Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alexii zei:Deze anti-rook rage is zo belachelijk aan het worden.
Vooral met een verzuurde jeugd die niks meer kan doen dan kankeren. (en net alsof iemand om hun mening geeft)
Sneakytje zei:als ik thuiskom van stappen ga ik liever gewoon in mn bed liggen omda ik moe ben ofzo, maarnee ik moet eerst een bad pakken, haar wassen enal om die viezigheid van mij te krijgen.
) al lang genoeg geweest, denk ook wel dat t gezelligheid 0 is als de helft buiten staat te paffen. nu ja, eigenlijk is dit zo, alleen zijn ze langs geen kanten consequent (zeker niet qua jeugdhuizen, de eikels).Sneakytje zei:nee gn smetvrees, maar kruip na een nachtje stappen eens in u bed zonder u eerst te wassen smorgens rieken u lakens der dan ook naar en aangezien ik lang haar heb, is da ook nie zo aangenaam als ge wakker wordt of propere kleren aandoet maar u haar stinkt nog. aparte ruimten om te roken![]()

Bolteh zei:Ik ben ook iemand die na een kwartier in een drukke plaats vol rook buiten gaat met een misselijk gevoel en tranende ogen. Dat is niet echt een excuus, sommige mensen hebben echt last van rokers.
Rokers verneuken voor mij het sociaal contact enorm.. Ik heb natuurlijk een paar vrienden die roken, maar als we ergens samen een feestje hebben, hebben die weld e fatsoenlijkheid om buiten eentje te gaan roken.
alexii zei:Deze anti-rook rage is zo belachelijk aan het worden.
Neem eens wat vrienden mee op een trip naar Schotland, niet-rokers kunnen daar gezellig naar de pub gaan. De rokers staan allemaal buiten - naast de ingang - als ze nood hebben aan hun saf. De ideale oplossing dusJiggy zei:Bestaan er eigenlijk plaatsen waar normale niet-rokende mensen leefbaar met andere mensen om kunnen gaan?
.allergisch tegen assen? eerste keer da'k dat hoor, dus dan mag je ook niet voorbij een drukke weg lopen of gezellig aan een kampvuur zitten zonder iedereen onder te niezen?Jiggy zei:Voor alle kindjes die liggen te kankeren op 'waarom houd dat je tegen'. Ik zei dat ik het niet wou om persoonlijke redenen. Ik ben allergisch aan heel wat zaken, rook is één van die zaken. Als ik in rokerige ruimten zit beginnen mijn ogen te tranen. Zelf al zou ik roker willen worden het zou niet gaan.
bwah, eigenlijk wel grappig... roken was op zich een hype vroeger, en nu staat het nogmaals in de belangstellingEverlastingHate zei:Idd, weer zo een meeloop-hype.

Quilombo zei:da mag nu al nie. tweede deel van uwe zin is wel correct
cafés (= ~ding dat alcohol schenkt) krijgen geen rookverbod, maar ze moeten wel een niet-rokersruimte hebben van minstens 51% vd totale oppervlakte mét afzuiginstallatie en goei afscheiding... of een rookverbod invoeren ofc![]()

~°~KiM~°~ zei:Ik snap wel wat ge wilt zeggen... Ik haat het ook as ik thuiskom da ik zo stink naar rook (heb lang haar...) Nu idd, tis ni da ge dan NOOIT op plaatsen komt waar mensen roken, maar kzou toch ook graag weten of er andere plaatsen zijn... Tis ni dak er helemaal NI wil komen eh! Gewoon ook andere opties zouden interessant zijn... Ik ben ook geen roker (ben thuis de enige die NIET rookt) dus tis ni dak anti-rokers ben, ge hebt het recht uw longe te verknoeien as ge da wilt... Maar laat die van mij derbuiten ;-)
mtlifter zei:Kunde da ALSTUBLIEFT eens tegen mijn pa en ma zeggen? Da's nu al 23 jaar dak ermee moet leven dat ons' moeder haar stinkende vloeibare teer men longen in blaast, en ik ben het BEU. Het stinkt, het doet me stress krijgen en ik krijg altijd een stekende pijn in mijn borst ervan... en ze willen niet stoppen hé... vooral ons moeder, is écht erg. Heeft er iemand soms tips ofzo ivm hiermee? Ik vind dat, als ze een sigaret rookt, ze maar de kamer moet verlaten waar we beiden in zitten, ons huis is groot genoeg.Zelfs dit weigert ze echter pertinent, dusja...
Enige probleem, as we binnen aant babbelen zijn en zij beslissen dan dat het tijd is voor een sigaret, dan verhuizen ze naar de garage en soms (niet altijd) ga ik dan mee, anders blijf ik gans alleen binnen achter... Tis erg eh ;-)