Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikben

Legacy Member
Maakt niet uit die stimulere ongeveer dezelfde prikkels hoor. Bij een poker spel waar je online een karakter kan aanmaken is het zelfs bewezen dat mannen anders gaan spelen(slechter) als tege een vrouwelijk karakter spelen.

mythe

Legacy Member
Vraag mij nu wel is af ofdat de gemiddelde vrouw (voor zoveel die gamen) beter gamen dan de gemiddelde man.

Volgens mij zijn ze in sommige genre's toch wel beter. Want wetenschappelijk gezien kan een vrouw zich beter concentreren, dus moet da ook wel in games nuttig van pas kunnen komen.

Ikben

Legacy Member
Jaja vrouwen zagen en mannen zijn perfect. We leven dan ook nog in de middeleeuwen he!

Ikben

Legacy Member
Vrouwen zijn wel minder goed in ruimtelijk denken dus het heeft ook een nadeel. Ik denk dat het nu vooral lijkt dat mannen beter zijn omdat er meer mannelijke gamers zijn. Dus ja volgens mij speel da gemiddelde vrouw zeker even goed als de gemiddelde man.

mythe

Legacy Member
Zal idd afhangen van persoon tot persoon.
En type tot type.

Een emo/gothic man/vrouw zal ZEER goed zijn in hack/slash games :p.
En als je dan weer sport man/vrouw zijt heel goed in sportgames :p.

Zou da beïnvloeden op speelstijl?

Grayfox

Legacy Member
Slayerbe zei:
idd virtuele vrouwen zagen niet zoveel :sop:
haha idd, die kunnen belange ni zo rap typen als ze praten, en dan kunde da ook gewoon webtabben of ni lezen als het wa teveel wordt, irl gaat da allemaal ni =p

meisjes kunnen ook goed worden in games, ma die steken daar gewoon niet zoveel tijd in omdat ze minder competitief ingesteld zijn.. die steken meer tijd in hun haar en makeup enzo :p

Ikben

Legacy Member
Dit heeft te maken met scripts. Hoe meer ervaring je hebt met een bepaalde situatie hoe uitgebreider je script wordt. Iemand die dus veel met vrouwen omgaat kan dit beter omdat hij een uitgebreider script heeft. Dus ja een sporter zijn geeft voordelen in sport games die je zelf speelt omdat je beter weet wanneer wat te doen

Tijd steken in je haar is ook competief. Trouwens je competentie motivatie hangt af van hoe je bent opgevoed.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Grayfox zei:
haha idd, die kunnen belange ni zo rap typen als ze praten, en dan kunde da ook gewoon webtabben of ni lezen als het wa teveel wordt, irl gaat da allemaal ni =p

meisjes kunnen ook goed worden in games, ma die steken daar gewoon niet zoveel tijd in omdat ze minder competitief ingesteld zijn.. die steken meer tijd in hun haar en makeup enzo :p

Seg veralgemeent anders wa. En tijdens het respawnen kunde u daar mee bezig houde ^^

Grayfox

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Dit heeft te maken met scripts. Hoe meer ervaring je hebt met een bepaalde situatie hoe uitgebreider je script wordt. Iemand die dus veel met vrouwen omgaat kan dit beter omdat hij een uitgebreider script heeft. Dus ja een sporter zijn geeft voordelen in sport games die je zelf speelt omdat je beter weet wanneer wat te doen

Tijd steken in je haar is ook competief. Trouwens je competentie motivatie hangt af van hoe je bent opgevoed.
Dus als ge int SWAT team zit gade beter zijn in CS? Please, de beste CS-spelers hebben wss nog nooit een echt geweer in hun handen gehad :p

mythe

Legacy Member
Grayfox zei:
Dus als ge int SWAT team zit gade beter zijn in CS? Please, de beste CS-spelers hebben wss nog nooit een echt geweer in hun handen gehad :p
Zo als ik eerder zei: voor elke genre zijn type ^^.
Emo/gothic: hack/slash
sportman/vrouw: sportgames
Soldaatachtig: FPS'en
...

Maar volgens mij heeft het wel niet veel invloed :p.

Maar ik denk welt dat iemand van het leger (die begint) beter America's army speelt dan de gemiddelde beginner :).

Van het SWAT team dat beter CS speelt dan de gemiddelde geloof ik geen zak. CS is totaal niet realitisch genoeg voor hun daar echt in in te leven. Misschein dat ze idd beter zijn in SWAT1,2,3,4. Iets realistischer + meer inleving voor hun.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ben al veel mensen tegengekomen op mijn server die binnen x-aantal weken naar irak moesten, zaten ze daar gezellig css te spelen :')

Ikben

Legacy Member
Jep iemand die in het swat zit gaat meer ervaring hebben met situaties die voorkomen. Dit wil niet persé zeggen dat hij beter is hé. Want cs is idd niet realistisch en trouwens iemand die veel CS speelt krijgt ook een uitgebreid script. Maar als je dus 2 mensen die beide nog nooit een shooter hebben gespeelt en hun hand oog coordinatie is even goed/slecht. Dan gaat de gene met meer ervaring in shooter situaties(de swat dus) duidelijk meer voordeel hebben en gepaster reageren in verschillende situaties. Hij zal bevoorbeeld sneller weglopen als er een granaat wordt gegooit zich omdraaien bij een flash bang terwijl de gewoon persoon dit nog moet leren

DTE

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik ben al veel mensen tegengekomen op mijn server die binnen x-aantal weken naar irak moesten, zaten ze daar gezellig css te spelen :')

No more respawn for you <.<

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Jep iemand die in het swat zit gaat meer ervaring hebben met situaties die voorkomen. Dit wil niet persé zeggen dat hij beter is hé. Want cs is idd niet realistisch en trouwens iemand die veel CS speelt krijgt ook een uitgebreid script. Maar als je dus 2 mensen die beide nog nooit een shooter hebben gespeelt en hun hand oog coordinatie is even goed/slecht. Dan gaat de gene met meer ervaring in shooter situaties(de swat dus) duidelijk meer voordeel hebben en gepaster reageren in verschillende situaties. Hij zal bevoorbeeld sneller weglopen als er een granaat wordt gegooit zich omdraaien bij een flash bang terwijl de gewoon persoon dit nog moet leren
Jap, idd. Maar volgens mij gaat dienen SWAT misschien teveel nadenken. Begint hij te bereken hoe ver de scherven kunnen vliegen. Dus loop hij van tijd TE ver, waardoor den anderen hem gewoon kan neerschieten ^^. En dan is dienen SWAT vies, omdat het niet realistisch is. Dus je bent beter te vergelijken in America's army ^^.

Ikben

Legacy Member
Zo kan je blijve redeneneren je kan ook zeggen dat hij verder gaat lopen maar weet dat hij zo zwak is en in de rug kan geschoten worden en zich daarom omdraaid naar X meter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan