Archief - vrouwen en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
BaBsie zei:
Khad mijn zus ook de koptelefoon gegeven voor bioshock te spelen omda kik in mn examens zit, ma als ik eens kwam kijken had ze die langst de ene kant nie eens op haar oor, dus kvermoed da ze schrik had da ik eens ging langskomen :lol:
Beetje mijnen techniek, maar niet voor iemand da gaat afkomen, maar gewoon, dan heb ik toch nog ergens anders gehoor dan enkel scary geluid :p. Ben ook nen wreed stoeren ^^.

Bram Lacor zei:
Schandalig maar mensen doen verschieten is altijd plezant! Het leukste is wel dat je de mensen al duidelijk maakt dat je ze gaat laten verschieten. Mensen peppen hun eigen dan zo hard op omdat ze willen voorbereid zij op het boe effect dat ze nog harder verschieten
Jap idd, want in games zit je altijd al op voorhand, k'ga verschieten, k'ga verschieten, ... :p

marre_man

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja, so? :p Ik speel beter met lag :')

Stoort ni ze, keb om en rond de 150 en niemand merkt da.

ROFLCOPTER 1!11

ping >80 = unplayable in css tbh

Grayfox

Legacy Member
marre_man zei:
ROFLCOPTER 1!11

ping >80 = unplayable in css tbh
dunno kheb ook nog veel fps spellekes gespeeld op amerikaanse servers, en na een tijdje ga je je vanzelf aanpassen aan die lag, natuurlijk ga je wel een klein nadeeltje hebben van 0.1seconde vertraging, ma dankzij de netcode valt da bijna volledig weg

tis pas als ge op australische servers gaat spelen da het helemaal onspeelbaar wordt =p

marre_man

Legacy Member
Grayfox zei:
dunno kheb ook nog veel fps spellekes gespeeld op amerikaanse servers, en na een tijdje ga je je vanzelf aanpassen aan die lag, natuurlijk ga je wel een klein nadeeltje hebben van 0.1seconde vertraging, ma dankzij de netcode valt da bijna volledig weg

tis pas als ge op australische servers gaat spelen da het helemaal onspeelbaar wordt =p

omdat je je instelt dat er lag is ga je proberen in te schatten waar de reg dan komt en meer sprayen :p

sprayen =/= 1337

:unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
mythe zei:
Awel, zeg server (IP) en nickname. Dan ga ik is zien. 150 ping is wel serieus veel :p.
Ja eens dak terug speel zalk het hier wel posten. Examens nu hé, keb al 3weken ni gespeeld :cry:
DTE zei:
Na 7 uur liefst :p
Lol nee, da zal mijn langste ooit geweest zijn :p Gemiddelde 2-3uur per sessie ^^
marre_man zei:
1on1 d2 mr15 high ? :unsure:

Sure whatever :p

Ikben

Legacy Member
Jep ik ken het leuke examen effect maar al te goed. Gamen=dead Amuseren=weinig Stess=Optimaal

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja eens dak terug speel zalk het hier wel posten. Examens nu hé, keb al 3weken ni gespeeld :cry:
Nu kan ik ook niet mee spelen ze. Moet nog 1 vak en dan kan ik is spelen. En mij gade wss zwaar ownen, want ik kan da dus niet :p. Ik rush veel te veel.

En examen is, is iets anders dan gamen he :p.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ja maar ik wil ni anders, anders sucked :p
Ik rush ook altijd, maar ge moet slim rushen, en geen kakteam hebben ^^

marre_man

Legacy Member
menfin kzit ook midden in examens en ik speel toch elke avond (tenzij ik moet voetballen :unsure:) een aantal pcwkes. Kwestie van prioriteiten te leggen :p

en lol@ pub-tactics

SweetEmmaRose

Legacy Member
marre_man zei:
menfin kzit ook midden in examens en ik speel toch elke avond (tenzij ik moet voetballen :unsure:) een aantal pcwkes. Kwestie van prioriteiten te leggen :p

en lol@ pub-tactics

Yez yez :p scrims zijn maar saai imo.
Mja als ik speel is da echt voor lange tijd, dus ik begin er gewon ni aan, plus da ik ws kei hard ga sucken na zolang ni te hebbe gespeeld en gefrustreerd geraak ^^

Grayfox

Legacy Member
Bram Lacor zei:
Jep ik ken het leuke examen effect maar al te goed. Gamen=dead Amuseren=weinig Stess=Optimaal
Euh? Bij mij is het juist omgekeerd, tijdens de examens extra veel gamen, extra relaxte periode, zoveel vrije tijd , forum is duidelijk ook veel drukker tijdens de examens ^^

Ikben

Legacy Member
hmm als je je examens wat hebt voorbereid gaat dit als je echt zoals mij steeds tijd verspilt op dit forum terwijl je nog 300paginas over de werking van de zenuwen moet kennen en alle hersen delen tot in het detail dan neemt je stress factor wel toe het amusement is laag want na dit exaam moet ik weer rushen voor 200 paginas algeme psychologie te verwerken en gamen gaat niet goed op een laptop op kot

En idd Rushen in CS is het plezantste ik haat van die losers die een kwartier nodig hebben om achter het hoekse te durve kijke

mythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja maar ik wil ni anders, anders sucked :p
Ik rush ook altijd, maar ge moet slim rushen, en geen kakteam hebben ^^
Dan ga ik precies nog zwaar op mijn doos krijgen :p. k'Hoop dat u ping dan plots op 200 springt da ik toch nog een score haal ^^. Maar CS veel te lang geleden.
En wa bedoelde met slim rushen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan