Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Zo kan je blijve redeneneren je kan ook zeggen dat hij verder gaat lopen maar weet dat hij zo zwak is en in de rug kan geschoten worden en zich daarom omdraaid naar X meter.
Hehe, da's ook weer juist. Volgens mij gaat ze gewoon het eerst bijzijnde muurtje achter lopen :p.

SweetEmmaRose zei:
Css is alles behalve onrealistisch ze :wtf:
T'is nen tussenmoot, want t'is ook alles behalve realistisch :). Je hebt VEEL realistischere games!

Ikben

Legacy Member
Het blinkt nu toch ook niet uit in realisme he! De beweegelijkheid die je hebt terwijl je in het echt een vest van 5kilo aan hebt, een pak dat met materiaal aan ook nog is 6kilo weegt. Je kan deftig schieten terwijl je beweegt, je kan supper snel van wapens wisselen,....

Tha_nOn

Legacy Member
:sop: probeer het is uit, denk dat er wel veel meer dingen meespelen ze

ik kan geen games spelen want ik word er compleet zot van \o/ (en dan bedoel ik cs enzo, strategie gebaseerde gaat wel)

mythe

Legacy Member
DTE zei:
Lekker door de muren schieten irl :p
Die kerels weten normaal ook wel achter welke muur ze moeten springen.
Bedoel t'is niet zoals in COD4, dat je door nen bakstenen muur kan schieten, totaal niet realistisch, bedoel moeste er 10 kogels op schieten en er dan doodschieten, cava. Maar ge kunt 2 kogels schieten en den anderen neerleggen :p.

Tha_nOn zei:
:sop: probeer het is uit, denk dat er wel veel meer dingen meespelen ze

ik kan geen games spelen want ik word er compleet zot van \o/ (en dan bedoel ik cs enzo, strategie gebaseerde gaat wel)
Jap, er tellen idd wel meer dingen mee.
Race games he ;). Dan worde misschien niet zot. Van strategie word ik nog zotter, daar moede geduld hebben, wat ik totaal niet heb!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Jaaa ok, maar onrealistisch is het ook ni, er zitten geen magische wapns ofzo tussen e. Alles wat er in voorkomt bestaat ook echt. Voor de gameplay is da natuurlijk aangepast (vb beweeglijkheid) maar das maar normaal :p

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Jaaa ok, maar onrealistisch is het ook ni, er zitten geen magische wapns ofzo tussen e. Alles wat er in voorkomt bestaat ook echt. Voor de gameplay is da natuurlijk aangepast (vb beweeglijkheid) maar das maar normaal :p
Ja, van weergave is het realistisch, maar van gameplay is het niet echt realistisch meer. Buiten daje dan ook iemand met 1 kogel kunt neerleggen en dat u wapen omhoog gaat bij teveel schieten.

Ikben

Legacy Member
Ok zo is het realistisch want de info over de wapens is redelijk correct zelfs de manier waarop ze schieten komt erg goed overéén met de realiteit. Maar het blijft wel een game he, in het echt ben je met je leven bezig in zo'n situatie. Moet trouwens iedereen hier eigenlijk niet leren ofzo voor exaams ??

mythe

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Ok zo is het realistisch want de info over de wapens is redelijk correct zelfs de manier waarop ze schieten komt erg goed overéén met de realiteit. Maar het blijft wel een game he, in het echt ben je met je leven bezig in zo'n situatie.
Vandaar, in America's army duik je achter elk muurtje omdat je niet wilt (virueel) sterven. Wat de meesten toch niet hebben bij CS, ze springen vanvoor dat muurtje en beginnen te knallen in de hoop er 5 mee te hebben. Zou bij een realistisch spel niet echt mogen gebeuren.

Alleja, ik zie in america's army ook nooit iemand achter een muurtje springen voor 5 mee te nemen. Buiten als het mogelijk is, van in de rug ofzo.

