Archief - Vrienden...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kepa

Legacy Member
~°~KiM~°~ zei:
Nu moet ge dan nog leren om iets nuttig toe te voegen... Wat interesseert mij nu hoe da ge allergisch kunt worden etc, ... Geen bal dus...
lees het dan niet!!.... Als ik een post uw richting uit stuur dan quote ik u wel en niet iemand anders. Trouwen gisteren een post gezien over insecticiden en ik gebruikte de magische scrollknop om verder te scrollen. *omg*

Als iemand beweringen maakt die niet waar zijn dan ga ik er op in om hem het tegendeel te bewijzen. Als hij me daarna niet gelooft en me beweringen probeert te weerleggen door ipv het thema aan te vallen mij persoonlijk aan te vallen dan zijn de conclusies niet ver te zoeken. Ik snap niet hoe ge kunt beweren via internet mensenkennis te hebben.

als ge niet om de minuut de wc wilt gaan zoeken dan kunt ge
a) niet om de minuut de wc zoeken
b) proberen bij uw vriend(en)innen te zitten en ze aan te nemen voor wat ze zijn
c) met uw ouders naar de cinema gaan (thank you for smoking misschien eens kijken?)

jodeman

Legacy Member
Kepa zei:
Als iemand beweringen maakt die niet waar zijn dan ga ik er op in om hem het tegendeel te bewijzen.
Een aanleg om een allergie te ontwikkelen wordt volgens u dus niet erfelijk overgedragen, dat was mijn punt dus.
Veel wetenschappers zouden u afschieten met zo een stelling. Waart ge er eigenlijk door op uw examen? :oink:
Op een examen is jongleren met moeilijke woorden niet voldoende omdat de prof er sowieso meer van weet dan jij ;).

Kepa

Legacy Member
jodeman zei:
Een aanleg om een allergie te ontwikkelen wordt volgens u dus niet erfelijk overgedragen, dat was mijn punt dus.
Veel wetenschappers zouden u afschieten met zo een stelling. Waart ge er eigenlijk door op uw examen? :oink:
Op een examen is jongleren met moeilijke woorden niet voldoende omdat de prof er sowieso meer van weet dan jij ;).
alweer lees je maar een deel van de zin ipv het verhaal in zijn geheel

wat ik zei:
Kepa zei:
De grote stijging in astmapatiënten/allergeneci is te wijten aan de oververzorging van ouders een generatie vroeger.
wat jij leest:
astma en allergiën zijn te wijten aan oververzorging
Ik heb zoiets nooit beweerd!!!
ik zal het nog eens herhalen : gewoon aanleg hebben |= aandoening krijgen.... en wat belangrijker is : geen aanleg |= geen allergie. Wat alweer volgens jou dan het geval zou moeten zijn. Met |= bedoel ik hier "niet gelijk aan"... moest je ook daarop gaan willen muggeziften.


en verder zijn uw posts echt ronduit nutteloos te noemen... ipv van verder op het thema in te gaan begin je met "proffen en wetenschappers" af te komen. Heb ik ze ooit vermeld? Neen. Erger zelfs, als ik jou een vraag stel antwoord je zelfs niet maar begin je weer over minachting en moeilijke woorden te zagen. Je kent me niet als persoon, je weet niet hoe dom/slim ik ben... waarom probeer je zo wanhopig er telkens op in te gaan? Sorry, maar als ik woorden kende die makkelijker waren dan zou ik ze gebruiken.... maar ze bestaan helaas niet. Lees al mijn posts ivm allergiën maar opnieuw, indien je het volledig verhaal dan nog niet ziet dan zal ik er ook niet verder meer op ingaan.... this is boring me as well.

jodeman

Legacy Member
@ Kepa : had uw post niet gelezen, had er geen behoefte aan dus sorry dat ik niet antwoordde op uw vragen (had ook betere 'shit' te doen). Mag ik er u toch wel op wijzen dat u mij persoonlijk hebt aangevallen in de tweede post en de laatste post in dit topic. Ik hoef dat niet te pikken, dus ik lees uw posts gewoon niet meer. Laatste post hier trouwens, het wordt me te erg. Is het ooit al eens in u opgekomen dat je ook eens fout kunt zijn in sommige situaties?
Heb trouwens niemand beoordeeld, haal geen dingen boven die er niet zijn om je punt te staven, dat komt heel geforceerd over. Discussieren draait trouwens niet om iedereen ervan te overtuigen dat jij er alles van weet en de rest er helemaal niets van weet. Gelieve ook een klein beetje respect te tonen. Mijn vorige post was maar een grapje, je hoeft je daardoor niet zo aangevallen te voelen.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
1. asociaal is met één s
2. "allesinds" bestaat niet... het is alleszins (wat voor woorden ik hier altijd lees, alsof Nederlands hier een eigen vorm heeft :eek: telenetforum-Nederlands) (sorry da moest er even uit)

3. :p

Sja, het is een bekend probleem, je vrijt, je bent minder geneigd om nog wat met vrienden te gaan doen, en je sociale kring takelt snel af...

gouden raad van nonkel euh... :p Baat : laat je lief ook eens links liggen wanneer bv je maten iets met je willen doen... laat je lief NIET ALTIJD eerst komen! En op diezelfde moment kan zij ook eens wat met haar vriendinnen doen.

Probleem opgelost :cool:

Wat dat roken betreft, ze zouden cafés idd normen moeten geven, voor voldoende verluchting/zuivering... want ja sommigen zijn echt wel miserabel :)

In elk geval het beste in de zoektocht naar nieuwe toffe vrienden :)

XoN`-

Legacy Member
vrienden z'n vaak een afspiegeling van u eigen identiteit (ontwikkelingspsychologie/puberteit/identiteitsvorming)

age echt ni overweg kunt met de vrienden van u vriendin & andersom ... zouek mij toch ok wel is vragen wille stellen of gej echt wel bij elkaar past :s

~°~KiM~°~

Legacy Member
XoN`- zei:
vrienden z'n vaak een afspiegeling van u eigen identiteit (ontwikkelingspsychologie/puberteit/identiteitsvorming)

age echt ni overweg kunt met de vrienden van u vriendin & andersom ... zouek mij toch ok wel is vragen wille stellen of gej echt wel bij elkaar past :s

Na meer dan 3 jaar en een half denk ik toch dat we wel samen passen hoor :D En wij kunnen wel met elkaars vrienden overweg, maar die vrienden wss niet met elkaar... Das iets anders eh...

Ben hier ook weg :-) Doeizzz....

MilM

Legacy Member
EverlastingHate zei:
Idd, weer zo een meeloop-hype.

:rofl:

Anti-rokers zijn meelopers :lol:

Hoe beginnen de meeste mensen met roken ?

Ik zaag bijna nooit over rokers, maar het blijft enorm irritant.
Als niet roker merk je dat echt wel en voel je dat ook.
Je moet dan ook niet zagen of andere mensen meelopers noemen als ze daarover klagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan