Jiggy
Legacy Member
Hallo allemaal!
Mijn vriendin en ik hebben weinig vrienden met dezelfde intresse, wat wil zeggen dat ik niet goed met haar vrienden overweg kan en zij niet zo goed met de mijne. We hebben zo wel een paar koppeltjes waar we soms eens mee weggaan en iets gaan eten of naar de cinema gaan maar we hebben niet echt een grote vriendenkring.
Als ik denk aan plaatsen waar je vrienden kan maken zijn dat café's en jeugdhuizen en van die plaatsen. Nu is er nog een volgend probleem, ik en mijn vriendin roken helemaal niet dus plaatsen waar er veel rook hangen zijn als een gaskamer voor ons. We doen dat wel heel af en toe maar dat is echt degoutant. De dag erachter stink je helemaal naar rook.
Ik zei daarnet al lachend dat we misschien moesten beginnen roken om meer sociale contacten te krijgen.
Bestaan er eigenlijk plaatsen waar normale niet-rokende mensen leefbaar met andere mensen om kunnen gaan?
Mijn vriendin en ik hebben weinig vrienden met dezelfde intresse, wat wil zeggen dat ik niet goed met haar vrienden overweg kan en zij niet zo goed met de mijne. We hebben zo wel een paar koppeltjes waar we soms eens mee weggaan en iets gaan eten of naar de cinema gaan maar we hebben niet echt een grote vriendenkring.
Als ik denk aan plaatsen waar je vrienden kan maken zijn dat café's en jeugdhuizen en van die plaatsen. Nu is er nog een volgend probleem, ik en mijn vriendin roken helemaal niet dus plaatsen waar er veel rook hangen zijn als een gaskamer voor ons. We doen dat wel heel af en toe maar dat is echt degoutant. De dag erachter stink je helemaal naar rook.
Ik zei daarnet al lachend dat we misschien moesten beginnen roken om meer sociale contacten te krijgen.
Bestaan er eigenlijk plaatsen waar normale niet-rokende mensen leefbaar met andere mensen om kunnen gaan?