Tha_nOn

Legacy Member
mythe zei:
Jap, er tellen idd wel meer dingen mee.
Race games he ;). Dan worde misschien niet zot. Van strategie word ik nog zotter, daar moede geduld hebben, wat ik totaal niet heb!

racegames zouk nog kunnen denkek, maar van zodra het games zijn waar uw beelden zo snel veranderen van richting, hoek, draaien, whatever
ik kom daar echt zot van, en dan moet ge nog is snel reageren ook:sop:
nuja, kheb het ook nooit echt gespeeld, dus ben het ook niet gewoon

mythe

Legacy Member
Tha_nOn zei:
racegames zouk nog kunnen denkek, maar van zodra het games zijn waar uw beelden zo snel veranderen van richting, hoek, draaien, whatever
ik kom daar echt zot van, en dan moet ge nog is snel reageren ook:sop:
nuja, kheb het ook nooit echt gespeeld, dus ben het ook niet gewoon
Dan moede 3th person games spelen ^^. Dan word je zeker zot :p.
Mja, maar iemand dat niet gamed (of niet veel gamed) en dan plots FPS games speelt kan daar zelfs misselijk van worden. Bij HL² nog het ergste van al had ik ergens gelezen, die kijkhoek is daar groter en daar worden superveel mensen misselijk van :s.

Nuja, racegames, Click & go adventures, Strategie, simulatie games, ... kan je dan nog spelen.
Sim City, the Sims, ...

Ikben

Legacy Member
Je hebt mensen die misselijk worden van die bewegingen. Heeft te maken met je evenwichts orgaan en de kijk hoek in een game.

Tha_nOn

Legacy Member
kblijf erbij dat sims geen game is:p een tijdverdrijf best, maar er zit geen doel in :sop:

DTE

Legacy Member
mythe zei:
Dan moede 3th person games spelen ^^. Dan word je zeker zot :p.
Mja, maar iemand dat niet gamed (of niet veel gamed) en dan plots FPS games speelt kan daar zelfs misselijk van worden. Bij HL² nog het ergste van al had ik ergens gelezen, die kijkhoek is daar groter en daar worden superveel mensen misselijk van :s.

Motion Sickness was wat veel mensen kregen

Tha_nOn zei:
kblijf erbij dat sims geen game is:p een tijdverdrijf best, maar er zit geen doel in :sop:

Bwa ik weet der wel ééntje. Gelijk bij Rollercoaster Tycoon
Zoveel mogelijk ongelukken veroorzaken :p

mythe

Legacy Member
Tha_nOn zei:
kblijf erbij dat sims geen game is:p een tijdverdrijf best, maar er zit geen doel in :sop:
Da's ook juist. Schoon samengevat :p.
Misschien kan je wel een doel vinden, proberen u mannetjes te doden, da's niet zo simpel ^^.

DTE zei:
Motion Sickness was wat veel mensen kregen
Jap, da was't. Door te grote kijkhoek en draaiebewegingen ofzoiets.

Tha_nOn

Legacy Member
jah had ook wel eens het idee om sims te doden, maar dat lukt mij niet :p en dan voel ik me altijd zo schuldig :sop:

Babs

Legacy Member
Mn zus heeft nu Bioshock op haren pc staan, ma als ik da spel zelf al hoor word ik daar zot van.
Zon dingen zijn echt nie goe voor mn hartje :p
Veel te verschietachtig!

DTE

Legacy Member
Tha_nOn zei:
jah had ook wel eens het idee om sims te doden, maar dat lukt mij niet :p en dan voel ik me altijd zo schuldig :sop:

Laat uwe vent is e paar keer opt fornuis koke :D

Enja schuldig beuh ni te hard erin opgaan :p

Tha_nOn

Legacy Member
maar ik maak die ventjes en dan gaan ze dood!

+ ik heb de neiging continu cheats te gebruiken en dan is het ook wel extra moeilijk om ze dood te krijgen, tenzij ge dan de doodcheats gebruikt natuurlijk:p

DeBuGGeR

Legacy Member
ik maak altijd de zielige misvormde niemand vindt hem leuk eenzaat op het einde van de straat, maar dan wordt die na een tijdje zwaar depressief en ligt em de hele tijd in bed :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan