tot nu toe leven al mijn ventjes nog (en kzit aan 4 generaties ofzo, maar da kweekt dan ook gemakkelijk)
maar das dan ook omdat die dingen niet verouderen als ge u er niet mee bezighoudt + cheats \o/

en kvraag mij af na hoeveel generaties ze geen familie meer zijn van elkaar \o/ kwestie wa incest in te voeren
Ah, over incest voelde u dan niet schuldig :o. Schoon is da!
Maja, met cheats if het nog groter tijdverdrijf. Dan heb je alles al bereikt, nietmeer werken, geld genoeg, ...

DéWé

Legacy Member
mythe zei:
Bwaja, k'ga k'ik van tijd meer dood dan ik kan leven en kills heb. Van tijd heb ik dan 10/20 ofzo. Maar door rap te lopen heb ik ook soms scores van 40/20 ^^.

Ik heb ook nie altijd geduld hoor, en af en toe rusht ge dan midden in een kamer me tegenstanders en knalt ge iedereen af :p Maar da lukt niet altijd :( Zo spelen lukt mij enkel als ek uitgerust ben en mijn reflexen een beetje deftig zijn (lees: niet zo vaak :) ).


Valt ook beetje te zien welken 3rd. Want vind Prince of Persia bv. geweldig om te spelen, ook wel beetje zever met die end-bosses waar ik nooit voorbij geraak, t'enigste voor wat ik da spel speel is voor de free-running :p.

En dan heb je nog Gears of War wat toch niet echt mijn ding is. Kunde ook niet free-runnen he :p misschien daarmee.

Kdenk eerder dat er werd gedoeld op dat ge '3th' schreef in plaats van '3rd'.. Geen schrijffouten maken hé! :unsure:

Ikben

Legacy Member
Idd ik ook ik snap zelfs niet goed wat jij bedoelt met hangt er vanaf welken 3rd er bestaat geen soort spel dat 3th person noemt. Ze kan natuurlijk ook hebben verbeterd en ineens de link hebben gelegt met Turd person

mythe

Legacy Member
DesertWolf zei:
Ik heb ook nie altijd geduld hoor, en af en toe rusht ge dan midden in een kamer me tegenstanders en knalt ge iedereen af :p Maar da lukt niet altijd :( Zo spelen lukt mij enkel als ek uitgerust ben en mijn reflexen een beetje deftig zijn (lees: niet zo vaak :) ).
Hier is da net hetzelfste :p. En ik speel dan al veel te weinig voor deftig mee te kunnen :).
Kdenk eerder dat er werd gedoeld op dat ge '3th' schreef in plaats van '3rd'.. Geen schrijffouten maken hé! :unsure:
t'zou kunnen :p :$. Maar normaal gezien kunde het toch beide bezigen?
Voila, t'is al geregeld ^^.

SweetEmmaRose

Legacy Member
mythe zei:
Valt ook beetje te zien welken 3rd. Want vind Prince of Persia bv. geweldig om te spelen, ook wel beetje zever met die end-bosses waar ik nooit voorbij geraak, t'enigste voor wat ik da spel speel is voor de free-running :p.

En dan heb je nog Gears of War wat toch niet echt mijn ding is. Kunde ook niet free-runnen he :p misschien daarmee.
Ik had het gewoon op de fout :D 3rd =/= 3th
DesertWolf zei:
Kdenk eerder dat er werd gedoeld op dat ge '3th' schreef in plaats van '3rd'.. Geen schrijffouten maken hé! :unsure:
Yez ^^
Bram Lacor zei:
Idd ik ook ik snap zelfs niet goed wat jij bedoelt met hangt er vanaf welken 3rd er bestaat geen soort spel dat 3th person noemt. Ze kan natuurlijk ook hebben verbeterd en ineens de link hebben gelegt met Turd person

gelegD :p maar nee ik had het gewoon op de 3rd dus. 3th is heel erg fout. 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th etc :)

DTE

Legacy Member
Vier generaties?
Mja da zal wrs dan Sims 2 zijn
Ik heb vroeger den één is e paar keer geprobeerd
mo buite die ventjes dooddoen vonnek der ni veel aan :(

DéWé

Legacy Member
mythe zei:
Hier is da net hetzelfste :p. En ik speel dan al veel te weinig voor deftig mee te kunnen :).

hehe :p Ik heb mij leren inhouden toen ze mij nie meer lieten meespelen meespelen in belangrijke wedstrijden omdat ek te veel rushte :( Nujah, als flagrunner in ctf is dat wel DE manier om veel te scoren!

t'zou kunnen :p :$. Maar normaal gezien kunde het toch beide bezigen?

First --> 1st
Second --> 2nd
Third --> 3rd
Fourth --> 4th
etc..

Zoals bij 1ste, 2e, 3e int Nederlands.. Niet da het mij uitmaakt of ge zoiets juist schrijft hier of niet :p

Babs

Legacy Member
mythe zei:
Bioshock valt nog mee :). Beetje gruwelijk getekend, maar al bij al niet zo verschietachtig. Speelt het samen met u zus ;).

Ik heb echt een vree zwak hart als het op gamen aankomt :p
Mn zus zit daar ook me de zenuwen te spelen ze.

Vroeger ook, mn pa had zon periode return to castle wolfenstein. Dan zat em zo te spelen, en moest em achter een hoekske kijken, en dan zagde hem zo mooi meebewegen alsof da ging helpen :lol:
En ik dan altijd zo mijn hand op zijn schouder leggen en die verschoot em rot.
Hoeveel keer ik hem da nie gelapt heb...

Vroeger ook zo altijd, mn zus speelde zon oude versie van prince of persia, en daar was er op zon moment een vliegend hoofd da u begon te bijten alsde te dicht bij haar kwam, en ik had daar echt schrik van :lol:

En me Doom had ik da ook, altijd die deurkes openen nie wetende wa eruit ging komen.

DTE

Legacy Member
Ja mo Doom vonnek ok serieus overdreven
Daar kon eender wat uit eender welke muur vliegen
En altijd da geluid keihard op

mythe

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik heb echt een vree zwak hart als het op gamen aankomt :p
Mn zus zit daar ook me de zenuwen te spelen ze.

Vroeger ook, mn pa had zon periode return to castle wolfenstein. Dan zat em zo te spelen, en moest em achter een hoekske kijken, en dan zagde hem zo mooi meebewegen alsof da ging helpen :lol:
En ik dan altijd zo mijn hand op zijn schouder leggen en die verschoot em rot.
Hoeveel keer ik hem da nie gelapt heb...

Vroeger ook zo altijd, mn zus speelde zon oude versie van prince of persia, en daar was er op zon moment een vliegend hoofd da u begon te bijten alsde te dicht bij haar kwam, en ik had daar echt schrik van :lol:

En me Doom had ik da ook, altijd die deurkes openen nie wetende wa eruit ging komen.
Bij lighthouse heb ik toch nog altijd het ergste verschoten. k'Was zo'n 6-7 jaar, we kregen zo het 1ste spelletje voor op de computer. Ik en mijn zus en mijn broer zaten dat te spelen. En er gebeurd iets (totaal niet zo erg) en schiet effectief 2 meter achteruit :p.

Maarja, k'ga eerlijk zeggen, ben ook niet echt gesteld op die games, haat da min of meer. Ben verre van voor het horror genre, vind het beetje cliché. Maar Bioshock vind ik nog meevallen.

Tegenover FEAR, waar ik om de 5 voetstappen verschoot en op exit duwde ^^.

Vandaar dat ik ook niet veel zo'n games meer speel met geluid ^^. Of dan toch heel stil.

w00tw00t

Legacy Member
kunt ge is wa trager type ja! amper uur weggeweest en al keiveel tekst bij.

Ikben

Legacy Member
Hehe ik had ook wel door dat je gewoon 3rd person bedoelde hoor. En mijn gelegt dat is de schriftelijke vrijheid. Ik ben een gevoels mens :p

Babs

Legacy Member
mythe zei:
Vandaar dat ik ook niet veel zo'n games meer speel met geluid ^^. Of dan toch heel stil.

Khad mijn zus ook de koptelefoon gegeven voor bioshock te spelen omda kik in mn examens zit, ma als ik eens kwam kijken had ze die langst de ene kant nie eens op haar oor, dus kvermoed da ze schrik had da ik eens ging langskomen :lol:

Ikben

Legacy Member
Schandalig maar mensen doen verschieten is altijd plezant! Het leukste is wel dat je de mensen al duidelijk maakt dat je ze gaat laten verschieten. Mensen peppen hun eigen dan zo hard op omdat ze willen voorbereid zij op het boe effect dat ze nog harder verschieten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan