Santa
Legacy Member
alexii zei:Deze anti-rook rage is zo belachelijk aan het worden.
Vooral met een verzuurde jeugd die niks meer kan doen dan kankeren. (en net alsof iemand om hun mening geeft)
Kankeren zullen ze wel doen ja met al die rook

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alexii zei:Deze anti-rook rage is zo belachelijk aan het worden.
Vooral met een verzuurde jeugd die niks meer kan doen dan kankeren. (en net alsof iemand om hun mening geeft)

EverlastingHate zei:Idd, weer zo een meeloop-hype.
En dat er werkelijk mensen zijn die speciaal plaatsen waar rokers zijn, gaan vermijden, sjonges toch. Ik ben ook gene roker, maar ik ga niet speciaal wegblijven.
alexii zei:Deze anti-rook rage is zo belachelijk aan het worden.
Vooral met een verzuurde jeugd die niks meer kan doen dan kankeren. (en net alsof iemand om hun mening geeft)
Spliffsnatcher zei:Het is nochtans vrij duidelijk lijkt mij.
De rookvrije cafes kunnen na een aantal maand de boeken toe doen, en de gewone cafes draaien hoofdzakelijk op rokers.
Rokers zijn nu eenmaal socialere mensen![]()
Denk je?Spliffsnatcher zei:Rokers zijn nu eenmaal socialere mensen![]()
.hatetn zei:en toch zie ik dat er meer en meer mensen roken rondom mij
hatetn zei:doe ze allemaal rookvrij en er gaat niemand de boeken moeten toedoen doe er enkele en ze gaan zeker overkop
FLT zei:Begin u vrienden dan te maken vanaf januari dan is er het rookverbod.
Persoonlijk vind ik het maar een flauwe reden dat rokers je tegenhouden, nuja vanaf ik thuiskom van café/feesjes dan zwier ik mijn kleren in de was ik weet hoe het er bij jullie aan toe gaat![]()
~°~KiM~°~ zei:Mijn ouders (en broer) roken in de garageEnige probleem, as we binnen aant babbelen zijn en zij beslissen dan dat het tijd is voor een sigaret, dan verhuizen ze naar de garage en soms (niet altijd) ga ik dan mee, anders blijf ik gans alleen binnen achter... Tis erg eh ;-)
hatetn zei:en de jeugd van tegenwoordig zijn allemaal bleiters




Die handeling gebeurt omwille van de keuze die de rokers hebben gemaakt?zotteluc zei:ondanks de knipoog achteraan, is dit een fijn voorbeeld van de ongelooflijke onverdraagzaamheid van niet-rokers. Heb dit irl al enkele keren meegemaakt: In gezelschap zijn de rokers zo attent van buiten te gaan roken. Het is er best gezellig dus ze blijven nog wat babbelen en krijgen daarna van de niet-rokers de verwijten dat ze associaal zijn door gezellig buiten te gaan roken en babbelen terwijl de assos binnen met elkaar opgescheept blijven :doh:
.Da*Frenkman zei:en douche ook anders stinkt u bed nog 2 dagen naar de rook
kvind het wel spijtig, ookal ge je gewoon even op cafe/jeugdhuis, dan zijn je kleren nog perfect schoon maar stinken like hell en dan moet moeder maar wassen..
, vreemd dat ik dat dus nooit voorheb.
Dit is een thread over "rookvrije plekken voor de threadstarter om wat nieuwe contactent e zoeken, ofwel andere manieren om contacten te leggen".ik denk dat ge een beetje het gevolg-oorzaak door elkaar haalt. Mensen komen met elkaar in contact door dingen die ze gemeen hebben, vb games, muziek, of in dit geval roken.. Als 2 rokers buiten staan te roken is er een veel grotere kans dat ze iets tegen elkaar zeggen en daardoor bevreind geraken dan dat als er 2 niet rokers buiten staan te wachten. Dat heb ik nu eenmaal uit ervaringen rondom me bevonden, vooral nu met al die niet rokers uitspraken voelen de rokers zich meer verwant terwijl dit bij niet rokers niet het geval is.jodeman zei:Besluit : niet-rokers brengen hun gezondheid in gevaar om sociaal te zijn..
zotteluc zei:ondanks de knipoog achteraan, is dit een fijn voorbeeld van de ongelooflijke onverdraagzaamheid van niet-rokers. Heb dit irl al enkele keren meegemaakt: In gezelschap zijn de rokers zo attent van buiten te gaan roken. Het is er best gezellig dus ze blijven nog wat babbelen en krijgen daarna van de niet-rokers de verwijten dat ze associaal zijn door gezellig buiten te gaan roken en babbelen terwijl de assos binnen met elkaar opgescheept blijven :doh:
Dat probeerde ik ze al in een tekst van enkele alinea's uit te leggen.~°~KiM~°~ zei:Da ging hier dus over plaatsen om weg te gaan en mensen te leren kennen, maar dan geen café's (wegens de mist...)
helemaal niet vergezocht, wel heel erg versimpeld omdat ik aannam dat de gemmiddelde forumgebruiker niet geïntresseerd is in een lang verhaaltje over histamine, mast cellen, Imunoglobulines, ontstekingen, etc..jodeman zei:Trouwens uw gedacht over allergieën is ook vergezocht hoor. Oververzorging? Nee, je komt sowieso minder in aanraking met de ene stof dan de andere. Als je binnen gaat zitten heb je kans op pollen allergie. Als je buiten zit heb je kans op huisstofmeid allergie. Klopt dus echt niet hoor uw stelling.
jodeman zei:Ik beslis nog altijd zelf wat er gebeurt met mijn lichaam.